Äitienpäivästä tuli taas pettymys, kiitos mies!
Odotin edes yhtä kiitosta, mutta mies ei vaivautunut edes onnittelemaan. Eikö äitienpäivä merkitse miehille mitään? Miksi joudun aina pettymään?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olen mieheni lasten äiti. Ilman minua miehelläni ei olisi näitä ihania lapsia.
Paska säkä miehellä, tuollaisen kanssa mennyt lapsia tekemään. Ilman sinua miehen asiat voisivat olla paljon paremmin.
Ensimmäisenä äitienpäivänä mies ei ollut valmistautunut mitenkään juhlistamaan äitienpäivää, koska heillä kotona ei ollut tapana. Olin todella surullinen ja kerroin, että olin tottunut omassa lapsuudenkodissani siihen, että isä toi äitienpäivänä kukkia äidille ja huolehti meidän lasten kanssa kakusta. Kerroin, että muita lahjoja en kaipaa, mutta kukka, kakku ja kortti toimii aina. Siitä asti olen saanut omassa kodissanikin samanlaisen kohtelun. Puhukaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksei sille miehelle voi sanoa millaisen äitienpäivän haluaa viettää?
Jos kaipaat kiitosta niin sano se! Itsestään selvää se kyllä pitöis olla mutta jos ei ole, niin opeta miestäsi ja sano suoraan että jatkossa haluat että sinua muistetaan esim. Kukkasin ja kortein juhlapäivänä. Jos ei tästä ota onkeensa niin jättäisin miehen. Jos ei tuon vertaa pysty tekemään vaimonsa eteen että hän tulisi iloiseksi, niin tuskin se suhde muutenkaan onnellinen sitte ole
Itsestään selvää se nimenomaan ei ole, tällaiset asiat ovat aina jonkun opettamia tai mallista opittuja. Jos siellä lapsuudenkodissa ei isä muistanut äitiä tai äiti ei opettanut poikia, niin ei ne miehet myöhemmin puolisoitaankaan muista. Jostain se oppi on ensin saatava. Ja onhan se kyllä naiselle melkoisen ikävä rooli opettaa aikuista miestään asioissa, jotka olisi jo pitänyt lapsena vanhempien opettaa. Alkaen kotitöihin osallistumisesta ilman käskyä jne.
Mistä ihmeestä te nämä jöröjukat oikein kaivatte lastenne isiksi?
Vähintä, mitä pitää tehdä, on ostaa kunnon lahja ja tuoda aamiainen sänkyyn.
Olen isä ja minulle ei ole ollut koskaan mikään ongelma hoitaa lasten kanssa kunnollista äitienpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole miehesi äiti!
On miehen lasten äiti!!!
Mutta oletko miehesi äiti?
Aika moni vaimo joutuu olemaan.
No ehkä sillä perusteella, voi jotain vaatia/saada mieheltä äitienpäivänä.
Aika moni vaimo joutuu olemaan.