Olitko 2000-luvun alussa TikTak, Gimmel, vai Nylon Beat-fani?
Kommentit (21)
Jos pakko valita joku, niin Gimmel.
Vierailija kirjoitti:
Ällösin noista kaikkia tasavertaisesti
Mikäs ilonpilaaja se sinä olet
Nylon beat oli ennen Gimmeliä. Tiktak ei ollut minulle iso juttu, vaikka hittibiiseistä tykkäsinkin.
Ehdottomasti TikTak. TikTakin biisejä jaksaa vieläkin kuunnella. Oli naikkaritkin ihan ok. Gimmel taas pelkkä tuote, joka oli tekemällä tehty. Laulaa kyllä joku niistä tytöistä osasi ja jotain yksittäisiä ok biisejä oli mutta nääähh, pelkkä pikabändi, joka nousi ja unohtui nopesti.
Ei mikään noista. 😁
Sisko tais tykätä nylon beatista.
Olin teini-ikäinen kun nuo olivat voimissaan. Runkkasin jokaiselle monta kertaa.
Olin Children Of Bodom fani ja olen sitä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti TikTak. TikTakin biisejä jaksaa vieläkin kuunnella. Oli naikkaritkin ihan ok. Gimmel taas pelkkä tuote, joka oli tekemällä tehty. Laulaa kyllä joku niistä tytöistä osasi ja jotain yksittäisiä ok biisejä oli mutta nääähh, pelkkä pikabändi, joka nousi ja unohtui nopesti.
Jokotai, Lasirakkaus, Etsit muijaa seuraavaa, Harmaata lunta, Roviolla, Lentoon, Supermustaa, Sydän pliis särkekää ainakin.
Noihan meni järjestyksessä.
Ensin Nylon Beat oli kuumaa kamaa, TikTak tuli rinnalle ja myöhemmin Gimmel sitten
Kaikki fanitti kaikkia, jos tykkäsi tällaisesta teinipopista
Vierailija kirjoitti:
Noihan meni järjestyksessä.
Ensin Nylon Beat oli kuumaa kamaa, TikTak tuli rinnalle ja myöhemmin Gimmel sitten
Kaikki fanitti kaikkia, jos tykkäsi tällaisesta teinipopista
Edellä mainitut eroavat Gimmelistä siten, että niiden bändin toiminta oli pitkäkestoisempaa kun taas Gimmel oli pikaisesti väsätty bändi, joka ei pitkään pysynyt pinnalla.
TikTakissa oli vaan sitä jotakin, myös Nylon Beatilta tykkäsin joistain kappaleista mutta kyllä se oli ehdottomasti TikTak paras.
Itänaapurin tyttöbändi T.a.t.ussa oli oikeasti jotakin verrattuna Gimmeliin.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä!! Ja CoBin ohella Sentenced oli kova juttu.
Ja kumpaakin tulee edelleen kuunneltua. RIP Alexi.
Mulla ei koskaan ollut poppisfanituskautta, mutta eipä pikkukylässä toisaalta ollut sitten juttukaveriksi muita metallimusiikin ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kuunnellut Bodomia vuodesta -97.
Olin TikTakin Empun fani - en ihan voinut niin nuorta "sillai" katsella, mutta nykyään onneksi voin. Hänestähän tuli mitä hurmaavin nainen ja hyvä kitaristi.
Ällösin noista kaikkia tasavertaisesti