Tunnetteko miehiä, joiden vaimo määrää AIVAN kaikesta?
Aloitan.
Tarjosin työkaverimiehelle ilmaiseksi ylimääräistä kelloani, kun hänen omansa rikkoontui. Hän totesi tähän, ettei voi ottaa sitä itselleen, vaikka upeana pitääkin, koska joutuisi riisumaan sen aina kotona, ettei vaimo vain huomaa. 🤯
Kommentit (18)
Heh! Onhan noita. Tuttavamies ei tohtinut ottaa sateella autonsa kyytiin, koska ei tiennyt, mitä vaimo tuumaisi. Sanoi tämän kyllä suoraan, kun viittoilin pysähtymään.
Tunnetaan varmaankin sama mies. Vetosi vaimoonsa, kun olin aikeissa antaa hänelle silmälasienhoitosetin, joita mulla oli useita ja joita olin antanut tuttavilleni. Ei tiennyt, missä sitä kotonaan säilyttää.
Eihän tuollaiset hiirulaiset ole edes miehiä. Vasta miesten mies on tosimies, joka sanoo naiselle suoraan, että tämän on alistuttava miehen tahtoon täysimääräisesti ilman mitään kyseenalaistamista.
Vierailija kirjoitti:
Heh! Onhan noita. Tuttavamies ei tohtinut ottaa sateella autonsa kyytiin, koska ei tiennyt, mitä vaimo tuumaisi. Sanoi tämän kyllä suoraan, kun viittoilin pysähtymään.
Ei tuo välttämättä kerro siitä, että vaimo määrää kaiken, vaan ennemmin siitä, että vaimo on sairaalloisen mustasukkainen.
Mutta vastaus avauksen kysymykseen: en tunne, tai en ainakaan tiedä tuntevani.
No en todellakaan tunne yhtään. Itse en määräile mitään, eikä mies määräile minua.
Mulle suurin osa pikkuasioista on/olisi melko yhdentekeviä, kuten täällä kerrotut esimerkit. Mutta kai minä sitten määrään meillä kaikesta, kun mies itse ei halua ikinä suunnitella, toteuttaa, mennä, tehdä... Yleensä kyllä teen itsekseni hommat, kun mies valittaa kaikista ehdotuksistani. Mutta olisi kyllä tosi pystyynkuollut meininki, jos olisin samanlainen kuin tuo mies.
Onhan se huvittavaa, jos armeijaa käymätön nainen käskyttää armeijan käynyttä miestä. Kyllä silloin on jotain pahasti pilalla yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se huvittavaa, jos armeijaa käymätön nainen käskyttää armeijan käynyttä miestä. Kyllä silloin on jotain pahasti pilalla yhteiskunnassa.
Armeijassakin nämä miekkoset ovat olleet käskytettävinä.
Suurin osa parisuhteista toimii noin. Naiset vain itsekin tietää tuon olevan väärin niin rakentaa kulissin jossa valehdellaan olevan tasa-arvoisia. Eihän parisuhteessa olevat naiset edes puhu meidän kodista vaan naiset puhuu aina minun kodista. Aika harvassa kodissa mies saa näkyä tai kuulua millään tavalla kun se pilaa naisen sisustuksen muuta kuin silloin kun pitää tehdä jotain raskasta tai likasta tai pitää maksaa jotain. Yksikään parisuhteessa oleva nainen ei kykene edes ajattelemaan että mies olisi tasa-arvoinen naisen kanssa kun naine pitää aina itseään arvokkaampana ja tämä perusteella velvoittaa mistä palvelemaan
Vierailija kirjoitti:
Eli naisen on ok käskyttää miestään, kun hän on käynyt armeijan?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa parisuhteista toimii noin. Naiset vain itsekin tietää tuon olevan väärin niin rakentaa kulissin jossa valehdellaan olevan tasa-arvoisia. Eihän parisuhteessa olevat naiset edes puhu meidän kodista vaan naiset puhuu aina minun kodista. Aika harvassa kodissa mies saa näkyä tai kuulua millään tavalla kun se pilaa naisen sisustuksen muuta kuin silloin kun pitää tehdä jotain raskasta tai likasta tai pitää maksaa jotain. Yksikään parisuhteessa oleva nainen ei kykene edes ajattelemaan että mies olisi tasa-arvoinen naisen kanssa kun naine pitää aina itseään arvokkaampana ja tämä perusteella velvoittaa mistä palvelemaan
Kummallinen lähipiiri sulla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. On se aika säälittävää/surullista jos/kun mies omistaa asunnon ja hädin tuskin saa luvan oleskella siellä kun nainen määrää aivan kaikesta.
No nyt mietin lähinnä että mies taitaa valittaa. Aikamoinen nössö taitaa olla.
Munkin eksä valitti aina kaikesta muille minua syyttäen, eipä ihme jos ihmiset katsoivat minua hieman kieroon. Itse siis kotona ihan naureskeli kuinka on hauskaa valittaa avokista kaikille, tämä oli hänen nautintonsa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä on. Jotkut eivät halua edes töissä rupatella muiden ihmisten kanssa ettei tule sanomista myöhemmin.
Tunnen. On tyrinyt kaveri aika raskaasti ja vähän päälle. Nyt korjaa tai ainakin yrittää korjata sen mitä vielä korjattavissa on. Ei ole vaihtoehtoa.
Kyllähän niitä näkee kun on töissä sairaalan poliklinikalla. Vanhempia pareja, mies seisoo lakki kädessä ja vaimo vastaa kaikkeen, siis aivan kaikkeen...
Hallinta? Eikö ole hyvä, että mies on tyytyväinen ja samaa mieltä naisen ehdotuksista ja ideoista? Aina on naisia, joiden ajatukset ovat monia, mutta miehet eivät ole samaa mieltä, joko he eivät ole tarpeeksi fiksuja keksiäkseen hyviä ehdotuksia tai sitten he eivät sovi miehen kanssa.
Mitenhän katkeraa, kyyneleet valuvat. Nainen, joka ei osaa olla nainen, ei "hallitse" miestä.
:DD
Kyllä. On se aika säälittävää/surullista jos/kun mies omistaa asunnon ja hädin tuskin saa luvan oleskella siellä kun nainen määrää aivan kaikesta.