Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työtön ei saa omistaa mitään saadakseen tukea, sama pitäisi koskea myös eläkeläisiä. Ei eläkettä, ennenkuin omaisuus tuhlattu

Vierailija
11.05.2025 |

Niin.

Ja sama oikeastaan kaikissa tuissa sitten, jos tälle tielle lähdetään.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi maksaa eläkettä, kun sitä omaisuutta on, jonka voi myydä ja siitä saadut rahat käyttää sitten siihen arkipäivän elämiseen. 

Vierailija
2/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansaneläke ja takuueläke, jotka sosiaalitukia, niin noin juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkasta ei tarvitse maksaa eläkevakuutusta, vaan summan voi itse sijoittaa, niin kelpaa paremmin kuin hyvin.

Vierailija
4/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjänä itse oman eläkkeeni maksanut ja siinä sivussa maksanut niiden patalaiskojen työntekijöiden eläkkeet.  Eläke ja tuet ovat kaksi ihan eri asiaa.

Vierailija
5/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi hyvin - en omista mitään. En ole vielä eläkkeellä.

Vierailija
6/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo estäisi perintöriidat

Vierailija
7/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoitko KYMMENYKSET SYNAGOGALLE 10% ? 

Vierailija
8/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittäjänä itse oman eläkkeeni maksanut ja siinä sivussa maksanut niiden patalaiskojen työntekijöiden eläkkeet.  Eläke ja tuet ovat kaksi ihan eri asiaa.

Kyllä se kuule luetaan palkkakustannukseksi vaikka sinä suoritat osan eläkemaksusta ja työntekijä osan. Vaihtoehto on olla palkkaamatta ketään ja suoriutua työstäsi ilman apua. Miksi muuten pidät patalaiskoja työntekijöitä vai onko tuo vain yleinen asenteesi ihmisiin?

Vierailija
9/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopisi hyvin - en omista mitään. En ole vielä eläkkeellä.

Olen jo siinä tilanteessa. Vuokraan lähes kaiken. Tällä palstalla oli joku hyvä vinkki työttömille...mikä se nyt oli. Minäkin kokeilin sitä ja nyt on tuloja, joskaan ei suuret.

Eiku se vinkki oli MENE TÖIHIN Auttoi.

Kiitos tälle ihanalle vinkkaajalle

Vierailija
10/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet maksanut vanhusten eläkkeitä, et omaasi. 

Vierailija
11/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläke on palkinto tehdystä työstä, työttömyydestä ei pidä maksaa mitään.

Vierailija
12/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole totta. Opetelkaa tarkistamaan asiat itse. Netistä saa kyllä oikeaakin tietoa. Täällä valehdellaan todella paljon. 

Vierailija
13/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama rikkaitten lapsilisille. Pois ne.

Vierailija
14/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajilta myös pois ne tuet joita saavat, kun kausi loppuu. Talot, veneet yms. myytävä ennen kuin saa senttiäkään tukia. Ja myynnistä saatavat tuotot todistetusti törsättävä.

Vierailija
15/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan sopia että kaikki pitkän työuran tehneet ja siitä eläkettä maksaneet saavat koko vuosikymmenien summan heti tililleen. Koska ovat maksaneet jo etukäteen.

Sen sijaa yritystuet joissa tuetaan yrityksiä jotka tekevät hyvää tulosta on poistettava heti. Muutoin rahoitetaan omistajien osinkoja verorahoilla.

Vierailija
16/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on kyllä nyt ihan pihalla

Vierailija
17/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaalaiset käyttäkööt omaa rahaa laiskotteluunsa.

Vierailija
18/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan, että kaikki tuhlaa kaikki rahansa sitä mukaa kun niitä tulee sitten. Kukaan ei säästä eikä elä suunnitelmallisesti. Sellainenhan tässä maassa palkitaan.

Vierailija
19/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuule luetaan palkkakustannukseksi vaikka sinä suoritat osan eläkemaksusta ja työntekijä osan. Vaihtoehto on olla palkkaamatta ketään ja suoriutua työstäsi ilman apua. Miksi muuten pidät patalaiskoja työntekijöitä vai onko tuo vain yleinen asenteesi ihmisiin?

Hän ottaa joka kuukausi siivun työntekijöidensä tekemästä tuloksesta itselleen,vaikka ei ole tikkua ristiin laittanut. Sitten nimittää laiskaksi ihmisiä, jotka hänelle sen hänen eläkkeensä on kustantanut tekemällä hänelle töitä.

Vierailija
20/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan sopia että kaikki pitkän työuran tehneet ja siitä eläkettä maksaneet saavat koko vuosikymmenien summan heti tililleen. Koska ovat maksaneet jo etukäteen.

Sen sijaa yritystuet joissa tuetaan yrityksiä jotka tekevät hyvää tulosta on poistettava heti. Muutoin rahoitetaan omistajien osinkoja verorahoilla.

Niin, työeläkkeet on ansaittu työnteolla ja ne aina joku maksaa.

Miksi sensijaan tukea kannattavia yrityksiä vuodesta toiseen? Heikosti menestyvää yritystä voi tukea rajallisen ajan ja jos ei kulje niin kaatukoon. Mielestäni yritystuet eivät kuulu liike- elämään ollenkaan. Lainaa saa aina kun on edellytyksiä.