Nauratko vitseille? Minusta ne ei ole hauskoja ollenkaan.
Eikä ole kyse siitä, etten tajuaisi mikä niissä on se hauskuus, vaan ne eivät yksinkertaisesti naurata. Yhtään.
- Mikä on pilates suomeksi? Melilosvot.
Tällekin joku Maarit on nauranut niin paljon, että Meinasin pudota sohvalta, kun sain hepulinaurukohtauksen.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi on tollasta boomerien huumoria. Ne tuhos lapsena ja nuorena aivonsa altistuttuaan lyijylle ja siks ovat tunnetusti aika tyhmiä ja siten mm nauravat surkealle huumorille
Missä sitä nykypolvien hienoa huumoria on nähtävillä?
Heidän elämänsä on vitsi.
Ap on aivan oikeassa. Tyhmät vitsit aiheuttaa vain noloja tilanteita ja myötähäpeää.
Huumori on outo laji. Samalla sivulla on suomenkielinen puujalkavitsi ja englanninkielinen nörttivitsi, molemmat on saaneet peukutuksia. Oikea Schrödingerin kissa.
Vierailija kirjoitti:
Saako tässä mainita että huumorintaju korreloi älykkyyden kanssa 🙈
Samaa mieltä. Toisilla on toista, toisilla toista. Harvoilla valituilla molempia ja yllättävän monella ei kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei olekkaan huumorintajua
🥱
Vierailija kirjoitti:
En muille kuin omilleni. En tiedä tarkoittaako se, että minulla on hyvin erityislaatuinen huumorintaju, onko minulla narsistinen persoonallisuushäiriö vai olenko vain introvertti?
Tai sitten sä oot vaan psykoottinen. Tulitkos koskaan sellaista ajatelleeksi?
Vierailija kirjoitti:
Kenties AP on niitä ihmisiä, jotka pitävät erityisesti siitä tietystä vitsistä, jossa Einstein, Schrödinger ja joku kolmas tulevat poliisin pysäyttämäksi Saksassa ja Schrödingerillä sattuu olemaan kissa peräluukussa. Minä en ole ikinä tajunnut kyseisen vitsin viehätystä, vaikka tajuan vitsin pointin.
Vuonna 1935 yksi kvanttifysiikan pioneereista, Erwin Schrödinger, turhautui niin paljon kvanttifysiikan ristiriitoihin, että hän kehitti ajatuskokeen, jonka oli tarkoitus osoittaa, ettei kvanttifysiikka voi pitää paikkaansa.
Schrödinger esitti näin: laitetaan laatikkoon kissa, syanidiputki, vasara, vasaraa ohjaava geiger-mittari sekä palanen uraania. Nyt jos uraaniatomi puolittuu, geiger-mittari värähtää ja liikauttaa vasaraa, joka rikkoo syanidiputken. Tämän seurauksena kissa kuolee.
Ongelmana on, että kvanttifysiikan peruslakien mukaan uraaniatomin tila ratkeaa vasta kun se mitataan siis vasta kun joku kurkistaa sisälle laatikkoon. Toisin sanoen, ennen kuin laatikon kansi avataan, uraaniatomi on sekä puolittunut että ei puolittunut samaan aikaan. Tämän seurauksena laatikossa oleva kissa on elävä ja kuollut samaan aikaan.
Ei ole hauskaa.
Mulla on kanssa yksi:
Vääpeli katkaisi jalkansa ja sanoi: oho, täytyy panna lasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kanssa yksi:
Tää oli jo hauskempi ku kaikki ton linkin takana olevat yhteensä vaikka silti aika 2/10
Naiset eivät ymmärrä vitsejä vaikka niille selittäisi ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenties AP on niitä ihmisiä, jotka pitävät erityisesti siitä tietystä vitsistä, jossa Einstein, Schrödinger ja joku kolmas tulevat poliisin pysäyttämäksi Saksassa ja Schrödingerillä sattuu olemaan kissa peräluukussa. Minä en ole ikinä tajunnut kyseisen vitsin viehätystä, vaikka tajuan vitsin pointin.
A car with three physicists is pulled over by a cop.
Inside are Heisenberg, Schrödinger and Ohm.
