Mitä teet huomenna?
Kommentit (27)
Varmaan etsin jonkin kauhuleffan Netflixistä, urheilu ei kiinnosta ollenkaan.
Nukun pitkään ja toivottavasti herään. Sitten ehkä kauppaan ja aamulenkki porukoille. Kotiin siivoamaan ja ahdistumaan ku en ole kuullut deitistä pariin päivään mitään. Jotain safkaa ja iltalenkki. Ahdistus jatkuu ja nukkumaan.
Soitan äidille koska on äitienpäivä. Jos ehdin niin imurointi. Aurinko paistaa nyt, ehkä myös silloin. Eilen näkyi niityllä kaksi pientä peuraa.
En kestä äitienpäivää. Luen vanhoja lehtiä.
Samaa kuin tänäänkin. Eli en juuri mitään. Keitin mustikkapuuroa iltapalaksi.
Odotan ylihuomista, koska jouduin siirtämään asioidenhoitoa ylihuomiselle.
Ois pakko harrastaa vähän liikuntaa, olen mennyt rapakuntoon ja samalla henkisestikin ihan masentuneeksi kun sairastellut ja lähinnä makoillut 2kk. On ihan kaikkia kolotuksiakin ja hirveät jumit makoilusta, ihan hirvittää jos taas sais jonkun flunssan tähän, nyt tää ruoto tarvitsee jo oikeasti pikkuhiljaa liikettä 😬
Pitäisi saada hiukset pestyä ensimmäistä kertaa pariin kuukauteen... Pelkään jo, etten vain kykene...
Otan rennosti, Katon formulat ja lätkää. Pötköttelen ja odotan, että mies ruokkii mua.
Menen mieheni mukaan viemään anopille kukkia. Tai jos en mene mukaan, niin raivaan risukkoa takapihalla. Ehkä kokkaan jotain hyvää ruokaa. Surffailen. Ehkä pesen koneellisen pyykkiä. Illalla ehkä jonkun elokuvan voisi katsoa.
Menen lasten kanssa ravintolaan syömään. Olen yh ja äiti on kaukana, hänelle lähetin kortin ja lahjakortin hierontaan.
Oispa tuollainen omana!
t. mies
https://www.casall.com/storage/57CD53C5F37D9FAD341D764D9F18E3DD593E7A82…
Aamusta pesen tukan, sitte soitan Äidille onnittelusoiton (kortti lähti jo), sitte kirkkoon ja iltapäivästä joko meen käveleen tai puistonpenkille istuskeleen tai molemmat jos vaan paistaa.
Makaan krapulan pois ja teen vaimolle ruokaa. Ja lähden viikoksi taas reissuhommiin.
nukun pitkään, soitan äidilleni ja siskolleni, ja lähden juhlakaluksi lapsilleni. sisarukset kokoontuvat ja järjestävät. melkein aina olen äitienpäivänä töissä. tänä vuonna en. ravintolassa joutuu vain odottelemaan. joku muu kerta sitten sinne.
Meen toivottavasti lapsen kanssa äitienpäiväbrunssille. Kummilapsi tulee illalla kylään.
Vierailija kirjoitti:
En kestä äitienpäivää. Luen vanhoja lehtiä.
Onko äitisi elossa?
Ajattelin kokeilla huomenna, kestääkö pitkään kipeänä ollut jalkani juoksulenkkiä. Jos ei kestä, kävelen. Sitten voisi lukea kirjaa, laittaa ruokaa ja loppupäivästä vilkaista, mitä maanantain työpäivä tulee sisältämään.
Juon kahvia ja etsin elämän tarkoitusta.