Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 5000€ auto pitänee myydä yleistukea saadakseen

Vierailija
10.05.2025 |

Näin. Jos työttömyys pitkittyy, omaisuus täytyy myydä työmarkkinatukea saadakseen. 

Miltäs se kuulostaa persumaurit?

Kommentit (180)

Vierailija
21/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaisuuden pakko myynnit alkaa kun kokoomus saa yleistuen voimaan. Halvalla menee autot, asunnot ja kaikki mikä katsotaan sellaiseksi omaisuudeksi joka pitää myydä ennen tuen saamista. Ei siis kannata omistaa mitään jos ja kun jää työttömäksi. 

Itse maksaa elämisensä niin saa elää juuri kuten haluaa.

Muuta äitis helmoista pois. Olet vanha ukko jo.

Mene laiska töihin niin ei tarvitse valittaa.

Sinä olet laiska in celi. Muuta sieltä äitisi helmoista nyt pois. Ei äiti jaksa pyykätä.

Loinen siellä ulisee. Miksi ei työt maistu?

Vierailija
22/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas kehity svammaiset huutelemassa, että itse pitää eläminen maksaa.

Huh huh maksetaanko teille tuosta propagandasta?

Että elämänsä töissä käyneen pitäisu olla rahaton saadakseen tuloja jos ja KUN jää työttömäksi? Haloo!

Se on hallituksen syytä että töitä ei ole!

Ei se ole propagandaa vaan fakta. Lähtökohtaisesti jokaisen pitää maksaa itse oma elämisensä.

TÖILLÄ JOITA EI OLE, KOSKA HALLITUS ON TUHONNUT TALOUDEN.

OLET VA M MAINE JOS ET SITÄ ÄLYÄ.

Ja sinä et todellakaan käy töissä, et ole koskaan käynytkään! Mukava varmasti hu l lujen eläkkeellä loisia! Hoitaja köy antamassa lääkkeet ja pyyhkimässä pyllysi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa siirtää kaikki omaisuus jo nyt esim. mummolle. Jos on siis ainoo lapsi. Ettei käy niin että mummo kuukahtaa ja sit sun omaisuus jaetaan kaikkien sisarusten kesken. Tai siirtää mummo vuokralle asumaan pikkuruiseen koppiin ja ite perheen kanssa mummon lukaaliin. 

Se omaisuus on sitten mummon ja kunta ottaa sen hoitomaksuihin kun aika koittaa. Mitään et voi.

Vierailija
24/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaisuuden pakko myynnit alkaa kun kokoomus saa yleistuen voimaan. Halvalla menee autot, asunnot ja kaikki mikä katsotaan sellaiseksi omaisuudeksi joka pitää myydä ennen tuen saamista. Ei siis kannata omistaa mitään jos ja kun jää työttömäksi. 

Sinä olet laiska in celi. Muuta sieltä äitisi helmoista nyt pois. Ei äiti jaksa pyykätä.

Loinen siellä

Ai sä olet inc eli loinen. Osui ja upposi. In celi siellä äitin tissi suussa ulisee.

Vierailija
25/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas kehity svammaiset huutelemassa, että itse pitää eläminen maksaa.

Huh huh maksetaanko teille tuosta propagandasta?

Että elämänsä töissä käyneen pitäisu olla rahaton saadakseen tuloja jos ja KUN jää työttömäksi? Haloo!

Se on hallituksen syytä että töitä ei ole!

Ei se ole propagandaa vaan fakta. Lähtökohtaisesti jokaisen pitää maksaa itse oma elämisensä.

TÖILLÄ JOITA EI OLE, KOSKA HALLITUS ON TUHONNUT TALOUDEN.

OLET VA M MAINE JOS ET SITÄ ÄLYÄ.

Ja sinä et todellakaan käy töissä, et ole koskaan käynytkään! Mukava varmasti hu l lujen eläkkeellä loisia! Hoitaja köy antamassa lääkkeet ja pyyhkimässä pyllysi!

Kummasti niitä töitä vaan muilla riittää paitsi sinulla. Kannattaisiko vähän tsempata ja lopettaa laiskottelu?

Vierailija
26/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle, mihin tarvitset jotain yleistukea, jos sinulla on auto, asunto, osakkeita ja tilillä rahaa? Yleistukea pitää maksaa vain niille, joilla itsellään ei ole mitään realisoitavaa omaisuutta. Yleistuessa omistusasuntoa ei tarvitse myydä, mutta miksi toisten pitää maksaa tuloistaan 52% veroa, jotta sinä saisit rahoitusta kolmeen moottoripyörään, asuntoautoon ja lomaosakkeisiin (joista et voi luopua, koska eihän työttömältä saa ottaa mitään pois).

Vierailija
27/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa tuhkatkon pesästä tyhjäys ...rahat viedään etelä eurooppaan

Vierailija
28/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Lahjoita autosi mielummin ahkeran wolt kuskin käyttöön niin se tulee hänelle tarpeeseen.

Pielaveellä ei paljon Wolttikuskit ajele 

Vierailija
29/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet laiska in celi. Muuta sieltä äitisi helmoista nyt pois. Ei äiti jaks

Seli seli tukielätti. MENE TÖIHIN!

Vierailija
30/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Lahjoita autosi mielummin ahkeran wolt kuskin käyttöön niin se tulee hänelle tarpeeseen.

Muuta pois sitten sinne missä ajelee. Miksi muiden pitäisi rahoittaa asumisesi siellä hevonperseessä?