The cop asks Heisenberg "Do you know how fast you were going?"
Heisenberg replies, "No, but we know exactly where we are!"
The officer looks at him confused and says "you were going 110 miles per hour!"
Heisenberg throws his arms up and says, "Great! Now we're lost!"
The officer looks over the car and asks Schrödinger if the three men have anything in the trunk.
"A cat", Schrödinger replies.
The cop opens the trunk a
:D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kanssa yksi:
Toinen samalta laatikolta:
Jos murtaa häntäluunsa, pitääkö panna lasta takapuoleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit voivat olla ihan kivoja sanaleikkejä, kenties hymyilyttävät hieman, mutta eivät tosiaankaan naurata.
Ehkä kaikkein oleellisinta vitseissä on se kuinka ne kerrotaan eikä ne toimi luettuna? Voisivat olla hauskoja, jos joku esittää ne oikealla tavalla? Jotkut ihmiset saavat mut nauramaan vaikka puhuisivat mitä.
Ap
Totta, olen vitsiniekan maineessa ja kerron kuulema vitsit oikein, mutta kun kirjoitan ne, niin eivät välttämättä naurata. Jos jossakin seurassa sanon, että mulla olisi hyvä vitsi, niin ihmiset alkavat nauraa jo tuossa vaiheessa, siis jos tuntevat minut ennestään.😅
Itse kyllä nauran kirjotetuillekin vitseille, mutta en niille 50-60 -luvun jutuille, mille kakarana naurettiin.
Vierailija kirjoitti:
Noi on tollasta boomerien huumoria. Ne tuhos lapsena ja nuorena aivonsa altistuttuaan lyijylle ja siks ovat tunnetusti aika tyhmiä ja siten mm nauravat surkealle huumorille
Heillä sentään oli aivot, jos ymmärrät, mitä tarkoitan🤯
Aloittajan vitsi on teknisesti parempi kuin Heisenberg-vitsi. Siinä on sanaleikki ja käänne. Heisenberg-vitsissä on hahmoista se kaikkein tunnetuin kliseinen asia, mitä kuulija jo arvaa olevan tulossa, joten varsinaista hauskuutta ja oivallusta ei synny. Vähemmän fysiikkaa osaaville hauskinta on varmaan kokemus, että ylipäätään ymmärtää, mistä on kyse.
Joku haukkui stand uppia. Onhan siinä eroja. Joku Jimmy Carr on alan mestareita, nopea äly, sanaleikkejä ja käänteitä jatkuvasti. Joku suomalainen lähinnä öhöttää, että on oppinut ruman sanan.
Ap on niitä ihmisiä, joita naurattaa se, kun joku kompastuu banaaninkuoreen tai saa kermakakun naamaansa, mutta ei ymmärrä hauskuutta siinä, kun Fingerporin Allan Kuurna pitää jollain lastenfestifaaleilla ihomaalauspistettä ja kysyy asiakkaaksi tulevalta pikkutytöltä: "Otatko poskeen vai vedänkö käteen?"
Kerron ikivanhat vitsit:
Hain työpaikkaa lehti-ilmoituksen perusteella: puunaamaan tottunut siivooja saa paikan.
Pääsin haastatteluun ja kysyi rekryltä, tekö se olette se puunaama?
Hän hieman häkeltyi, mutta kysyi, onko teillä suosituksia? Vastasin, että edellinen pomo suositteli hakemaan uutta työpaikkaa.
Sinnikkäästi rekry jatkoi, tässä työssä pitää osata kieliä. Siihen vastasin, että juuri kielimisen vuoksi minulle suositeltiin uutta työpaikkaa.
Ihmettelin, kun en saanut sitä duunia.
T.huumoritajuton nainen
Ihmisiä on kahdenlaisia. Toisille ei vitsiä tarvitse selittää, Toisille ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä oletkin tosikko mäntti.
En ole tosikko vaan nauran joka päivä. Vitsit on vaan jotenkin vähä-älyisiä.
Ap
Mille sä naurat joka päivä?
Työttömille ja köyhille
T:Kokoomus
Saako tässä mainita että huumorintaju korreloi älykkyyden kanssa 🙈