Miten duunarimiehissä on niin paljon kaljuuntuneita?
Syökö siis joku 50% akateemisista miehistä finasteridia?
Kommentit (23)
Siksi, että korkeiden testosteroniarvojen vuoksi (joista kaljuuntuminen kertoo) heitä ei nuorena kiinnostanut opiskelu, vaan ihan muut asiat.
Heidän isoisänsä äidin puolelta on ehkä ollut kalju 👴🏻
Tai niill on liian lyhyt sänky tai liian pitkä akti.
Laitatko tilastot ensin niin keskustellaan sitten?
Vierailija kirjoitti:
Ne on persuja.
Jotka esittävät pikkuporvaria, vaikka ovat duunareita. Käsitteet ja pää sekaisin. Sellaisessa päässä eo hiuksetkaan viihdy
Vierailija kirjoitti:
Ne on persuja.
Nyt on asiantuntija =)
Vierailija kirjoitti:
Laitatko tilastot ensin niin keskustellaan sitten?
Tilasto on se että aina kun on lehtijuttu työmiehistä, niin siellä ainakin 50% nelikymppisistä kokonaan kaljuuntuneita.
Vanha sanonta pohjanmaalta: Ei tyhjä lato kattoa kaipaa.
Tukka ja järki ei mahdu samaan päähän.
Korkea testo niin kiinnostaa kalja ja pllun paneminen enemmän kuin opiskelu. Korkea testo aiheuttaa myös kaljuuntumista.
Tuuhea tukka yli 40v niin veltto slerba
Kekkonen oli kalju kuin kananmuna ja oli tohtori koulutukseltaan. Proffissa on paljastunut paljon kaljuuntumista.
Vierailija kirjoitti:
Korkea testo niin kiinnostaa kalja ja pllun paneminen enemmän kuin opiskelu. Korkea testo aiheuttaa myös kaljuuntumista.
Matala testo niin hskeutuu sukupuolenvaihto leikkaukseen ja kuormittaa sekä mielenterveyspalveluita että terveydenhoitoa ja sitä kautta veronmaksajia.
Itse olen kyllä akateeminen mutta en selvinnäkijä. Kaljuuntunutkin olen mutta ei edes oma kaljuuntumiseni ole auttanut minua erottamaan kenenkään koulutusta ulkoisen olemuksen tai vaikka hiustyylin perusteella.
Hankkija-lippis kuluttanut hiukset?
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että korkeiden testosteroniarvojen vuoksi (joista kaljuuntuminen kertoo) heitä ei nuorena kiinnostanut opiskelu, vaan ihan muut asiat.
-----et sitten ajatellut asiaa sen pitemmälle. Kun parturit on keksitty ja oma kylppäri missä voidaan tiputtaa kaikki karvat, tukka ja hiukset.
Oiskohan geenilotolla mitään tekemistä asian kanssa ja ei muuten rajotu duunarimiehiin vaan samaa paskaa alhaalta ylös.