Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tärkeä kysymys deittiappien miehille

Vierailija
11.05.2025 |

Hei! Miksi jotkut teistä säätävät profiilin asetukset niin, että olisitte naisia ja sitten yritätte jutella naisille, jotka ovat jo profiilissaan kertoneet suuntauksensa kohdistuvan vain toisiin naisiin? Mikä siinä on, että pitää yrittää tavoitella ihan ilmiselvästi mahdotonta naista? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tulos on ihan sama. Tinderissä voi leikkiä kaikenlaista, kun lähinnä pelaamisen ilosta sitä tekee.

Vierailija
2/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tulos on ihan sama. Tinderissä voi leikkiä kaikenlaista, kun lähinnä pelaamisen ilosta sitä tekee.

Jospa menisit ensin terapiaan, sitten vasta Tinderiin.

Vierailija
4/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa menisit ensin terapiaan, sitten vasta Tinderiin.

Tulos olisi silti sama, kun ulkonäkö on se, mikä ratkaisee.

Vierailija
5/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen itsekin ihmetellyt. Naisena etsin naista ja kerran hankin sen maksullisen version että näin tykkäykset. Iso osa oli tullut miehiltä. 

Vierailija
6/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, jotenkin sairasta touhua. Tarkoitan siis ihan vilpittömästi että mielestäni miehessä joka toimii noin, on jotain perustavanlaatuista vialla. Jotain epäsosiaalista. :/ 

Ei niistä siellä mitään oikeaa haittaa ole, en vain vastaa/salli viestittelyä, paikasta riippuen, mutta hyi. 

Vierailija
7/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on häiriköintiä. Kun kaikki keskittyisivät siihen oikeaan kohderyhmäänsä niin pareja syntyisi ja lopulta lapsiakin. Ei ihme että syntyvyys on alhainen kun deittiapeissa ei tapahdu mitään järkevää.

Vierailija
8/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin ihmetellyt. Naisena etsin naista ja kerran hankin sen maksullisen version että näin tykkäykset. Iso osa oli tullut miehiltä. 

Ei se varmaan ole yllätys kun naiset vetää 99% vasemmalle.

Vierailija
9/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Eivät naiset miehille näy sovelluksissa, jos eivät ole myös miehistä kiinnostuneita. Itse taas voin kokemuksista sanoa, että biseksuaaliset naiset ovat yleensä olleet helpoimpia, tai ainakin minusta, miehestä, innokkaimmin yleensä tykänneet. 

Vierailija
10/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Eivät naiset miehille näy sovelluksissa, jos eivät ole myös miehistä kiinnostuneita. Itse taas voin kokemuksista sanoa, että biseksuaaliset naiset ovat yleensä olleet helpoimpia, tai ainakin minusta, miehestä, innokkaimmin yleensä tykänneet. 

Olen säätänyt profiilini näkyväksi vain naisille, eli sen pitäisi toimia. Puhun kuitenkin siitä, kun miehet luovat "naistilejä". Eli säätävät sukupuolensa naiseksi. Ja emme puhu nyt binaisista. -Ap

Vierailija
11/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen säätänyt profiilini näkyväksi vain naisille, eli sen pitäisi toimia. Puhun kuitenkin siitä, kun miehet luovat "naistilejä". Eli säätävät sukupuolensa naiseksi. Ja emme puhu nyt binaisista. -Ap

Jos ne on trans?

Vierailija
12/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö kuinka inhottavaa ja jopa ahdistavaa se on, jos olen säätänyt asetukset näyttämään minulle vain naisten profiileja, ja puolet niistä ovat miesten? Ja jos ne miehet vielä yrittävät matchata kanssani niillä naisprofiileilla, vaikka kerron hyvin tarkasti profiilissani olevani vain naisista kiinnostunut? -Ap

Vierailija
13/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on trans?

Puhun ihan cisheteromiehistä. -Ap

Vierailija
14/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kun ne miehet laittaa että sukupuoli olisi nainen :( 

Ja sitten tulevat vain laittamaan oksettavaa viestiä. Tyyliin että kiehtoo erityisesti nainen joka ei ole miehistä kiinnostunut mutta että haluaa puhua seksistä ja kysellä. Häiriintyneitä.

Vierailija
15/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on trans?

Siis onko ne naisten kuvilla vai miksi mätsäät niitä?

Vierailija
16/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, jotenkin sairasta touhua. Tarkoitan siis ihan vilpittömästi että mielestäni miehessä joka toimii noin, on jotain perustavanlaatuista vialla. Jotain epäsosiaalista. :/ 

Ei niistä siellä mitään oikeaa haittaa ole, en vain vastaa/salli viestittelyä, paikasta riippuen, mutta hyi. 

Asenteesta se on minun mielestäni kyse. Nämä miehet eivät näytä pystyvän uskoa, että joku ei olisi kiinnostunut miehistä. Varmaankin näkevät meidät lesbot pelkkänä hubin kategoriana, eikä oikeina ihmisinä. -Ap

Vierailija
17/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on trans?

Siis onko ne naisten kuvilla vai miksi mätsäät niitä?

En mätsää heitä, he taas yrittävät mätsätä minua. Ja suurin osa niistä on ihan omilla kuvilla, eivät edes yritä esiintyä naisina. -Ap

Vierailija
18/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ovat niitä oksettavia miehiä jotka luulevat että voivat kääntää lesbon heteroksi.... hyi helv, lesbot kiinnostuvat vain naisista, ei miehistä ja joillekin miehille tuo on liian kova pala.

Vierailija
19/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että ovat niitä oksettavia miehiä jotka luulevat että voivat kääntää lesbon heteroksi.... hyi helv, lesbot kiinnostuvat vain naisista, ei miehistä ja joillekin miehille tuo on liian kova pala.

Niin. Inhottaa varsinkin nuorena, tän takia en yritä edes mennä ulos bilettämään. -Ap

Vierailija
20/21 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Inhottaa varsinkin nuorena, tän takia en yritä edes mennä ulos bilettämään. -Ap

Tuskin sun tarttee huolehtia mistään miesten lähestymisestä 😂