Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmien kevenevät äidit - uusi viikko!

19.03.2007 |

No niin ensimmäinen kevennysviikko on takana, laittakaahan muutkin mittoja ts. punnitustietoja pinoon!

19.3.

69,8 kg siis -900g viime maanantaista!

Herkkujen syöntiä sain rajoitettua aika hyvin viikolla, mutta viikonloppuna kävikin vieraita että silloin piti hiukan joustaa ;-) Jätin sitten kunnon ruoat vähemmälle ja keskityin herkkuihin... mites muut?

t. supermam

kääk, ristiäiset 4vkon päästä ja mitkään vaatteet ei mahdu päälle, ei huvittais ostaa uusia mutta muu ei kai auta...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, pitihän se arvata, että sorrun tutkailemaan pakastimen sisältöä tyttöjen päikkäriaikaan. Muutama pullahan sitä tuli sitten sulatettua ja tietenkin syötyä. Mutta oli tässä päivässä jotain hyvääkin: kävin tyttöjen kanssa vaunulenkillä (Emmaljungan tuplavaunut on yllättävän painavat).

Toka päivä ei alkanut ihan ajattelemallani tavalla, mutta ehkä huomenna motivaatiota on taas hiukan enemmän. Kaivoin kaapista vanhat lemppari farkut (ajalta ennen tyttöjen syntymää, esikoinen on nyt 1 v 8 kk) ja ajattelin ottaa ne viikoittaiseen sovitukseen. Pitäis ainakin hetken sovituksen jälkeen muistaa olla herkuttelematta.

Frogille: Mää oon 165 cm pitkä ja mulla on tosi lyhyet jalat (ja pulleat). Meillä on edessä 4. hääpäivä, vaikkakin voisihan sitä valat vaikka uusiakin ;). Mun mies on ollut ulkomailla töissä viime elokuusta alkaen ja palaa Suomeen huhtikuun alussa. Siksi lähitavoitteksi asetin tuon hääpäivän, jota ajattelimme juhlistaa tänä vuonna antaumuksella.

Huomenna mulla olisi edessä jälkitarkastus ja sitä oon odottanut kuin kuuta nousevaa. Synnytin sectiolla ja odottelen lupaa esikoisen nostamiseen ja liikunnan kunnolliseen aloittamiseen. Mulla on ollut viimeiset 7 viikkoa anoppi avittamassa esikoisen hoidon kanssa ja nyt pääsen myös hänestä. Vaikkakin tämä aika on tainnut lähentää meitä hiukan (pakostakin), joten olen iloinen siitä.

Palailen viimeistään maanantaina uusien ALEMPIEN painolukemien kera.

-marimekko

Vierailija
22/41 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te jotka olette liittyneet painonvartijoihin tai keventäjiin, niin mitä mieltä olette kannattaako kokeilla vai ei? Oletteko olleet tyytyväisiä?

Mua kiinnostaa eritoten keventäjiin liittyminen, mut olisi ihan kiva saada edes jonkinlainen mielipide, että kannattaako?

Mie olen sellanen selkärangaton vätys, (joka tarttee neuvoja ja vinkkejä) ainakin kun on kyse tästä laihduttamisesta, joten saako sieltä sitä kaivattua ohjausta ja " tukea" ?

~Henniina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa jälkitarkastus, ja vaaka näytti + 800g ensimmäisestä raskauspunnituksesta : ) Mutta melkein 2 kg tarttis varmaan saada pois mahasta ja lantiolta, että housut mahtuisi päälle.

Henniina: vatsatreenivinkki on tänään tuolla Helmisten ketjussa, just kirjoitin sinne. Kromi on hyvä vinkki, en ollut muistanutkaan!

Kiloklubi: olin 2 viikkoa jäsen, kun tuli Me Naisten tilaajille ilmaisena. En jaksanut/viitsinyt/osannut tehdä niitä seurantajuttuja, ehkä siksi koska en ollut maksanut siitä. Oli jotenkin aika monimutkainen, sokkeloinen sivusto. Mutta kattava, paljon hyviä artikkeleja.

Frog2: Mielelläni haluaisin niitä protskupatukoita. Saatko jotain etua, jos tilaan sun kautta niitä? Jos saat, niin kiitos kyllä! Voidaan mailata aiheesta, sähköposti on etunimi.sukunimi@redera.fi ja Isa Merikallio siihen alkuun.

