Voi hyvä luoja miten rumia asuja taas näillä naisilla päällä!
Ihan oikeasti???
Kommentit (36)
Tuollaisia virityksiä on koko Suomi täynnä. Ollut aina. Etenkin mökkikunnissa olisi jo cat walkin paikka toreilla, jos saataisiin mökkien muijat esiintymään.
Kylläpäs meni joillakin tunteisiin se, että kaikki ei pidä noista vaatteista. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sinulla, ap, ei ole niihin varaa.
En ole ap, mutta vastaan silti. Vaikka olisin miljonääri, niin en laittaisi päälleni noin rumia vaatteita. Ei kaikki kallis ole hyvännäköistä.
Niin varmaan. Ehdottomasti.
Mikä sulla on hätänä? Miksi et ymmärrä selvää suomen kieltä? Mä en päälleni laita sellaisia vaatteita jotka on mun mielestä rumia. Ihan sama mitkä mun tulot on.
Pakottaako joku? Mitä sää mesot siinä.
Missä mä muka mesosin? En yhtään missään. On tämä palsta kummallinen kun kertoo oman mielipiteensä niin heti joku tulee siihen aukomaan päätänsä ja väittä
1. Ketään ei kiinnosta sun mielipide ja dramatisointi
2. Hanki elämä (iltapaskojen sijaan kotisi ulkopuolelta) ja suhteellisuudentaju
3. Hanki ystäviä
4. Voi tykätä ja olla tykkäämättä, mutta sitä ei tartte julistaa. Se ei tuo minkäänlaista lisäarvoa mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs meni joillakin tunteisiin se, että kaikki ei pidä noista vaatteista. :D
Pasi hyvä!
Ei mennyt. Miksi huomioh u o r a a t miesvauva.fissä?
Eikö sinulla ole oikeita ihmiskontakteja (=ystäviä) ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sinulla, ap, ei ole niihin varaa.
En ole ap, mutta vastaan silti. Vaikka olisin miljonääri, niin en laittaisi päälleni noin rumia vaatteita. Ei kaikki kallis ole hyvännäköistä.
Niin varmaan. Ehdottomasti.
Mikä sulla on hätänä? Miksi et ymmärrä selvää suomen kieltä? Mä en päälleni laita sellaisia vaatteita jotka on mun mielestä rumia. Ihan sama mitkä mun tulot on.
Pakottaako joku? Mitä sää mesot siinä.
Missä mä muka mesosin? En yhtään missään. On tämä palsta kummallinen kun kertoo oman mielipiteensä niin heti
Sähän tässä mesoat. Kovasti meni tunteisiin kun vain kerroin mielipiteeni noista vaatteista. Lisäksi ilmeisesti kuvittelet mun olevan ap joka tuon jutun tänne laittoi.
Hengitä ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasi hyvä!
Ei mennyt. Miksi huomioh u o r a a t miesvauva.fissä?
Eikö sinulla ole oikeita ihmiskontakteja (=ystäviä) ollenkaan?
Mä olen nainen. Mua huvittaa tuollainen raivoaminen toisten mielipiteistä. Tässä ketjussa kirjoittaa useampi ihminen.
Sivuhuomautus eikä liity tähän mutta kuolen sivuhäpeästä keski-ikäisten naisten alastomuuspostailuista someen. En kestä niitä hymyileviä naamoja isoilla aurinkolaseilla auringossa yläosattomissa. Ei en halua nähdä 😭 postatkaa vaikka niitä fuckin valkovuokkoja. En niinko kestä oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Sivuhuomautus eikä liity tähän mutta kuolen sivuhäpeästä keski-ikäisten naisten alastomuuspostailuista someen. En kestä niitä hymyileviä naamoja isoilla aurinkolaseilla auringossa yläosattomissa. Ei en halua nähdä 😭 postatkaa vaikka niitä fuckin valkovuokkoja. En niinko kestä oikeesti.
Aika pienestä murrut.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole nähnyt tollasia kuvia keski-ikäisillä naisilla mutta on ne noloja siinäkin iässä.
En ymmärrä näitä itsensä paljasteluita.
54v.
Eronneille naisilla on jostain syystä kova mainostusvillitys somessa. Tai sit se on tää kevät vaan.
Tarkoitus on trollata taviksia ja testata mikä hullutus menee läpi. Joskus yritettiin muotia missä rintaliivit laitettiin t-paidan päälle.
Onko sulla oikeasti noin suuria vaikeuksia ymmärtää lukemaasi? Ei, en pukisi päälle vaikka saisin ilmaiseksi. Mä en edelleenkään pue päälleni vaatteita jotka ovat mun mielestä rumia.