Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut olettavat, että kaikilla nuorilla naisilla olisi of

Vierailija
11.05.2025 |

Typerää ajattelua. Vai haaveilua?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Missä tässä oli miesvihaa? En maininnut mitään miehistä aloituksessa. -ap

Vierailija
42/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha mutta aina toimiva:

Nainen ilman miestä on kuin kala ilman polkupyörää.

-----

Mies ilman naista on luuseri ja epäilyttävä.

Anteeksi, en ihan tajunnut tuota ensimmäistä sanontaa. Selitys? -ap

Luoja. Nainen tarvitsee miestä yhtä vähän kuin kala polkupyörää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikaa h*oritellaan, mutta Käärijä saa vapaasti myydä itseään of:ssä ilman nimittelyä.

Vierailija
44/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset nykyään: lesboja, polyamorisia, seksityöläisiä, tatuoituja, mt-ongelmaisia, kehopositiivisia eli lihavia. Ja meikkaavat tosi paljon. 

Nuoret miehet nykyään: inceleitä.

Vierailija
45/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miespuoliset näkevät naiset vain objekteina. Elukat olisivat itse sillä sekunnilla OFssä, jos ilmenisi pienen pieni mahdollisuus päästä samoille tuotoille kuin se menestynyt 0,1% OF-naisista.

Jos naisella on of, on hän h o r o ja likainen ja yms. Samalla ne samat miehet kuitenkin kuolaavat sen sisällön perään. Jos ei ole tiliä, sitä vingutaan ja kutsutaan pihtariksi. Ei tässä elämässä voi voittaa naisena. -ap

Ei kai kukaan mies nyt OnlyFanssista välitä😅😅 Väliä on sillä antaako p.illua irl vai ei.

Vierailija
46/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha mutta aina toimiva:

Nainen ilman miestä on kuin kala ilman polkupyörää.

-----

Mies ilman naista on luuseri ja epäilyttävä.

Anteeksi, en ihan tajunnut tuota ensimmäistä sanontaa. Selitys? -ap

Luoja. Nainen tarvitsee miestä yhtä vähän kuin kala polkupyörää. 

Ai niin, kiitos. Sanonnat ovat välillä minulle hieman hämäriä. -ap

Vierailija
47/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Missä tässä oli miesvihaa? En maininnut mitään miehistä aloituksessa. -ap

Vinkupiippi-incelille sanan mies mainitseminen missään yhteydessä laukausee tuollaisen vinkumisreaktion.  Hän on ehdollistunut siihen. 

Vierailija
48/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikaa h*oritellaan, mutta Käärijä saa vapaasti myydä itseään of:ssä ilman nimittelyä.

Niin. Ja ovat ihmiset aika nopeasti unohtaneet viime vuoden Windows95manin pelkissä stringeissä juoksentelun. -ap

Vierailija
49/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen homorummutus on tehnyt tehtävänsä. Ne on kaikki homogenisoituneet.

Vierailija
50/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miespuoliset näkevät naiset vain objekteina. Elukat olisivat itse sillä sekunnilla OFssä, jos ilmenisi pienen pieni mahdollisuus päästä samoille tuotoille kuin se menestynyt 0,1% OF-naisista.

Jos naisella on of, on hän h o r o ja likainen ja yms. Samalla ne samat miehet kuitenkin kuolaavat sen sisällön perään. Jos ei ole tiliä, sitä vingutaan ja kutsutaan pihtariksi. Ei tässä elämässä voi voittaa naisena. -ap

Ei kai kukaan mies nyt OnlyFanssista välitä😅😅 Väliä on sillä antaako p.illua irl vai ei.

Näyttäähän se kiinnostavan kun katsoo kommentteja, mitä naiset saavat netissäkin. Vai ovatko ne ihan kaikki kommentit botteja? -ap

Vierailija
51/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbot on voittajia. =(

Ja muutkin naiset, jotka on lempanneet miehensä.

Lesbojenhan parisuhteet on kaikkein väkivaltaisimpia😅😅

Vierailija
52/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No semmoisen kuvan on saanut, kun sitä koko ajan toitotetaan iltalehdissä ja tv:ssä. Siinä sinkut paljaana -ohjelmassa jokaisella nuorella naisella taisi olla seksihommia ainakin sivutyönä. t. N 50v

Olen nähnyt lehdissä paljon juttuja taloustieteilijöistä, jotka puivat hallituksen päätöksiä, mutta en mä vedä siitä johtopäätöstä, että nykyään kaikki ihmiset on taloustieteilijöitä.

Vierailija
53/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbot on voittajia. =(

Puhummeko siitä yhdestä tutkimuksesta? Siinähän ei eroteltu, oliko se lesbojen kokema väkivalta lesbosuhteesta tai aikaisemmista heterosuhteista, mistä se yleensä on. -ap

Vierailija
54/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäähän se kiinnostavan kun katsoo kommentteja, mitä naiset saavat netissäkin. Vai ovatko ne ihan kaikki kommentit botteja? -ap

Nyt netistä pois ja oikeaan maailmaan mars mars!

Vierailija
55/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt netistä pois ja

Kyllä ne asenteet näkyvät oikeassakin elämässä. -ap

Vierailija
56/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja ovat ihmiset aika nopeasti unohtaneet viime vuoden Windows95manin pelkissä stringeissä juoksentelun. -ap

Mun mielestä windowsysiviismies oli ihana, ja ihmiset voisivat suhtautua vähemmän tiukkapipoisesti sekä häneen, Käärijään että Erikaan. Euroviisut on show'ta.

Vierailija
57/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbot on voittajia. =(

Puhummeko siitä yhdestä tutkimuksesta? Sii

Netistä löytää englanniksi ja muun muassa ranskaksi ja espanjaksi useita samantapaisia tutkimuksia, mutta musta vähän tuntuu, että sulla ei vieraat kielet taivu😅😅

Vierailija
58/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
59/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 prosentilla amerikkalaisista 1845-vuotiaista naisista on OF-tili. Luulen, että se on Suomessa alhaisempi.

Vierailija
60/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä windowsysiviismies oli ihana, ja ihmiset voisivat suhtautua vähemmän tiukkapipoisesti sekä häneen, Käärijään että Erikaan. Euroviisut on show'ta.

Sama. Euroviisut ei ole mikään tiukkapipojen snobikilpailu, vaan enemmänkin Euroopan yhteistä jokavuotista hauskanpitoa. Itse tykkäsin kaikkien biiseistä ja esityksistä. -ap