Miksi jotkut olettavat, että kaikilla nuorilla naisilla olisi of
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miespuoliset näkevät naiset vain objekteina. Elukat olisivat itse sillä sekunnilla OFssä, jos ilmenisi pienen pieni mahdollisuus päästä samoille tuotoille kuin se menestynyt 0,1% OF-naisista.
Jos naisella on of, on hän h o r o ja likainen ja yms. Samalla ne samat miehet kuitenkin kuolaavat sen sisällön perään. Jos ei ole tiliä, sitä vingutaan ja kutsutaan pihtariksi. Ei tässä elämässä voi voittaa naisena. -ap
Lesbot on voittajia. =(
Ja muutkin naiset, jotka on lempanneet miehensä.
Lesbojenhan parisuhteet on kaikkein väkivaltaisimpia😅😅
Miltä vuodelta nämä tutkimukset ovat? Kyllä minulla kielet taipuvat hyvin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Okei. Miten liittyikään tähän keskusteluun? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miespuoliset näkevät naiset vain objekteina. Elukat olisivat itse sillä sekunnilla OFssä, jos ilmenisi pienen pieni mahdollisuus päästä samoille tuotoille kuin se menestynyt 0,1% OF-naisista.
Jos naisella on of, on hän h o r o ja likainen ja yms. Samalla ne samat miehet kuitenkin kuolaavat sen sisällön perään. Jos ei ole tiliä, sitä vingutaan ja kutsutaan pihtariksi. Ei tässä elämässä voi voittaa naisena. -ap
Lesbot on voittajia. =(
Lesbojenhan parisuhteet on kaikkein väkivaltaisimpia😅😅
Netistä löytää englanniksi ja muun muassa ranskaksi ja espanjaksi useita samantapaisia tutkimuksia, mutta musta vähän tuntuu, että sulla ei vieraat kielet taivu😅😅
Mulla taipuu. Jos kerran netistä löytyy, niin voit helposti laittaa linkin tänne. Alahan linkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olettaa.
Monetkin. Varsinkin vanhat setämiehet näyttävät olevan sitä mieltä. -ap
Oletko vanha setämies vai miten tiedät heidän ajatuksensa niin hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha mutta aina toimiva:
Nainen ilman miestä on kuin kala ilman polkupyörää.
-----
Mies ilman naista on luuseri ja epäilyttävä.
Anteeksi, en ihan tajunnut tuota ensimmäistä sanontaa. Selitys? -ap
Luoja. Nainen tarvitsee miestä yhtä vähän kuin kala polkupyörää.
Ai niin, kiitos. Sanonnat ovat välillä minulle hieman hämäriä. -ap
Anteeksi.
-selittäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olettaa.
En onneksi ole. Heillä on vaan tapana tuoda ajatuksensa esiin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbot on voittajia. =(
Lesbojenhan parisuhteet on
Lesbojen väkivaltaisuusväite on vihapuhetta ja pötyä. Kyse on lähisuhdeväkivallan kokemisen yleisyydestä.
Lesboja on hakattu ja raiskattu AIEMMISSA pari- ja lähisuhteissaan miesten toimesta.
Syy on aika selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olettaa.
Oletko ikinä kuullut kommunikaatiosta? Vuorovaikutuksesta? Se on ainut olemassaoleva tiedonsiirtotapa ihmisaivojen välillä.
Setäselittäminen on tunnettu ilmiö:
Viime aikoina olen ollut erityisen käärmeissäni setäselittämisestä. Siis siitä, että joku tulee neuvomaan, ohjeistamaan tai pätemään yllättäen ja pyytämättä eikä ota kuuleviin korviinsakaan sitä, että selittämisen kohde saattaisi tietää asiasta jotakin tai, luoja paratkoon, enemmän kuin setä itse.
Mitä olen naisten kanssa jutellut (eikä tämä ole pelkästään nuoria naisia koskeva juttu, sillä setäselittäminen ei katso alentuvan kohtelun kohteen ikää), taktiikoita setäselittäjien kanssa toimimiseen on kaksi: myötäily tai vastaan käyminen.
Ehdottomasti yleisintä on myötäillä, vaikka sisällä kiehuu. Moni kokee tämän helpoimmaksi vaihtoehdoksi: ottaa vastaan itsestäänselvää tai jopa virheellistä tietoa (ja usein kohteen omalta erityisalalta joka ei ole sedän erityisalaa) ja nyökkäillä muka-kiitollisena, jotta pääsee tilanteesta eroon mahdollisimman nopeasti.
Setäselittäminen ei katso aikaa tai paikkaa. On toki tilanteita, joissa neuvot ovat tarpeen, mutta usein ei ole kyse siitä että joku pyytäisi neuvoa vaan siitä että setä tekee juuri niin kuin setää itseään huvittaa eikä edes pysähdy miettimään miltä se mahtaa tuntua vastaanottajasta. Vähän siis samanlainen logiikka kuin seksuaalisessa ahdistelussa: jos on itselle ihan mahdotonta ymmärtää mikä on okei ja mikä ei (saako naisille edes sanoa päivää tätä nykyä?), on parempi olla sanomatta tai tekemättä yhtään mitään.
Sedissä on sellainen erikoinen piirre, että minkäänlaiset tosiasiat eivät heitä kiinnosta, eikä vastaan sanominen vähennä selittämisen määrää millään tavalla. Eräs kaveri tapasi sedän joka halusi vähän selittää miten perustulo toimii. Ja halusi selittää edelleen, vaikka kaveri kertoi että tietää kyllä koska on kirjoittanut aiheesta kirjan, koska setä kyllä tietää paremmin kuin alan asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbot on voittajia. =(
Lesbojenhan parisuhteet on
Netistä löytää englanniksi ja muun muassa ranskaksi ja espanjaksi useita samantapaisia tutkimuksia, mutta musta vähän tuntuu, että sulla ei vieraat kielet taivu😅😅
Oletko kuullut esimerkiksi Google-kääntäjästä? Tervetuloa nykyaikaan. Linkit kehiin äläkä siinä ylimielisenä mussuta mutuilujasi.
"Oletko kuullut esimerkiksi Google-kääntäjästä? Tervetuloa nykyaikaan. Linkit kehiin äläkä siinä ylimielisenä mussuta mutuilujasi."
Heh, kun ei ole älyllä siunattu täytyy turvautua tekniikkaan kuin mikäkin cerdo incivilizado😅😅
Vierailija kirjoitti:
"Oletko kuullut esimerkiksi Google-kääntäjästä? Tervetuloa nykyaikaan. Linkit kehiin äläkä siinä ylimielisenä mussuta mutuilujasi."
Heh, kun ei ole älyllä siunattu täytyy turvautua tekniikkaan kuin mikäkin cerdo incivilizado😅😅
Voi hellanlettas, kuinka sitä pitää hienostella vieraalla kielellä jota kukaan ei tosiaankaan IKINÄ tule ymmärtämään! Missäs ne lähteet vielä luuraavat? -ap
Aika moni nainen tykkää siitä, että on kaikki reiät täynnä, osa ei :)
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä faktahan tyhmiä punkeroita harmittaa!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Oletko käynyt kyselemässä naisilta vai toimiiko lähteenä videot? -ap
Pallikin näkyi mutta sehän nyt on Ihan Eri Asia.
#kaksinaismoraali