NYT KAIKKI LENKILLE RASVAA POLTTAMAAN!

T. Sporttari

Vierailija
24/41 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuulunut painonvartijoihin ja kyllähän sillä paino putosi mutta tuli myös helposti takas,en suosittele ja jossain täällä oli linkkikin juttuun painonvartijoista joka " todistaa" ettei ole hyvä keino.

Liityin tuohon keventajat.fi ja olen tyytyväinen!Sinne vaan merkataan mitä syö ja on mielestäni helpommat nuo sivustot kuin kiloklubilla johon kuuluin ilmaisen 2vkon ajan..tuolla keventäjissä on ruokaohjeita jne ja tosiaan nykyisen painon ja tavoitteen mukaan saa sit sen kcal määrän mitä voi syödä pvässä jne.:)

Ihan orjallisesti en vielä tuota kcal juttua noudata mutta tykkään tosta.:)

Ja sit sporttarille..minä olisin kans kiinnostunut noista proteiinipatukoista,voiko niitä tilata silleen et vaikka 3 aina yhtä makua vaan onko pakko tilata aina toi yks loota yhtä makua? Ois kiva eka kokeilla mistä mausta tykkää ennekun tilaa laatikollisen yhtä.

Jonzu ja neiti 4vkoa :)

Vierailija
25/41 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis ollut Sporttarille tuo proteiinipatukka juttu vaan Frogille!!!

Pahoittelen tätä lahoa päätäni joka ei muista nimiäkään muutamaa minuuttia kauempaa!

Vierailija
26/41 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nuo myydään laatikko kerrallaan, sinänsä harmi kun olisi tosiaan kivempi kun voisi tilailla niitä patukoittain! :)

Kunhan ilmoittelen tarkemmin niistä makuvaihtoehdoista kun saan ne tietooni! :)

-frog2

Vierailija
27/41 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla paree tilata laatikollinen joitain patukoita kun alkaa jo menemään ihan kauheeksi tämä mun makean himo!!Suklaata menis varmaan ainaki puol levyä pvässä jos sitä vaan kotona ois..hyvä puoli kun asuu 10km päässä lähimmästä kaupasta eikä oo ajokorttia niin ei pääse hakemaan hetken mielijohteesta.:D Sitten voinkin sortua kun kauppaan pääsen.:(

Mutta pitääpä kattoa noita sivuja ja tilatakkin,ei tästä muuten tuu yhtään mitään!Tuo suklaa-pähkinä vois olla mulle hyvä kun tykkään snickerseistä.:D

Jonzu

Vierailija
28/41 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kaikki vaa' alle ja pari riviä kommentteja tännepäin : )

Mulla lipsahti pahemman kerran viikonloppuna: pizzaa, punaviiniä, jäätelöä, suklaamunia... tuloksena ei muutosta viime viikon lukemiin. Ja pääsiäinen edessä...söin siis jo 5 kindermunaa...

Tsemppiä alkuviikkoon!

Vierailija
29/41 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin puntarille uskaltauduttu...onneksi näytti samaa kuin viime vkolla. Eli herkuttelu ei ole päässyt kertymään. Ristiäisten herkkuja olen täällä kyllä urakalla syönyt. Pääsin sentään eilen kärryttelemään ilman isompia lapsia niin sai pidettyä vauhti yllä ja sen jälkeen vielä haravointi hommia pihassa.

Tällä vkolla sitten pääsiäisherkuttelut...pashaa täytyy ainakin syödä!

terkuin: calmus

Vierailija
30/41 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännekin on iskenyt joku ihme himotuskausi. Koko ajan tekee mieli jotakin hyvää.. Eilen puntari näytti jo 75,7kg mutta eilisen herkuttelun ja autossa istumisen ansiosta tänään olikin sit jo 76,1kg puntarissa. :/

Mutta laskusuhdanne kuitenkin säilynyt!:)

SPORTTARI: Laitan sulle niitä patukoita, kunhan vain saan ne ensin itselleni. :) Nyt kun ei satu olemaan yhtään varastossa.

Ja JONZU! Haluaisitko sinä kenties niitä kokeilla? Ilmoittele mahd. pian, niin tiedän sitten mitä makuja tilaan samalla varastoon.. :)

-frog2

Vierailija
31/41 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näköjään jotain hyötyä tuosta lenkkeilystä ollut :)

Paino: 80,2kg

Muutos: -1,9kg (viime maanantaihin, jolloin painoin 82,1 kg mutta en tainnut käydä ilmoittelemassa)

Voi kun tämä tahti jatkuisi, mutta nehän on vaan ne ekat " helpot" kilot ja kuona-aineet.. No mut hyvä mieli ainakin tuli :)

Tsemppiä myös muille!

