Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaason tehtävä

Vierailija
19.03.2007 |

valmistella häitä yhdessä morsiammen kanssa vai raataa yksin? ideoida, ottaa selvää, vertailla erilaisia juttuja jne...

Helvetti, en enää ikinä suostu kaasoksi!! Kaikki pitäisi tehdä, keksiä ideoita, puhua häistä 24/7... ja morsian sen kuin vinkuu! Mikään ei kelpaa eikä mikään ole kyllin hyvää. Jatkuvasti pitäisi olla joten väkertämässä tai pukuja sovittamassa.

Tuleva rouva on unohtanut, että kaasollansa on omakin elämä ja oma perhe. Koko maailma ei pyöri hänen kesähäidensä ymopärillä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en kaasolta sitten odottanut. Yhdessä tehtiin kutsukortteja, mutta minä pääasiassa. Olen kaasolleni erittäin kiitollinen siitä ohjelmasta, jonka hän järjesti häihimme ja siinä oli varmasti suuri työ.

Minusta voit hyvin kieltäytyä tehtävistä, jotka oikeasti kuuluvat morsiammelle itselleen.

Vierailija
2/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun aikaa on vielä, kyse ei ole siitä että häät olisivat esim kuukauden päästä. Omiin häihini tein yksinkin juttuja, mutta tämä rouva pyörii kuin ö aapisen laidalla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun oikeastaan kuuluu sanoa, morsian saa pyytää jotain toista orjaksi jos sitä haluaa...

Itse kieltäydyin kaason pestistä yhden kaverin kohdalla kun tiesin että haluaa megalomaniset häät ja haluaa kaason järjestelevän suurimman osan.

Vierailija
4/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta voit hyvin kieltäytyä tehtävistä, jotka oikeasti kuuluvat morsiammelle itselleen.

Omiin häihini tehtiin kaason kanssa yhdessä vain kutsukortit, kaiken muun tein itse. Kaaso sitten järjesti ihanat polttarit :) ja mikavaa ohjelmaa häihin. Voiko morsiammelle sanoa, että " tuo ei kuulu kaason hommiin" ?

ap

Vierailija
5/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän se kaason homma on

ap

Vierailija
6/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kyllä tietoinen mitkä asiat kuuluu kaasolle ja mitkä morsiamelle itselleen. ja äijälleen. Eikö se äijä tee mitään? Sano että voit kyllä auttaa ja haluat auttaa mutta et halua tehdä kaikkea yksin. Vetoa siihen että saat päänsärkyä kun morsian vaan narisee!

Vierailija
7/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tekee morsiuspari itse tai hääsuunnittelija.

Minä ja mieheni tehtiin kaikki suunnittelu, varaukset ym. Kaasoni tehtävä oli olla suurena päivänä henkisenä tukenani ja pitämässä huolta että hameestani ei roiku oksia ja että otsani ei kiillä. ;)

Hän oli se jonka kanssa olen jakanut ilot ja surut lapsuudesta saakka ja ennen kirkkoon astumista loimme pitkän katseen oven ulkopuolella että se on menoa nyt. Siihen häntä tarvitsin, en miksikään orjaksi!

Vierailija
8/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos kaasolla on aikaa, hän voi auttaa morsianta juhlavalmisteluissa, mutta kyllä vastuu onmorsiusparilla itsellään. Ota hienovaraisesti puheeksi ko. asia morsiammen kanssa.

Vierailija
9/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voiko morsiammelle sanoa, että " tuo ei kuulu kaason hommiin" ?

ap

Vierailija
10/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen hienovaraisesti yrittänyt vihjailla mm siitä mitä itse aikoinani tein ja mitä kaaso sekä mitä yhdessä. Mutta ei ymmärrä :o

Miehensä osallistuu kait sen verran, että saapuu kirkkoon oikeana päivänä ja aikana...

ap

Vierailija
11/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan kaasoni mikään orja ollut. Yhdessä tehtiin asioita ja yhden jutun hän taisi tehdä kokonaan. Tuli paikalle vasta päivää ennen häitä ja

autteli viimehetken valmisteluissa. Häissä oli minua auttamassa missä tarvitsin.

Vierailija
12/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaasoni valitti, että tehtäviä oli liian vähän. Piti oikein keksimällä keksiä kaasolle tekemistä, mikä oli yllättävän haastavaa, koska en tykkää mistään pikkupiiperryksestä, tms. No, annoin sitten värkkäillä mansetit kangasservietteihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi