Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä myytte käytettyjä vaatteita?

Vierailija
11.05.2025 |

Missä myytte käytettyjä lasten- ja naistenvaatteita?

Kirpparilla menee kyllä osa, mutta jos haluaisi laittaa yksittäisiä verkon kautta myyntiin, niin missä tavara liikkuu?

Sellpy on kokeiltu ja on aivan surkea ja ryöstöä myyjän kannalta.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein uudenveroisia, hyvälaatuisia ja jopa käyttämättömiä vaatteita "täyden palvelun" kirpparille eli he hoitavat hinnoittelun, myynnin ja esillelaiton. Pikkuisen vituttaa kun hinnoittelu on lähinnä 1,- ja korkein hinta on ollut 6,-. Mulle ei jää mitään provikan jälkeenn🤬 Seuraavan vaate-erän vien Fidalle. 

Vierailija
22/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilla möin ennen sen uudistusta, en enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään, käytän vaatteeni loppuun.

M52

Samoin ja sitten pestynä leikkelen räteiksi. Niitä kuluu autotallilla.

Vierailija
24/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myy heitän sekajätteeseen

Vierailija
25/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myy heitän sekajätteeseen.

Vierailija
26/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut välillä kavereilta kiertoon meneviä vaatteita ja kenkiä. Jos toinen ei ole isotuloinen, mielellään maksaa vähän. Jotku taitaa myydä myös Facebookissa kirppisryhmissä. 

Vierailija
27/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa olen myynyt, mutta vaatteet ei oikein liiku siellä.

Vierailija
28/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muita kuin Vinted ja kirppari?

Kirpparilla on vähän tuurista kiinni osuuko oikea ostaja pöydän luo juuri myyntiviikolla, siksi olisi kiva tietää missä netissä vaatteet liikkuvat, jos on myymässä.

Tuo edellä mainitty Sellpy on kyllä sama kun heittäisi ne merkkivaatteet suoraan kierrätykseen.

Vierailija
29/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään, käytän vaatteeni loppuun.

M52

Samoin ja sitten pestynä leikkelen räteiksi. Niitä kuluu autotallilla.

Joo, kiitos tyhjästä. Ei ole mitään ongelmaa tekstiilijätteen kierrätyksessä. 

Vierailija
30/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellpy on ihan surkea myyjän kannalta. Laitoin sinne ison kasan hyvässä kunnossa olevia, ns. vähän laadukkaampien merkkien vaatteita. Käteen jäi ruhtinaalliset 40 euroa. Kotikaupungin kirppiksellä vastaavasta myyntimäärästä on saanut aina satoja euroja.

Jatkossa aion myydä ne paremmat vaatteet Vintedissä. Loput luultavasti suoraan keräykseen.

Vierailija
31/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein uudenveroisia, hyvälaatuisia ja jopa käyttämättömiä vaatteita "täyden palvelun" kirpparille eli he hoitavat hinnoittelun, myynnin ja esillelaiton. Pikkuisen vituttaa kun hinnoittelu on lähinnä 1,- ja korkein hinta on ollut 6,-. Mulle ei jää mitään provikan jälkeenn🤬 Seuraavan vaate-erän vien Fidalle. 

Kannattaiskoha hinnotella itse? 

Vierailija
32/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään. Ei ole resurssitehokasta. Käytetyt lahjoitan pois ja säästyneen ajan ja energian käytän sivutöihin. Niistä tulee kiva palkka luotettavasti. Ja lahjoittamisesta hyvä mieli.

Jos joku kysyy missä voi myydä vaatteita netissä, niin ehdotat sivutöitä? Nykyään ihmiset ei saa edes päätyötä. Tuskin aloittajaa kiinnostaa sivutyö, kun haluaa myydä vaan vanhoja vaatteita pois.

Vierailija
33/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vintedissä

Onko sulla vinkkejä Vintedissä myymiseen?

Lataa sovellus, tee ilmoitus sinne. Se on tosi helppo käyttää, postin palvelupisteessä tulostavat tarran kun tuote on myyty, itse tarvitsee vain pakata se.

Vierailija
34/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään.

Ensin tarjoan läheisille ja tutuille ja sitten vien loput pesutuvan pöydälle saa ottaa lapun kera. Häviävät kuin tuhka tuuleen. 

Vierailija
35/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään.

Ensin tarjoan läheisille ja tutuille ja sitten vien loput pesutuvan pöydälle saa ottaa lapun kera. Häviävät kuin tuhka tuuleen. 

Omakotitalossa ei ole pesutupaa. Ketjussa kysytään muutenkin netin myyntialustoita, jos et käytä näitä, niin miksi kommentoit?

Vierailija
36/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vintedissä

Onko sulla vinkkejä Vintedissä myymiseen?

Olen eri, mutta monta hyvää ja selkeää kuvaa myytävästä tuotteesta sekä tekstiosioon hyvä kuvaus. Mieti paljonko olisit valmis itse maksamaan jos joku muu myisi samoja tuotteita.

Vierailija
37/37 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan ole muuta toimivaa myyntipaikkaa, kuin Vinted?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi