Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko olla runsaasti raskauspahoinvointia np-ultraan asti, jossa todettu sikiö menehtyneeksi???
Kommentit (2)
ja käsittääkseni istukka voi vielä toimia vaikka vauva olisi esim tukehtunut napanuoraan...?
miksi kysyt? Onko sinulle käynyt niin vai stressaatko etukäteen ultraa, että onkohan siellä kaikki kunnossa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla löydettiin kuollut sikiö rv 16, oli kuollut pari viikkoa aiemmin ja raskausoireetkin olivat kyllä tuolloin hävinneet.