Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimia erota

Vierailija
10.05.2025 |

Takana 14vuoden suhde.Mies muuttunut viime vuosina paljon.Alkoholisoitunut ja muutkin päihteet olleet vaihtelevasti kuvioissa.Pettämistä on ollut,mistä jäänyt sitten kiinni.Näitä asioita on sitten sovittu.Asumuseroa välillä kokeiltu ja tyhmänä olen miehen ottanut takas hänen luvatessaan maat ja mannut.Asumuseron aikana löysi naispuoleisen kaverin menneisyydestä,jonka kanssa ovat nyt "kavereita" ainakin molempien kertoman mukaan.Tästä naisesta en tiennyt ennen kuin mies jäi kiinni naisen ollessa yötä miehen luona asumuseron aikana.Mitään ei kuulemma tapahtunut,mene tiedä.Nainen tilitellyt vain ongelmiaan yön aikana. 

Paitsi että mies menetti (juomisensa)vuoksi työpaikkansa viime elokuussa niin jossain manioissaan pisti luottotietonsa menemään monilla kymmenillä tuhansilla.Joutui 2vuotta sitten pahoinpidellyksi ja tästä traumomatisoituneena alkoi hoitaa itseään juurikin alkoholilla ja kaikella muulla.Kaveripiiriin alkoi ilmestyä päihdeongelmaisia ja "normaalit"hävitä.Siitä alamäki alkoi.Meillä on 3 lasta 7-12 ikähaitarilla ja paitsi lastenhoidon,työn niin myös tilanne on ajanut itseni hermoromahduksen partaalle.Tunnen olevani niin yksin tilanteessa missä haikailen sen ihmisen perään,jonka joskus tunsin. 

Mies aina säännöllisesti lupaa lopettaa juomisensa ja turvautuu antabus-lääkkeeseen kunnes viikon ja kaks jälkeen ottaa taas.Mielialalääkkeitä käyttää ja rauhoittavia tarpeeseen usein 

Muita samassa tilanteessa olleita?Kuinka saitte lopulta revittyä itsenne irti kaikesta?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko taas vannottua jumalan silmien alla että vastoinkäymisissäkin mutta sitten kun niitä tuli niin ei kiinnostakkaan?

Vierailija
42/44 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviät kyllä nyt askel kerrallaan kohti uusia tuulia.

Voima on sinussa. Ei tuo enää kannata, voithan sanoa että korkki kiinni kokonaan.

Vaihtoehtoja on vaan kaksi, perhe tai pullo ym.voimia sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä altista lapsia juopolle isälle.

Teillä on oikeus parempaan elämään.

Älä hyysää iljettävää pettäjää.

Vierailija
44/44 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kirjoittanut mun parisuhteen alussa olleista ongelmista erääseen vihkoon. Suhde oli tuolloin tuore. Oltiin 7 vuotta yhdessä. Erosta on nyt vuosia. Tuolloin olin kovin "rakastunut" ihmiseen. Nyt olen onnellinen, kun olen vuosia sitten älynnyt erota. Mies on edelleen alkoholisoitunut ja kirjoittelee kännissä sekavia viestejä. Lapsia ei onneksi ole, emmekä olleet naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi