Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verhojen vaihtaminen on täyttä tuskaa.

Vierailija
10.05.2025 |

Minun asunnossa on kiskot verhoille ja ne pirun keksintö verhonipsut. Nyt on niska jumissa ja käsiin sattuu. 

Miksi ikkunoiden yläreunan pitää olla niin korkealla? Riittäis aivan hyvin että ikkunan yläkarmi olis metrin verran alaspäin katonrajasta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta porrasjakkara niin ei tarvitse kurotella. Täälläkin verhotangot katonrajassa ja vielä kiinteä suojus siinä päällä. Ilman porrasjakkaraa en laittaisi verhoja ollenkaan.

En ole ap, mutta minua ei ole porrasjakkarakaan auttanut. Kun olet itse sellaiset 165 cm ja se nipsukisko suoraan katossa kiinni, niin ei vain ylety kuin varvistaen hädin tuskin. Menee niskat ihan jumiin ja lopuksi tulee koko teline alas, jos vähän vahingossa kiskaiset verhoa laittaessasi.

Tässä asunnossa oli vessassakin samanlainen hullu kisko katossa suihkuverhoa varten. Ei niin pitkää suihkuverhoakaan saanut mistään. Onneksi se sentään lähti pois ja tuli normaali tanko tilalle vessaremontissa.

Vierailija
22/22 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan asuttu vasta vähän toistakymmentä vuotta tässä talossa. Ei olla ehditty laittamaan vielä verhoja. Ukon perkule laittoi kanssa isot ikkunat, jotka yltää korkealle.

Uudempien asuntojen huonekorkeus on yleensä suurempi ja mahdollistaa samalla isommat ikkunat ja valoisammat huoneet. Tosin verhojen ja kattovalaisimien laittaminen tulee sen takia vaikeammiksi.

Miksi muuten verhoja pitää vaihtaa jos ne eivät ole erityisen likaisia eikä niihin ole täysin kyllästynyt? Tosin kun käyttää ikkunakaihtimien ohella tummia verhoja, niin makuuhuoneen saa riittävän pimeäksi nukkumisen ajaksi ja olohuoneen voi halutessaan muuttaa hämäräksi elokuvateatteriksi tummilla verhoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan