Miehelläni (DI) on moottoripyöräkortti
Matkaamme aina kesäisin pätkällä halki Euroopan.
Lisäksi hän ei ole Ahvenanmaan kansalaisena käynyt armeijaa, joten mikään ei estä kesälomaamme.
Kommentit (26)
Millaiset häppärit aloittajalla on, saado moottoripyöräilevä dippainssi nuolla viivapillua vai lehteviä, ulkonevia häpyhuulia?
Minunpa mies on hyvempi, sillä on ompelukoneen ajokortti!!
Minullakin on prätkäkortti ja kaksi moottoripyörää. N42
Kyllähän jokaisella ihmisellä pitäisi olla moottoripyöräkortti ihan varmuuden vuoksi.
Itsellä ei kyllä pyörää ole, mutta aina toisinaan tulee ihan huvikseen käytyä koeajamassa moottoripyöriä kun kortti on.
Tuntuuko ap klitoriksessa hyvältä kun moottoripyörä hyrrää ja tärisee; tuntuuko?
Oletko kateellinen niille, jotka ovat suorittaneet vaativan tutkinnon. Keksit järjettömiä aloituksia.
Kaikki ennen kesää 1990 autokoulun käyneet sai ab-kortin vaikkei olisi edes koskeneet mopoon, mullakin on.
Miehesi on Suomen kansalainen. Eikä armeijan käyminen kyllä muidenkaan kesälomia estä. Niin paskoja nämä trollit nykyään. Samaa jankutusta päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen.
Onhan se selvä että jos on käynyt intin niin joutuu joka kesä uudelleen inttiin ja täytyy erikseen mainita että on moottoripyöräkortti, kun ennen se oli kaikilla joilla oli auton ajokortti,
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ennen kesää 1990 autokoulun käyneet sai ab-kortin vaikkei olisi edes koskeneet mopoon, mullakin on.
Tästä se 70-luvulla syntyneiden sortaminen, vittuilu ja oikeuksien riistäminen alkoi. Itse täytin 18v vuonna 1992 ja sen lisäksi että moottoripyöräkorttia ei enää saanut, ajokortin hankkimisen kustannuksia oli lisätty ottamalla II-vaihe käyttöön. Pian kortin saamisen jälkeen autonpidon kustannuksia lisättiin ottamalla ajoneuvovero käyttöön ensin tuulilasitarran muodossa ja jatkuen näköjään ikuisesti. Eikä siinäkään vielä kaikki, kuin vittuilun huipennukseksi kortin voimassaoloajasta viedään omalla kohdalla 11 vuotta pois typerään eu direktiiviin vedoten kun se on uusittava vuonna 2033 vaikka alunperin voimassa 2044 saakka!!
Mutta minullapa on sellainen ajokortti joka oikeuttaa ajamaan mopoa, moottoripyörää, traktoria, kuorma-autoa, yhdistelmäajoneuvoa, linja-autoa ja lisäksi vielä taksinkuljettajan lupakortti.
Kuinkahan hyvä minä olenkaan? Pitääpä tiedustella vaimoltakin miltä tuntuu olla tämmöisen Mestarin kanssa.
Minullapa on yliopiston kirjastokortti! Pääsen lukemaan sellaisia kirjoja joita ei tavan kirjastoista löydy!
Mullapa on lada. Sitä saa ajaa ihan autonajokortilla.
Minun isoäitini oli uimamaisteri.
Minulla kaupan bonuskortti, sitä voi käyttää koko suomessa,
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on lada. Sitä saa ajaa ihan autonajokortilla.
Ja mulla on Niva eli en tarvitse teitä sillä ajamiseen.
Mullakin on kortti joka oikeuttaa ajamaan raskasta moottoripyörää mutta ajoin kortin jo v 1978 jolloin kaikkiin henkilöautoajokortteihin tuli myös merkintä ajoneuvoluokasta "A" vaikka en ole koskaan ajanut prätkää.
Mun miehellä on mopo. Ajetaan joskus kakspäällä oikein Juupajoen kirkonkylälle