Toiset auttaa toisia ihmisiä, toiset hyökkäävät päälle
Kommentit (14)
Ihmiset on erilaisia. Jotkut tappaa muita ja jotkut yrittävät pelastaa henkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia. Jotkut tappaa muita ja jotkut yrittävät pelastaa henkiä.
Toivottavasti enemmän niitä, jotka auttavat muita. 👍
Jeps. On heitä, jotka auttavat ja aiheuttavat vahinkoa. Johtuu siitä, että he katsovat tilannetta ainoastaan omasta näkökulmastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jeps. On heitä, jotka auttavat ja aiheuttavat vahinkoa. Johtuu siitä, että he katsovat tilannetta ainoastaan omasta näkökulmastaan.
Eivät esimerkiksi tajua että ovat itse se ongelma ja siltä pohjalta täysin väärin auttavat.
Yleensä kaverit ja tutut on sitä varten, että auttavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Jeps. On heitä, jotka auttavat ja aiheuttavat vahinkoa. Johtuu siitä, että he katsovat tilannetta ainoastaan omasta näkökulmastaan.
Eivät esimerkiksi tajua että ovat itse se ongelma ja siltä pohjalta täysin väärin auttavat.
Totta, molemmat viestit. Karhunpalveluksia ei toivoisi keidenkään hyvesignaloivan, jos ovat aiheuttaneet vain vahinkoa.
Sitten on ne kuuro sokeat, näkevät vain itsensä. Eivät osaa organisoida mitään ympärillään.
Kiitos kaikille auttaneille ja muita auttaville. Siis muiden ehdoilla auttaville, ei manipuloiville, väkisin "auttaville" tai suuttuville. Se on muiden pelastus että joku toivoo hyvää ja elämä voittaa.
Niinhän se on täällä vauvapalstallakin. Jotkut yrittävät auttaa toisia, jotkut taas kirjoittavat mahdollisimman ilkeästi ja yrittävät kaikin keinoin herjata muita.
Tuntuu hölmöltä kun minäkin olen yrittänyt auttaa ja silti joku hyökkää päälle. Hetken on tuntunut siltä, miksi edes yritän. Ei niistä kiusankappaleista kannata välittää,a
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hölmöltä kun minäkin olen yrittänyt auttaa ja silti joku hyökkää päälle. Hetken on tuntunut siltä, miksi edes yritän. Ei niistä kiusankappaleista kannata välittää,a
Ehkä jos sanoo vahingossa väärin ja toinen on ahdistunut? Mutta ei saa hyökätä tietysti, voihan sen sanoa että joku asia ei auta.
AV-mammat hyökkäävät kilttien miesten päälle.
Vierailija kirjoitti:
AV-mammat hyökkäävät kilttien miesten päälle.
Av, yv, mammat. Nettikirppismammoja. :)
On myös niitä jotka "auttavat".