Yli 5000€ auto pitänee myydä yleistukea saadakseen
Näin. Jos työttömyys pitkittyy, omaisuus täytyy myydä työmarkkinatukea saadakseen.
Miltäs se kuulostaa persumaurit?
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Seli seli tukielätti. MENE TÖIHIN!"
MENE SINÄ TÖIHIN äitin tissi suussa uikuttava inceli. Mutta olet pahasti mi elisair as niin ek taida onnistua. :)
Kärsit vissiin vakavasta aivovammasta vai miksi ei työt maistu? MENE TÖIHIN!
Mene sinä töihin, mielenterveysongelmainen läski h u ora ja loinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Alkaa ammattityöttömät ja muut vetkuttelijat paljastua. Ja jopa joutua töihin. Tai yrittämään.
Ai kuten sinä? Siansaparo paskannetuissa housuissas joutuisit töihin, ajatella! :D
Vierailija kirjoitti:
Te jotka jankutatte tuota että töitä ei ole niin missä te oikein asutte? Paikkakunta? Haluan käydä katsomassa ja nähdä omin silmin typötyhjät työkkärin sivut!
Mitä töitä sinä teet muuta kuin askartelet avaimenperiä pajalla ja kaivat nenää?
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun siirtää ex vaimon nimiin ja jatkaa ajelua hymyssä suin!
Kiitän jo etukäteen. Käytän mielelläni sinun autosta saamani rahat itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaisuuden pakko myynnit alkaa kun kokoomus saa yleistuen voimaan. Halvalla menee autot, asunnot ja kaikki mikä katsotaan sellaiseksi omaisuudeksi joka pitää myydä ennen tuen saamista. Ei siis kannata omistaa mitään jos ja kun jää työttömäksi.
Itse maksaa elämisensä niin saa elää juuri kuten haluaa.
Muuta äitis helmoista pois. Olet vanha ukko jo.
Mene laiska töihin niin ei tarvitse valittaa.
Sinä olet laiska in celi. Muuta sieltä äitisi helmoista nyt pois. Ei äiti jaksa pyykätä.
Loinen siellä
Meneppä sinä mene töihin huutelija oikeisiin töihin sa a tanan loinen ja h u o ra, jolla on housut pas kassa ja siansaparo p e rseessä. Oink oink! Ei ne sun paja askartelut pidä tätä maata pystyssä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaisuuden pakko myynnit alkaa kun kokoomus saa yleistuen voimaan. Halvalla menee autot, asunnot ja kaikki mikä katsotaan sellaiseksi omaisuudeksi joka pitää myydä ennen tuen saamista. Ei siis kannata omistaa mitään jos ja kun jää työttömäksi.
Mene laiska töihin, mene töihin l oinen, mene töihin haiseva h u o r a.
Mene töihin mene töihin. Ei se auta että vain kaivat nenää ja piereskelet housihisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin mene töihin. Ei se auta että vain kaivat nenää ja piereskelet housihisi!
Huomenna sä apina painat töitä mä heräilen rauhassa ja olen kotona.
En ole persu, mutta hyvältä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Alkaa ammattityöttömät ja muut vetkuttelijat paljastua. Ja jopa joutua töihin. Tai yrittämään.
Ai kuten sinä? Siansaparo paskannetuissa housuissas joutuisit töihin, ajatella! :D
Nämä jotka inhottavimmin vastaavat, ovat itse niitä joihin kolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi sua raukkaa.
Ja työssäkäyvä puoliso joutuu myymään osakkeensa.
Vierailija kirjoitti:
Ja työssäkäyvä puoliso joutuu myymään osakkeensa.
Ja jankuti jankuti jankuti
"Te jotka jankutatte tuota että töitä ei ole niin missä te oikein asutte? Paikkakunta? Haluan käydä katsomassa ja nähdä omin silmin typötyhjät työkkärin sivut!"
Ei ne sivut ole typötyhjät, mutta paikkojen määrä on romahtanut viimeisen vuoden aikana, valtaosa paikoista on sellaisia joita ei voi kuka tahansa hakea, ja niihin harvoihin joita voi, on satoja hakijoita per paikka.
Katso nyt huviksesi vaikka Pori Työmarkkinatorilta. 214 ilmoitusta. Jo etusivulla suurin osa paikoista on tyyliin parturi-kampaaja, suunnitteluinsinööri, kokki ja koneistaja, joihin tarvitaan tietysti alan koulutus ja vielä kokemustakin. Lopuista paikoista iso osa on kesätöitä, ja niistä iso osa keikkatöitä festareilla. Joukossa on myös franchising-yrittäjän "paikkoja", mihin ei ilman rahaa ja resursseja ruveta. Katsotaanpas niitä muita sitten. Teollisuusmaalari: "etsimme kokenutta teollisuusmaalaria". Ateria- ja puhtausalan sijaisuudet: "Toivomme sinulta aikaisempaa työkokemusta alalta". Rakennussiivooja: "Kaikki kokemus rakennustyömailta katsotaan eduksi".
Siitä vaan tutkimaan! Teepä meille tilasto, kuinka moni paikka on sellainen jota melkein kuka tahansa voi hakea, ja - mikä tärkeintä - johon oikeasti huolitaan melkein kuka tahansa.
Minä en ainakaan ottaisi kenenkään autoa nimiini. Työttömyyden yllättäessä se laskettaisiin MINUN omaisuudekseni. Mitä kalliimpi auto, sen pidempään Kela katsoisi minun niillä rahoilla pärjäävän.
Miehen 20 000€ tarkoittaisi sitä, että en saisi vuoteen yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat ihan selvästi lapsia.
Vierailija kirjoitti:
"Te jotka jankutatte tuota että töitä ei ole niin missä te oikein asutte? Paikkakunta? Haluan käydä katsomassa ja nähdä omin silmin typötyhjät työkkärin sivut!"
Ei ne sivut ole typötyhjät, mutta paikkojen määrä on romahtanut viimeisen vuoden aikana, valtaosa paikoista on sellaisia joita ei voi kuka tahansa hakea, ja niihin harvoihin joita voi, on satoja hakijoita per paikka.
Katso nyt huviksesi vaikka Pori Työmarkkinatorilta. 214 ilmoitusta. Jo etusivulla suurin osa paikoista on tyyliin parturi-kampaaja, suunnitteluinsinööri, kokki ja koneistaja, joihin tarvitaan tietysti alan koulutus ja vielä kokemustakin. Lopuista paikoista iso osa on kesätöitä, ja niistä iso osa keikkatöitä festareilla. Joukossa on myös franchising-yrittäjän "paikkoja", mihin ei ilman rahaa ja resursseja ruveta. Katsotaanpas niitä muita sitten. Teollisuusmaalari: "etsimme kokenutta teollisuusmaalaria". Ateria- ja puhtausalan sijaisuudet: "Toivomme sinulta aikais
Näyttäisi löytyvän puhelinmyyjän työtä. Mikä sen helpompaa, kuin soitella mummeleille ja puhua pehmoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat ihan selvästi lapsia.
Nykyään ei voi viestistä päätellä kuka on lapsi, keski-ikäiset on puheiltaan yhtä lapsellisia kuin pikkulapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liftaamalla pääsee sitten töihin jos niitä saa
Rahalla saa ja hevoselta pääsee. Mikäli töissä käy niin ei tarvitse tukia anella.
Milloin viimeksi olet ollut nykyisillä työmarkkinoille, jossa prekariaatit nääntyi työelämän pirstalaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoittaako tämä sitä, että mies ei voi saada työttömyyskorvausta, koska omistaa palan kasvavaa metsää? Ihan oikeasti. Hän on 63-vuotias, tehnyt eläessään 41 vuotta töitä. Ei vaan enää saa töitä ja odottaa vain eläkettä enää. Yritti vielä 3 vuotta sitten jäätyään työttömäksi kovasti saada töitä. Nyt on alistuttu tilanteeseen. Eikä ole varakas. Asuntokin on minun omistamani ja olen sen itse maksanut. Pihassa on myös hänen nimissään noin 8000 Euron arvoinen auto. Tämä on jo kohtuutonta. No, jos tämä tulee, niin saa sitten siirtää sen metsän minulle tai lapsille. Autonkin minä voin ottaa nimiini.
Sitten tulee maksaa lahjavero. Oikein jos noin yrittää venkuloida...Jos on omaisuutta niin EI tarvitse tukea!!
Riittää kun siirtää ex vaimon nimiin ja jatkaa ajelua hymyssä suin!