Tänään saa lapsettomat juhlia. Lapsettomien lauantai.
Tänään kahvipöytä koreaksi ja täytekakku pöytään sekä muut kahvipöydän herkut. Lapsettomien lauantaita tänään vietetään. VELA ihmisenä tämä merkityksellinen päivä kun en halua lasta tietoisesti. Lapsella ei tilaa elämääni ja lasta en ikinä ole halunnut tai kaivannut. Ja onneksi kaikki sitä haluavatkaan ei lasta saa näin säädellään ihmiskunnan määrää. Sekä kaikki eivät sovi vanhemmiksi vaikka lasta toivoisivat onneksi lapsi ei näille synny.
Vela
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomien lauantai ei ole juhlapäivä.
Eikä ole huominen äitienpäiväkään ap:n äidille, jonka elämän ap olemassaolollaan on pilannut.
Eli lapset ei tuokaan onnea :D
Ap ei ainakaan ole tuonut onnea äidilleen, oletko sinä?
Taitaa oikeasti ottaa lujille työ yksinäisyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole huominen äitienpäiväkään ap:n äidille, jonka elämän ap olemassaolollaan on pilannut.
Miten tämä ottaa joillekin näin koville? Ei lapsettomien lauantain juhlistaminen liity äitienpäivän juhlimiseen mitenkään.
Tänään ei juhlita lapsettomuutta, idiootti. Tänään vietetään TAHATTOMASTI lapsettomien päivää.
Lapsettomien lauantai EI OLE MIKÄÄN JUHLAPÄIVÄ vaan surun päivä, muistetaan niitä ihmisiä, jotka TAHTOISIVAT lapsen, mutta eivät syystä tai toisesta ole lapsia saaneet. Vaikka turha sitä täällä on jankuttaa, pahantahtoisten keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä ottaa joillekin näin koville? Ei lapsettomien lauantain juhlistaminen liity äitienpäivän juhlimiseen mitenkään.
Tänään ei juhlita lapsettomuutta, idiootti. Tänään vietetään TAHATTOMASTI lapsettomien päivää.
"Sä et saa juhlia, oot väärällä tavalla lapseton." Oikeasti mitä gatekeeppaamista :D
Vierailija kirjoitti:
Taitaa oikeasti ottaa lujille työ yksinäisyys?
Mikäs siinä niin lujille ottaisi? Kaverit kun saa itse valita tai olla ilman jos siltä tuntuu. Toisin kuin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahattomasti lapsettomien päivä. Ei velojen biletyspäivä, taaskaan.
Tämä on varmaan suomalaisin kommentti. Itsenäisyyspäivänäkin pitää möllöttää sisällä katsoen vanhaa sotaelokuvaa ja eliitin juhlimista eikä missään tapauksessa voi antaa lapsen hakea kaveria leikkimään. Ei ilotulituksia, ei juhlaa vaan ankeutta ja muutkin pitää pakottaa siihen.
Oletko noin pihalla lapsettomuudesta? Kaikki lapsettomat eivät ole veloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne niin kun juhliin? Outo päivä.
Vähän sama kun olisi päivä jolloin juhlitaan sitä kun maa ei ole itsenäinen.
Omaa itsenäisyyttähän tässä juhlitaan 😉
Tahaton lapsettomuus tuo sinulle itsenäisyyden?
Onneksi kaikki lasta haluavat ei saa lasta. Luonnollinen sääntely väkimäärään. Luonto katsoo ettet tarvitse lasta. Tyydy kohtaloon johon et voi vaikuttaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sä et saa juhlia, oot väärällä tavalla lapseton." Oikeasti mitä gatekeeppaamista :D
Ei se ole gatekeeppaamista kertoa, ettet ymmärrä sanan merkitystä
Eivätkö lapsettomat nykyään saa juhlia muulloin kuin toukokuun toisena lauantaina? Vai onko kyse siitä, että äitienpäivä suututtaa ja siksi pitää tänään vetää kakkua kaksin käsin?
Silloin kun itse olin lapseton, juhlin todella usein. Toisinaan useampana päivänä peräkkäin. Vappuakin saatoin viettää 2 viikkoa. Olin lapseton yli 30 vuotta, joten ehdin juhlimaan paljon. Juhlin silloin tosin äitienpäiväkin. Oman äitini kanssa.
Lasten kanssa juhlahetkille on ollut vähemmän tilaa ja juhlat ovat olleet toisenlaisia. Huomenna vietän äitienpäivää oman perheen, veljen perheen ja äitini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Et tilaa lapsella elämääsi? Opettele saatana ensin kirjoittamaan ennen kuin postaat tänne noin paskan aloituksen.
Kunpa äitisikin olisi ollut vela.
ja sinun äiti tehnyt abortin
Onneksi lapsettomat saa juhlia silloin, kun huvittaa.
Meillä alkaa viiden aikaan lapsivapaa lapsettomien grillijuhla. Parin lapsellisen ystävän kanssa meni välit poikki tämän juhlan takia kun en tehnyt poikkeusta heidän kohdalla että pääsisi tulemaan lapsiensa kanssa grillaamaan. Sillä ei kuulemma ole mitään merkitystä vaikka olen järjestänyt koko ajan lapsivapaan ja lapsettomien grillijuhlat kun minun olisi pitänyt tehdä heidän kohdalla poikkeus. Ja kun sanoin että olet tervetullut ilman lapsia niin minulle suututtiin että "jos en saa tulla lapsieni kanssa niin en tule ollenkaan"
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikki lasta haluavat ei saa lasta. Luonnollinen sääntely väkimäärään. Luonto katsoo ettet tarvitse lasta. Tyydy kohtaloon johon et voi vaikuttaa itse.
Ja ne, jotka kaltoinkohtelevat lapsiaan, niin heidän kohdallaan on katsottu, että tarvitsee lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Minään muina päivinä kun ei ole aihetta juhlaan
Tämä onkin aika hassu, kun lapsettomathan juhlii ja bailaa joka viikonloppu ja osa viikollakin!!
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö lapsettomat nykyään saa juhlia muulloin kuin toukokuun toisena lauantaina? Vai onko kyse siitä, että äitienpäivä suututtaa ja siksi pitää tänään vetää kakkua kaksin käsin?
Silloin kun itse olin lapseton, juhlin todella usein. Toisinaan useampana päivänä peräkkäin. Vappuakin saatoin viettää 2 viikkoa. Olin lapseton yli 30 vuotta, joten ehdin juhlimaan paljon. Juhlin silloin tosin äitienpäiväkin. Oman äitini kanssa.
Lasten kanssa juhlahetkille on ollut vähemmän tilaa ja juhlat ovat olleet toisenlaisia. Huomenna vietän äitienpäivää oman perheen, veljen perheen ja äitini kanssa.
En tiedä ketään, jota äitienpäivä suututtaisi. Ennemmin se on niin, että lapselliset vetävät herneet nenään lapsettomien lauantain juhlimisesta.
Omaa itsenäisyyttähän tässä juhlitaan 😉