Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverilla,joka v""uilee kun alan käyttää maaliskuussa aurinkorasvaa naamaan on maksaläikkiä otsassa ja vasta nelikymppinen

Vierailija
11.05.2025 |

Siis pysyviä maksaläikkiä,ei niitä jotka ilmestyy keväällä ja katoaa syksyllä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, porukka ei myöskään tunnu ynmärtävän että nykytiedon perusteella terveellistä "brunaa" ei ole olemassakaan. Näin nelikymppisenä voin myös sanoa, että sellaiset ikätoverit jotka grillanneet nuoresta asti naamaansa näyttävät nyt vähintään 10 vuotta vanhemmilta.

Itse käyttänyt myös aina aurinkorasvaa helposti palavan ihon vuoksi ja monet piikittelyt siitä joutunut kuulemaan. Nyttemmin voin todeta että oikea päätös on ollut.

Vierailija
2/6 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arghhh... otsikko on järkyttävää suomenkielen raiskausta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti toimit. Viiskymppistä suojakerrointa heti keväällä kun aurinko paistaa. Iho pysyy suojattuna tasaisen värisenä, estää ihosyöpää ja se estää ihon vanhenemisen merkit.

Vierailija
4/6 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten?  Onko maksaläikät joku häpeilyn aihe? Usein tummemmalle ne tulee herkemmin, vertailu on sinäämsä siis turhaa. 

Voihan olla, että häntä ei ne edes haittaa. Miksi siis sinuakaan toisen naama kiinnostaa?

Tietysti vittuilu yhtään mistään  on tyhmää, mutta kyllähän sinäkin tässä nyt vittuilet. 

Vierailija
5/6 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt että kuinkahan terveellistä on  läträtä kemikaaleja naamaansa ympäri vuoden? Aurinkorasvat varsinkin tukkii ihohuokoset oikein kunnolla.kannattaisi vaan suojata hatulla ja vaatteilla. 

Vierailija
6/6 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosyöpä voi tulla myös aurinkorasvan liikakäytöstä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän