Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvein ns. somevaikuttaja?

Vierailija
11.05.2025 |

Minusta tuo Julia Thurén on paha. Miksi sen tarvitsee pitää niin outoja ääniä? Puhuisi asiansa normaalisti. Ja voi sitä Tiki-parkaakin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeffrey Marsh.

Vierailija
2/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stagala. Täys mulkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatu, josta on tekoälyn avulla tehty somevaikuttaja.

Vierailija
4/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nata Salmela!

Vierailija
5/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynkkynen.

Valehtelemalla europarlamenttiin.

Vierailija
6/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin   ja Alexander  Stubb

Vierailija
7/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dmitri Medvedev

Vierailija
8/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näätä

Vierailija
9/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrew Tate ja muut rikolliset misogynistisiat.

Vierailija
10/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassan Piker

Vierailija
11/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä solvaus ja maalitusketju tämä on?

Vierailija
12/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi Nuirgam ja Natalia Salmela. Molemmat pelkkiä somekiusaajia.

Vierailija
13/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Julia on todella outo. Nata Salmela on nykyään niin kulahtaneet näköinen ja Kolmistaan-Karon ääni riipii päätä. 

Vierailija
14/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun YouTube-suosituksiin tulee joskus gender-influenssereita, eli tyypillisesti nuoria naisia, joilla on räikeän väriset hiukset, nenässä sonninrengas ja sukupuoli-identiteetti mallia kukkuluuruu. Jään joskus kuuntelemaan näiden jaaritteluja ja voi herranjestas miten ihmisen ajatusmaailma voi pyöriä oman navan ympärillä. Mun genderfiilikset sitä ja mun genderfiilikset tätä ja siis mun uusissa korviksissa on niin paljon queeria ja nonbinaryä energiaa ja tehän olette todella kiinnostuneita kaikesta tästä eiks juu?

Menee pari kuukautta ja sitten törmään samaan tyttöön uudestaan. Nyt hän esittelee rintojenpoistoaan ja kertoo mikroannostelevansa testosteronia saadakseen hieman viiksien tapaista ylähuuleen muttei liikaa. Niin kuin olisi kyse jostain uudesta kehonmuokkaustrendistä. On tämä kuulkaa sekavaa aikaa.

Vierailija
15/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jusu

Vierailija
16/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun YouTube-suosituksiin tulee joskus gender-influenssereita, eli tyypillisesti nuoria naisia, joilla on räikeän väriset hiukset, nenässä sonninrengas ja sukupuoli-identiteetti mallia kukkuluuruu. Jään joskus kuuntelemaan näiden jaaritteluja ja voi herranjestas miten ihmisen ajatusmaailma voi pyöriä oman navan ympärillä. Mun genderfiilikset sitä ja mun genderfiilikset tätä ja siis mun uusissa korviksissa on niin paljon queeria ja nonbinaryä energiaa ja tehän olette todella kiinnostuneita kaikesta tästä eiks juu?

Menee pari kuukautta ja sitten törmään samaan tyttöön uudestaan. Nyt hän esittelee rintojenpoistoaan ja kertoo mikroannostelevansa testosteronia saadakseen hieman viiksien tapaista ylähuuleen muttei liikaa. Niin kuin olisi kyse jostain uudesta kehonmuokkaustrendistä. On tämä kuulkaa sekavaa aikaa.

Aika sakeaa

Vierailija
17/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"sukupuoli-identiteetti mallia kukkuluuruu"

🤣🤣🤣🤣🤣🤣👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Vierailija
18/18 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lari niin epäsiisti olemus. Varmasti ihan kiva kaveri muuten. Kuunnella voin mutten katsoa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan