Mieheni sanoi naapurin yh-äidille "hyvää äitienpäivää"
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se on mun mies ja mun lasten isä. ap
Mustis
Tässä on mamma joka vie oikeasti miehesi ap!
Yh-äidit ovat varsinaisia viettelijätteriä. Nyt tarraat tiukkaan miehen punttiin kiinni. Ja olet tosi kiltti loppuvuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä jos miehesi on kohtelias?
Ei yleensä tuntemattomille tuommoisia sanota, varsinkaan vastakkaiselle sukupuolelle.
Harvemmin sitä äitienpäivää mies miehelle toivottaa.
Ei ole nykyään harvinaista
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä täysin ap:n kannalla. Mielestäni tuo on mieheltä outo teko varsinkin, jos ei olisi omaa puolisoaan huomioinut äitienpäivänä.
Vaikka täällä moni lyttää ap:n, niin olen sata varma, että yksikään heistä ei pitäisi siitä, jos miehensä toivottelisivat naapurin (viehättävälle) yh:lle. Kyllä siitä kilarit vedettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hel__vettiä? Somessakin kaikki miehet toivottaa "hyvää äitienpäivää kaikille äideille" luuletko että niiden muijat siitä kimpaantuu? Hanki apua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä täysin ap:n kannalla. Mielestäni tuo on mieheltä outo teko varsinkin, jos ei olisi omaa puolisoaan huomioinut äitienpäivänä.
Vaikka täällä moni lyttää ap:n, niin olen sata varma, että yksikään heistä ei pitäisi siitä, jos miehensä toivottelisivat naapurin (viehättävälle) yh:lle. Kyllä siitä kilarit vedettäisiin.
No hei YH, YÖK. Saastaa vain pelkästään.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla naapurin yh:nkin mies.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se yyhoo on onnesta sykkyrällä ja kuvittelee jotain säpinää miehesi kanssa.
Ihan varmasti joo. Ihan normaalia toivottaa äideille hyvää äitienpäivää. On kohteliasta, eikä siinä ole mistään säpinästä kyse. Huomaa että täällä liikkuu hieman sairasta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhde olisi jotenkin pielessä niin takuulla näin.
Olin kaupassa ja myyjä toivotti minulle hyvää äitienpäivää, kun olin siinä lasten kanssa ostoksilla. Onko teistä outoa?
Kyseessä nuori, mua ainakin 15v nuorempi nainen.
Varmaan koitti vähintään iskeä tällä logiikalla? Ja ei, ei tunneta entuudestaan.
-Nainen 35v
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos sillä oli myös stondis?
Miesystäväni toivotti minulle hyvää äitienpäivää, vaikkka minulla ei ole lapsia.
Yh-äipät ovat ihania ja kiva olla heille kohtelias, tuo päivään kivaa fibaa
T: Aviomies
Nämä on sitten ne samat naiset jotka ihmettelee miksi tuli ero. Kun mies ei saa edes olla peruskohtelias ja toivottaa hyvää äitienpäivää naapurille niin ap:n on kiireesti haettava apua sairaalloiseen mustasukkaisuuteen ja vainoharhaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos sillä oli myös stondis?
Olihan sillä. T. Naapurin yh
Saako mies toivottaa hyvät kesät, lomat, juhannukset? Hyvää työpäivää? Hyvää pikkujoulua/adventin aikaa? Hyvää/iloista/riemullista/rauhallista joulua? Onnellista uutta vuotta? Hyvää pääsiäistä?
Miten se äitienpäivä eroaa edellämainituista?
Nyt se yyhoo on onnesta sykkyrällä ja kuvittelee jotain säpinää miehesi kanssa.