Mieheni sanoi naapurin yh-äidille "hyvää äitienpäivää"
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se on mun mies ja mun lasten isä. ap
Olen tässä täysin ap:n kannalla. Mielestäni tuo on mieheltä outo teko varsinkin, jos ei olisi omaa puolisoaan huomioinut äitienpäivänä.
Vaikka täällä moni lyttää ap:n, niin olen sata varma, että yksikään heistä ei pitäisi siitä, jos miehensä toivottelisivat naapurin (viehättävälle) yh:lle. Kyllä siitä kilarit vedettäisiin.
Eipä sitä toista voi omistaa ja kieltää häntä olemasta kohtelias myös muille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivänä onnitellaan äitejä. Omaa äitiä ja muita.
Juuri näin. Se on äitienpäivä, ei äitinpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Siemenen luovuttaja loppupeleissä ei niinkään tärkeätä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on mamma joka vie oikeasti miehesi ap!
oikeasti
Mitä se miehesi sitten sanoi, kun kerroit, että pahoitit mielesi ?
Mun mies esitti kaikille äideille serenadin taloyhtiön pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Yh-äidit ovat varsinaisia viettelijätteriä. Nyt tarraat tiukkaan miehen punttiin kiinni. Ja olet tosi kiltti loppuvuoden.
En ole ikinä vietellyt ketään miestä. Yksi mies kylläkin kehtasi väittää, että viettelin hänet. Hän oli 10 vuotta minua vanhempi ja hänellä oli takana monia suhteita. Hän onnistui petkuttamaan minua kauniilla puheilla.
Käytiin kakkukahvilla äitini luona, minä + mieheni + lapsemme. Siellä oli myös siskoni ja hänen miehensä ja heidän lapsensa. Mieheni toivotti siskolleni ja äidilleni hyvää äitienpäivää, pitääkö minun nyt suuttua että kuinka mokoma kehtaa, pelkästään minulle ja omalle äidilleen saa toivottaa.
Vierailija kirjoitti:
Yh-äidit ovat varsinaisia viettelijätteriä. Nyt tarraat tiukkaan miehen punttiin kiinni. Ja olet tosi kiltti loppuvuoden.
Viettelijätteriä! 😂😂😂😂😂😂 V*ttu, miten tyhmä olet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä täysin ap:n kannalla. Mielestäni tuo on mieheltä outo teko varsinkin, jos ei olisi omaa puolisoaan huomioinut äitienpäivänä.
Vaikka täällä moni lyttää ap:n, niin olen sata varma, että yksikään heistä ei pitäisi siitä, jos miehensä toivottelisivat naapurin (viehättävälle) yh:lle. Kyllä siitä kilarit vedettäisiin.
Ei vedettäisi. Ihan naurettava ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä jos miehesi on kohtelias?
Ei yleensä tuntemattomille tuommoisia sanota, varsinkaan vastakkaiselle sukupuolelle.
Onhan se miehesi kuitenkin sen yh:n kolmen lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikeasti
Kohtelias mieshenkilö
Kimmo Sasin näköinen ukko käyny sielläkin naimassa.
No joo, mutta naisen vaisto on yleensä oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies esitti kaikille äideille serenadin taloyhtiön pihalla.
Tauski miehenä?
Vierailija kirjoitti:
"En ole ikinä vietellyt ketään miestä. Yksi mies kylläkin kehtasi väittää, että viettelin hänet. Hän oli 10 vuotta minua vanhempi ja hänellä oli takana monia suhteita. Hän onnistui petkuttamaan minua kauniilla puheilla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole ikinä vietellyt ketään miestä. Yksi mies kylläkin kehtasi väittää, että viettelin hänet. Hän oli 10 vuotta minua vanhempi ja hänellä oli takana monia suhteita. Hän onnistui petkuttamaan minua kauniilla puheilla."
kohtelias nainen & y.h.
"Ja naapurin lapsi on samanlainen perunanenäinen siansilmä kuin meidänkin tenavat." , jatkui aloitus
Äitienpäivänä onnitellaan äitejä. Omaa äitiä ja muita.