Missä myytte käytettyjä vaatteita?
Missä myytte käytettyjä lasten- ja naistenvaatteita?
Kirpparilla menee kyllä osa, mutta jos haluaisi laittaa yksittäisiä verkon kautta myyntiin, niin missä tavara liikkuu?
Sellpy on kokeiltu ja on aivan surkea ja ryöstöä myyjän kannalta.
Kommentit (37)
Torilla möin ennen sen uudistusta, en enää.
Vierailija kirjoitti:
En missään, käytän vaatteeni loppuun.
M52
Samoin ja sitten pestynä leikkelen räteiksi. Niitä kuluu autotallilla.
Itse olen ostanut välillä kavereilta kiertoon meneviä vaatteita ja kenkiä. Jos toinen ei ole isotuloinen, mielellään maksaa vähän. Jotku taitaa myydä myös Facebookissa kirppisryhmissä.
Torissa olen myynyt, mutta vaatteet ei oikein liiku siellä.
Eikö muita kuin Vinted ja kirppari?
Kirpparilla on vähän tuurista kiinni osuuko oikea ostaja pöydän luo juuri myyntiviikolla, siksi olisi kiva tietää missä netissä vaatteet liikkuvat, jos on myymässä.
Tuo edellä mainitty Sellpy on kyllä sama kun heittäisi ne merkkivaatteet suoraan kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään, käytän vaatteeni loppuun.
M52
Samoin ja sitten pestynä leikkelen räteiksi. Niitä kuluu autotallilla.
Joo, kiitos tyhjästä. Ei ole mitään ongelmaa tekstiilijätteen kierrätyksessä.
Sellpy on ihan surkea myyjän kannalta. Laitoin sinne ison kasan hyvässä kunnossa olevia, ns. vähän laadukkaampien merkkien vaatteita. Käteen jäi ruhtinaalliset 40 euroa. Kotikaupungin kirppiksellä vastaavasta myyntimäärästä on saanut aina satoja euroja.
Jatkossa aion myydä ne paremmat vaatteet Vintedissä. Loput luultavasti suoraan keräykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vein uudenveroisia, hyvälaatuisia ja jopa käyttämättömiä vaatteita "täyden palvelun" kirpparille eli he hoitavat hinnoittelun, myynnin ja esillelaiton. Pikkuisen vituttaa kun hinnoittelu on lähinnä 1,- ja korkein hinta on ollut 6,-. Mulle ei jää mitään provikan jälkeenn🤬 Seuraavan vaate-erän vien Fidalle.
Kannattaiskoha hinnotella itse?
Vierailija kirjoitti:
En missään. Ei ole resurssitehokasta. Käytetyt lahjoitan pois ja säästyneen ajan ja energian käytän sivutöihin. Niistä tulee kiva palkka luotettavasti. Ja lahjoittamisesta hyvä mieli.
Jos joku kysyy missä voi myydä vaatteita netissä, niin ehdotat sivutöitä? Nykyään ihmiset ei saa edes päätyötä. Tuskin aloittajaa kiinnostaa sivutyö, kun haluaa myydä vaan vanhoja vaatteita pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vintedissä
Onko sulla vinkkejä Vintedissä myymiseen?
Lataa sovellus, tee ilmoitus sinne. Se on tosi helppo käyttää, postin palvelupisteessä tulostavat tarran kun tuote on myyty, itse tarvitsee vain pakata se.
En missään.
Ensin tarjoan läheisille ja tutuille ja sitten vien loput pesutuvan pöydälle saa ottaa lapun kera. Häviävät kuin tuhka tuuleen.
Vierailija kirjoitti:
En missään.
Ensin tarjoan läheisille ja tutuille ja sitten vien loput pesutuvan pöydälle saa ottaa lapun kera. Häviävät kuin tuhka tuuleen.
Omakotitalossa ei ole pesutupaa. Ketjussa kysytään muutenkin netin myyntialustoita, jos et käytä näitä, niin miksi kommentoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vintedissä
Onko sulla vinkkejä Vintedissä myymiseen?
Olen eri, mutta monta hyvää ja selkeää kuvaa myytävästä tuotteesta sekä tekstiosioon hyvä kuvaus. Mieti paljonko olisit valmis itse maksamaan jos joku muu myisi samoja tuotteita.
Eikö tosiaan ole muuta toimivaa myyntipaikkaa, kuin Vinted?
Vein uudenveroisia, hyvälaatuisia ja jopa käyttämättömiä vaatteita "täyden palvelun" kirpparille eli he hoitavat hinnoittelun, myynnin ja esillelaiton. Pikkuisen vituttaa kun hinnoittelu on lähinnä 1,- ja korkein hinta on ollut 6,-. Mulle ei jää mitään provikan jälkeenn🤬 Seuraavan vaate-erän vien Fidalle.