Pomo ei anna lomaa toivominani päivinä, vaikka
olen itse vastuussa työstäni ja poissaoloani ei edes huomata millään lailla kenenkään muun työhön, koska hoidan asiani hyvin.
Miten teillä on työyhteisössä tällainen asia hoidettu?
Tuleeko olla yhteydessä pomon pomoon, henkilöstöosastolle, vai työsuojeluun?
Kommentit (25)
Ap:han sanoi ettei hänen poissaolonsa vaikuta muihin, joten ihan pelkkää vallankäyttöä. Paska pomo. Itsekin teen niin itsenäistä työtä, ettei lomani ajankohdalla ole merkitystä kenellekään muulle kuin itselleni. Ei tulisi mieleenkään että pomoni puuttuisi lomieni pitämiseen. Ihan on tiedoitusasia vaan koska olen lomalla. Kukaan ei tuuraa, vaan työni odottavat kun palaan.
" poissaoloani ei edes huomata millään lailla kenenkään muun työhön". Siis mitä?
No pidä omaa lomaa kerta kukaan ei huomaa poissaoloasi
Vierailija kirjoitti:
" poissaoloani ei edes huomata millään lailla kenenkään muun työhön". Siis mitä?
Täysin mahdollista. On sellaisa töitä joissa sijaisia ei palkata, vaan jokainen hoitaa oman tonttinsa. Kun on poissa, niin työt seisoo sen aikaa. Näin on omalla kohdallani. Loman jälkeen on aina kertynyt kauhea suma, mutta ei se kenenkään muun töihin vaikuta mitenkään. Muut pitävät lomansa kun heille sopii, eikä se myöskään minun työhöni vaikuta millään tavalla.
Miksi sinun pitää saada pitää lomasi just silloin kun haluat? Jos olet niin tarpeeton niin tuskin sinua olisi lainkaan palkattu. Ei sinne lomalla tarvi edes jatkuvasti päästä. Vapaan riennot järjestetään sen mukaan miten lomat on eikä toisin päin.