Vierailija
31/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoittaako tämä sitä, että mies ei voi saada työttömyyskorvausta, koska omistaa palan kasvavaa metsää? Ihan oikeasti. Hän on 63-vuotias, tehnyt eläessään 41 vuotta töitä. Ei vaan enää saa töitä ja odottaa vain eläkettä enää. Yritti vielä 3 vuotta sitten jäätyään työttömäksi kovasti saada töitä. Nyt on alistuttu tilanteeseen. Eikä ole varakas. Asuntokin on minun omistamani ja olen sen itse maksanut. Pihassa on myös hänen nimissään noin 8000 Euron arvoinen auto. Tämä on jo kohtuutonta. No, jos tämä tulee, niin saa sitten siirtää sen metsän minulle tai lapsille. Autonkin minä voin ottaa nimiini. 

Vierailija
32/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois sitten sinne missä ajelee. Miksi muiden pitäisi rahoittaa asumisesi siellä hevonperseessä?

Niinkerta Persut! Maaseudulla erehtyivät Persuja äänestämään ja näin siinä käy. 

Vierailija
33/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas pahasti mie lisairaat menkää töihin huutelijat uikuttamassa.

Miten ois jos muuttaisitte isot ihmiset pois äitinne helmoista ensin ja opettelisitte vaikka hampaiden harjausta ja pyykin pesua?

Ei tämä asia kosketa teitä MI EL ISAIRAITA TOLLOJA! Paitsi jos teidän eläkkeisiin kosketaan. Toivottavasti teidät pikku tontut laitetaan vaikka kaivamaan kuoppaa. Toinen sitten täyttää perässä. 

Likaista hommaa äiti sitten pesee pyykit. On niin ahkera äiti. XD

Vierailija
34/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minulle, mihin tarvitset jotain yleistukea, jos sinulla on auto, asunto, osakkeita ja tilillä rahaa? Yleistukea pitää maksaa vain niille, joilla itsellään ei ole mitään realisoitavaa omaisuutta. Yleistuessa omistusasuntoa ei tarvitse myydä,..

Tuota jos sinulla ei ole tuloja ja saat yleistukea ilman asumislisää ja toimeentulotukea niin olet kyllä pakotettu myymään sen asuntosi ja sitten sinulla onkin yhtäkkiä kymmeniä tuhansia rahaa ja edelleenkään et saa yleistukea kun sinulla onkin rahaa maksaa vuokraa ja elää vuokralla ainakin pari vuotta omilla rahoilla

Vierailija
35/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti nythän mun pitää vaihtaa auto kalliimpaan koska nykyisen ostin alle tonnilla.

Vierailija
36/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas pahasti mie lisairaat menkää töihin huutelijat uikuttamassa.

Miten ois jos muuttaisitte isot ihmiset pois äitinne helmoista ensin ja opettelisitte vaikka hampaiden harjausta ja pyykin pesua?

Ei tämä asia kosketa teitä MI EL ISAIRAITA TOLLOJA! Paitsi jos teidän eläkkeisiin kosketaan. Toivottavasti teidät pikku tontut laitetaan vaikka kaivamaan kuoppaa. Toinen sitten täyttää perässä. 

Likaista hommaa äiti sitten pesee pyykit. On niin ahkera äiti. XD

Menisit sinäkin TÖIHIN niin ei tarvitse valittaa. V*tuttaa elättää tuollaisia loisia.

Vierailija
37/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle, mihin tarvitset jotain yleistukea, jos sinulla on auto, asunto, osakkeita ja tilillä rahaa? Yleistukea pitää maksaa vain niille, joilla itsellään ei ole mitään realisoitavaa omaisuutta. Yleistuessa omistusasuntoa ei tarvitse myydä,..

Tuota jos sinulla ei ole tuloja ja saat yleistukea ilman asumislisää ja toimeentulotukea niin olet kyllä pakotettu myymään sen asuntosi ja sitten sinulla onkin yhtäkkiä kymmeniä tuhansia rahaa ja edelleenkään et saa yleistukea kun sinulla onkin rahaa maksaa vuokraa ja elää vuokralla ainakin pari vuotta omilla rahoilla

No sehän on aivan oikein että maksaa elämisensä omilla rahoillaan.

Vierailija
38/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seli seli tukielätti. MENE TÖIHIN!"

MENE SINÄ TÖIHIN äitin tissi suussa uikuttava inceli. Mutta olet pahasti mi elisair as niin ek taida onnistua. :)

Vierailija
39/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnisu äitin tissi suussa uikuttavalta in celiltä tuo töissä käynti.

Ei se palstalla mene töihin huutelu ole töiden tekoa vai niinkö luulit? Oletkin mie lisairas niin luulet kaikenlaista.

Vierailija
40/180 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoittaako tämä sitä, että mies ei voi saada työttömyyskorvausta, koska omistaa palan kasvavaa metsää? Ihan oikeasti. Hän on 63-vuotias, tehnyt eläessään 41 vuotta töitä. Ei vaan enää saa töitä ja odottaa vain eläkettä enää. Yritti vielä 3 vuotta sitten jäätyään työttömäksi kovasti saada töitä. Nyt on alistuttu tilanteeseen. Eikä ole varakas. Asuntokin on minun omistamani ja olen sen itse maksanut. Pihassa on myös hänen nimissään noin 8000 Euron arvoinen auto. Tämä on jo kohtuutonta. No, jos tämä tulee, niin saa sitten siirtää sen metsän minulle tai lapsille. Autonkin minä voin ottaa nimiini. 

Miehelläsi on vielä isänmaalle yksi arvokas tehtävä kun omaisuus on lahjoitettu kokoomuksen suurituloisten veronalennuksia..se on kuolla uhrautuvasti itärintamalla isänmaan puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi