Se yksi asia mikä elämästäsi puuttuu,
Kommentit (65)
Jatkokysymys: oletko koskaan kyseenalaistanut tämän ajatuksesi, että jos saat asian X, olet onnellinen?
Otetaan kuitenkin huomioon, että me ihmiset olemme hyvin usein väärässä siinä, mikä tekee meidät onnelliseksi?
Itse en ole. Gah.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oma, rakas nainen. Luulin jo sellaisen löytäneeni, mutta en kelvannutkaan koeajan jälkeen.
M52
Sitten ei pidä jäädä tuleen makaamaan! Kesä tulossa, lämpimät kesäillat ja terassit, mikään muu vuodenaika ei oo yhtä kiva olla sinkku :D Tee sitä mitä rakastat ja panosta omaan hyvinvointiin. Voi olla että tää "rakas" tulee katumapäälle tai sitten ei. Yhtä kaikki, jos SÄ viihdyt kropassasi, se näkyy kyllä ulospäin ja myös sulla on kivampi olla! :) Paljon tsemppiä omannäköisen, ikimuistoisen kesän saavuttamiseksi! Ja jos siitä ei niin ikimuistoista tulekaan, niin sekään ei ole maailmanloppu.
Ei onnellisuus ole useinkaan kiinni jonkin asian saamisesta, vaan siitä että osaa olla iloinen siitä mitä on. Omasta mielestäni se on siis enemmän mielentila kuin mihinkään ulkoiseen olosuhteeseen sidottu asia. Asenne ja hyvään keskittyminen ratkaisee.
Itsellä on tällä hetkellä kaikki todella hyvin niin henkisellä, sosiaalisella kuin taloudellisellakin puolella, mutta olen ollut ihan yhtä lailla onnellinen silloin, kun rahatilanne on ollut todella tiukka tai olen kärsinyt kroonisen sairauden aiheuttamista jatkuvista kivuista.
Vierailija kirjoitti:
Jatkokysymys: oletko koskaan kyseenalaistanut tämän ajatuksesi, että jos saat asian X, olet onnellinen?
Otetaan kuitenkin huomioon, että me ihmiset olemme hyvin usein väärässä siinä, mikä tekee meidät onnelliseksi?
Itse en ole. Gah.
ap
En ole kyseenalaistanut, koska tiedän kokemuksesta, että se on ainoa asia joka on koskaan tehnyt minut onnelliseksi.
Terveys. Antaisin mitä vaan, jos voisin elää ja toimia ilman suurta lääkearsenaalia.
Että suhtautuisin elämääni eläen, siitä nauttien kaikilla mausteilla. Ottaisin vastaan eteentulevan. Jossakin vaiheessa mennyttä kaikesta on tullut toteavaa. Kaikki vain on. Staattista. Fyysisesti asiani ovat hyvin. Olen terve, on työpaikka, ei velkoja mutta tiedostan henkisen tyhjyyden. Olen liian varautunut. Haluan välittää muista. Olen totta vie rakentanut paksun muurin ympärilleni.
Vierailija kirjoitti:
Että suhtautuisin elämääni eläen, siitä nauttien kaikilla mausteilla. Ottaisin vastaan eteentulevan. Jossakin vaiheessa mennyttä kaikesta on tullut toteavaa. Kaikki vain on. Staattista. Fyysisesti asiani ovat hyvin. Olen terve, on työpaikka, ei velkoja mutta tiedostan henkisen tyhjyyden. Olen liian varautunut. Haluan välittää muista. Olen totta vie rakentanut paksun muurin ympärilleni.
Tossa kohtaa tekisin itse jotain todella repäisevää. Joogaretriitille ulkomaille. Vaeltamaan Norjaan. Tai Lappiin. Yksin interrailille kotimaassa kesällä. Keskellä yötä kesällä uimaan järveen ja kuuntelemaan kesäyön hiljaisuutta. Viikonloppu telttamajoituksessa jossakin päin Suomea upeissa luontokohteissa. Ihan. Mitä. Vaan. Tavallisuudesta. Poikkeavaa. N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveys.
Tämän mä tajuan. Terveet ei ymmärrä miten hyvin heillä menee. Hyvä vastaus.
Montaa terveysongelmaakin voi hoidattaa rahalla.
Mutta jos on syntynyt oikeasti sairaana niin ei sitä rahaa ole koskaan voinut tienata.
Läheskään kaikkia sairauksia ei voi parantaa edes rahalla.
Taivas miten tyhmiä ihmisiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveys.
Tämän mä tajuan. Terveet ei ymmärrä miten hyvin heillä menee. Hyvä vastaus.
Montaa terveysongelmaakin voi hoidattaa rahalla.
Mutta jos on syntynyt oikeasti sairaana niin ei sitä rahaa ole koskaan voinut tienata.
Läheskään kaikkia sairauksia ei voi parantaa edes rahalla.
Taivas miten tyhmiä ihmisiä..
Kuka on väittänyt että rahalla voi hoidattaa _kaikki_ terveysongelmansa?!
Taivas miten typerä kommentti sinulta.
Yksi ainoa asia mikä vähän himmentää onneani, on se että lapsuudenperheeni ja suurin osa ystävistäni eivät ole uskossa Jeesukseen, eli sen jos voisin korjata, olisi onnellisuuteni melko täydellinen.
Haluaisin olla fyysisesti paremmassa kunnossa, eli vähärasvaisempi, lihaksikkaampi, parempi iho, hiukset ja hampaat..
Muuten kaikki on aivan mallillaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole. Gah.
ap
En, koska olen onnellinen muutenkin. Kaipaamani asia olisi vain viimeinen silaus onneen, ei koko onnen ydin.
työ ja raha. Terveyskin alkaa nyt heikentyä ja se pelottaa kun ei ole rahaa hoitaa sitä eli pienet jutut voi muuttua nyt korvaamattomaksi :(
Oikee ihminen. Eli sielunkumppani.
Isompi/paksumpi penis ja kova erektio.
Iso kalu. Tätä ei voi mitenkään edes saada, leikkausta en pidä järkevänä.
Aivoissa kai jotain välittäjäaineita. Minulla on kaikki mitä tarvitsen mutta silti olen masennukseen taipuvainen.
On päiviä jolloin kaikki näyttää olevan kohdallaan. On katto pään päällä ja ystäviä jotka vilpittömästi nauravat kanssani ja hetkiä jolloin maailma tuntuu pysähtyvän. Mutta silti jokin kaihertaa. Jokin syvä lähes sanaton kaipuu joka kulkee mukanani hiljaisina hetkinä kun kaupungin äänet vaimenevat ja jää vain oman mielen pehmeä kohina.
Se ei ole pelkkä tyhjyys vaan tunne siitä että jotain puuttuu. Jotain mikä loisi turvaa jatkuvuutta ja vapautta. Jotain joka kietoutuisi arkeen niin huomaamattomasti että vasta sen saavuttaminen tekisi olon täydelliseksi. Sen myötä voisin hengittää syvemmin nukkua levollisemmin ja kohdata tulevan kevyemmin askelin.
Moni kutsuu sitä rakkaudeksi ja ehkä se onkin siihen verrattavaa tunne siitä että kaikki on mahdollista. Mutta minulle se yksi asia joka puuttuu ja jonka myötä kaikki loksahtaisi paikoilleen on 10 miljoonaa euroa.
Rakastamani mies. On kuollut, joten ei tule takaisin.