Mistä voisi saada nyt kuumemittarin?
Itsellä on kaksi, mutta niitä ei ole tarvinnut vuosikausiin enkä luota niihin. Tuon syöpäsairaan pitää lähteä heti päivystykseen, jos kuume nousee. Hän on voinut hyvin eikä asu minun luonani - on vieraana. En osannut varautua. 😢
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Voi v_tun nyyh taas. Kaikki pitää lusikalla teille vammaisille syöttää. Pitääkö persekin tulla pesemään?
Kuumeen mittaus ei edellytä sitä. Mittari kainaloon, suuhun tai perseeseen. Ja vaihto, jos ei ala lukemia olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Citymarketista, sieltä ostettiin äskettäin uusi, kun entinen meni hukkaan. Ja se entinen on varmaan 25 vuotta vanha digimittari ja luotan siihen yhä, kunhan se löytyisi jostain.
En käytä CityMarketia - se on boikotissa Gazan sodan tukemisen takia. --ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisitko hankittua lähimmästä S-ketjun liikkeestä tilaamalla Ruokarobotilla tai apteekista Wolttaamalla?
Ap on trolli.
Ja homo.
Vierailija kirjoitti:
Saisitko hankittua lähimmästä S-ketjun liikkeestä tilaamalla Ruokarobotilla tai apteekista Wolttaamalla?
Joo, Ahmed tulle mitaamma sinu koome misa kipu kipu tasa kipu perssiisessa? Ana Ahmed auttta.
kai se nyt itse olisi voinut varautua, kun kyläänkin lähti. Sairaat yleensä tajuaa ihan itse ottaa mukaan omat lääkkensä ja hoitovälineensä, kun ei voi odottaa, että kyläpaikassa tiesetään mitä pitää hankkia.
Paistomittari kannikkaan 👍