Riikka Purra: "Ei ole epäilystäkään, ettemme tästä kuopasta nousisi".
Purra hakee jatkokautta Perussuomalaisten puheenjohtajana.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suora-lahetys-kello-10-perussuomala…
Kommentit (467)
Vierailija kirjoitti:
Te olette vielä niin nuoria ja kokemattomia. Kaikista kuopista on noustu. Noloa tuo alituinen valittaminen.
Jos olet jo kokenut, ei ole varmaan jäänyt huomaamatta, että on ollut varsin monia puolueita, jotka on kuopattu.
Vierailija kirjoitti:
Purra on ihan oikeassa. Hänenlaisensa nousevat kyllä. Koska heidän tulotasossaan leikkaukset eivät aiheuta vararikkoa.
Purran hillotolppa on jo varmistettu. Muistakaa, että Björn Wahlroos lähetti hänelle tekstiviestin rasismikohun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Hävettäisi kyllä olla vassari, niin vähä-älyistä öyhötystä täällä saa lukea. Solvaus, itsekkyys, valehtelu ja valitus eivät tätä maata nosta.
No valehtelijaahan tämä ketju käsitteleekin.
Vierailija kirjoitti:
Te olette vielä niin nuoria ja kokemattomia. Kaikista kuopista on noustu. Noloa tuo alituinen valittaminen.
Mikä valittaminen? Minä ainakin riemuitsen. Hyvästi PS!
Melkoinen monttu, vaan missä ovat tikkaat?
Uskookohan aidosti itse noihin juttuihin vai esittääkö vain tilanteen pakosta? Surulliset setit.
"Mitä täällä oikein tapahtuu? Pitääkö minun taas yllättyä?" (Petteri Orpo)
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko, kun Huhtis (=Laura Huhtasaari) kävi taannoin USA:ssa Trumpin luona rukousaamiaisella?
Tie Jumalan luo. (Huutonaurua!)
Vierailija kirjoitti:
Satonen söi ne.
orpo ollut monta kuukautta täysin hiljaa
järjestää kavereilleen epätoivoista tunnin junaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen ulina on musiikkia korvilleni!
Onko nimesi Suti?
Oletteko nauraneet tuota?
En ainakaan minä.
Vierailija kirjoitti:
Ne upposivat suohon.
Vierailija kirjoitti:
orpo ollut monta kuukautta täysin hiljaa
järjestää kavereilleen epätoivoista tunnin junaa
Maksaa vain nelisen miljardia. Rahaa on jakaa kavereille!
PS:n ylimielisyys on jo kostautunut, ja se näkyy puolueen kannatusluvuissa.
No totta ketussa se nousu joskus tulee, pakostakin. Eihän siitä ole mitään epäselvyyttä kellään, Pönttö-Purra.
Kysymys on koko ajan siitä, kuinka syvällä jouduttiin käymään, mitä kaikkea on tuhottu, keiden elämä ja mahdollisuudet on myllätty olemattomiin, ja mitkä tulevat olemaan pitkän tähtäimen seuraamukset.
RiPu on sanonut, että hän keksisi vaikka mitä leikeltävää, mutta kun hallituksessa on muitakin puolueita.
Vierailija kirjoitti:
Muakin nolottaa Purran uhriutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Riikan mielestä kaikki puoli miljoonaa työtöntä voisivat vain mennä töihin ja jos jollain tuntuu ettei rahat riitä ruokaan voi syödä vaikka leivoksia.
Pään irrotus auttaa joskus.
Amazing what being in office can do your principles.