Se yksi asia mikä elämästäsi puuttuu,
Kommentit (65)
Työpaikka.
Tai oikeastaan siitä työstä saatava raha. Kaikki mun tämänhetkiset ongelmat on ratkaistavissa rahalla enkä kaipaa mitään rakkautta tms.
Te jotka sanotte rakkaus. Kai te ymmärrätte, että rakkaus on korkeintaan kaksi vuotta kestävä hullaantuminen, eikä mikään loppuelämän muuttava iso juttu?
Se tyyppi, johon te rakastutte, on vain yksi urpo tuhansien urpojen joukossa. Kun huuma päättyy, hän on vain tavallinen tyyppi, josta te ette ehkä edes pidä. Ei hän tee teitä onnelliseksi, jos ette sisäisesti kykene näkemään onnea omassa elämässänne ilman häntäkin.
Rakkaus on isompi asia kuin joku Tinderistä löydetty törppö jolla on kiva hymy.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka sanotte rakkaus. Kai te ymmärrätte, että rakkaus on korkeintaan kaksi vuotta kestävä hullaantuminen, eikä mikään loppuelämän muuttava iso juttu?
Se tyyppi, johon te rakastutte, on vain yksi urpo tuhansien urpojen joukossa. Kun huuma päättyy, hän on vain tavallinen tyyppi, josta te ette ehkä edes pidä. Ei hän tee teitä onnelliseksi, jos ette sisäisesti kykene näkemään onnea omassa elämässänne ilman häntäkin.
Rakkaus on isompi asia kuin joku Tinderistä löydetty törppö jolla on kiva hymy.
Hyvä pointti. Monet ei tätä tajua vaan haihattelevat että elämä muuttuisi kuin taikaiskusta paremmaksi ja kaikki ongelmat poistuisi kun löytyisi se oma rakas(yöökk mikä ilmaus btw)
Vierailija kirjoitti:
Terveys.
Tämän mä tajuan. Terveet ei ymmärrä miten hyvin heillä menee. Hyvä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei-ujous
M29v
Stoalaiset filosofit esittävät, että voit todistaa itsellesi, että et ole [ujo tai jokin muu huono ominaisuus tähän], toimimalla niin kuin ei-ujo [tai jokin muu] toimisi.
Voit opettaa itsesi olemaan ei-ujo toimimalla kuin ei-ujo.
Toki se vaatii vastuun ottamista ja aktiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveys.
Tämän mä tajuan. Terveet ei ymmärrä miten hyvin heillä menee. Hyvä vastaus.
Montaa terveysongelmaakin voi hoidattaa rahalla.
Minä tiedän että olisin onnellisempi jos saisin jalkahierontoja päivittäin. Pikku juttu ehkä, mutta kuka oikeasti saa jalkahieronnan joka päivä? Ei juuri kukaan, ellei kuninkaita ja sen sellaisia lasketa.
Normaali suhde ruokaan. Haluaisin tietää miltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän että olisin onnellisempi jos saisin jalkahierontoja päivittäin. Pikku juttu ehkä, mutta kuka oikeasti saa jalkahieronnan joka päivä? Ei juuri kukaan, ellei kuninkaita ja sen sellaisia lasketa.
Se jolla on rahaa.
Oma, rakas nainen. Luulin jo sellaisen löytäneeni, mutta en kelvannutkaan koeajan jälkeen.
M52
Vierailija kirjoitti:
60cm platinablondi silkkisen pehmeä tukka. En osta pidennyksiä, hirveetä rahastusta!
Minulle sama, mutta 160cm.
Pertti, 88v
Perhe, jota ei ole koskaan ollut.
Ainoastaan yhtä asiaa en pysty nimeämään, niitä on väistämättä usea.
Terveys, mihin liittyy vahvasti uni (syöpä ja epätasapainossaoleva aineenvaihdunnan sairaus)
Raha, jotta voisin mm itseäni hoitaa ja jokaikinen päivä ei olisi kituuttamista. Lapsetkin jo kärsivät.
Kantavia, ihania tasapainoisia ihmissuhteita.
Onni löytyy pienistä asioista, kyvystä nähdä hyvä ja kaunis. itse olen köyhä, sairauskin on, kumppani kuollut ... en niitä enään murehdi. elämässäni on hyviä ihmisiä, ystäviä ja omat lapset ja lastenlapset. elämä on hyvää ja mielekästä
Hyvä mielenterveys.
Lääkkeitä syönyt, terapioissa ravannut, metsissä kävellyt yms mutta pää krakaa silti. Kai minä sitten vaan olen tämmöinen mutta vaikuttaa elämään ja onnellisuuteen todella palon.