~Henniina the roikkumaha

Vierailija
32/41 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on herkuttelu,imetyksen vähentyminen ja liikkumattomuus kostautunut!!Puntari näytti eilen 88.2kg eli 1,6kg enemmän ku viikko sitten! JÄRKYTTÄVÄÄ!!!!

frog: Pistän sulle mailia tulemaan noista patukoista ja sisustusjutuista!:)

Vierailija
33/41 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana ihan uskomaton tsemppiviikko. Kaikki alkoi oikeastaan viime keskiviikon jälkitarkastuksesta, jossa neuvolan vaaka näytti lukemiksi 71,3 kg! Voi jukra, ajattelin ja lisäsin kaasua näihin meikäläisen nysiin apostoleihin. Lenkkejä tuli siis tehtyä tiuhaan ja kotijumppaa tehtyä isolla jumppapallolla (Sporttarin lantionkierrot onnistuu mulla paremmin, kun otan jumppapallon hommaan mukaan. Saan lantioni pysymään paikoillaan ja samalla tulee tehtyä habaakin).

Mutta itse asiaan, eli eilen aamulla piti tuulettaa ihan olan takaa: 70,3 kg. Siis täh, miks mää en oo aiemmin tajunnu, et peffa ylös penkistä ja verkkarit naftaliinista ja tulosta alkaa syntyä (herkut jäi kauppaan)?? Siis oon ollu selityksiä keksivä hyllypylly liian kauan omaa saamattomuuttani. No tokihan ensin lähtee nesteitä ja kuona-aineita, mutta eteen päin tällaiset tulokset meikäläistä potkii, JIIHAA!

Viikko sitten lähtöpaino oli sen 72,6 ja nyt ihanaiset 70,3. Ens maanantaina lupaan puhkaista uuden kymppiluvun. Vetäkää mua virtuaalinenään jos näin ei käy!

-Marimekko

Vierailija
34/41 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä pitää Marimekko jos meinaa saada tuloksia aikaan, eli liikkelle vaan! :)

Mäkin koitan ens viikolla päästä uudelle kymmenykselle. Se sit mukavasti motivoisi eteenpäin tavoitteessa. Mut nyt nukkumaan kun kellokin hiipii jo kohti puoltayötä!

Vierailija
35/41 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja on syöty luvattoman paljon kun on taas vieraita rampannut ovista ja ikkunoista, no onneksi vaaka ei kuitenkaan näyttänyt mitään kamalia lukemia vaan pudotusta on tullut jälleen eli tällä kertaan -1,2 kg!!! JEE!

Vielä kun ehtisi kunnon lenkeille, kun täällä on vähän tuota liikkumisongelmaa kun pikkuisella ei ole mitään selkeää rytmiä vielä niin illalla ei oikein tahdo päästä livahtamaan karkuun ilman vauvaa eikä oikein vauvan kanssakaan. Päivällä nuo vanhemmat lapsukaiset sitten liikkuvat niin hitaasti ettei siitä kovin suurta iloa ole meikäläisen kiloille, mutta pysyypähän poissa jääkaapilta! Mulla suklaa-himo alkaa jo vähän laantua, ahmin viime torstaina levyllisen kun olin kipeenä ja siitä tulikin sitten niin pahaolo ettei suklaa oikein ole maistunut =)

Meillä vauva on kärsinyt vatsavaivoista ja häntä on joutunut iltaisin kanniskelemaan ympärihuushollia ja olenkin ottanut nyt tästä sitten tavan liikkua samalla kun häntä hytkyttelen eli kyykkyyn ylös ja musiikkia kuunnellessa voi hyvin " tanssia" vauva sylissä ja etsiä samalla kadonnutta röyhtäystä ja lantionpohjan lihaksia voi myöskin harjoitella tuossa ohessa, jotain hyötyä siis noista kamalista huudoista ja vatsankipristelyistä on!

Nyt täytyy lähteä vähän raivaamaan huushollia, on päässyt aika kamalaan kuntoon ja olis ihan kiva jos pääsiäisenä ehtisi tehdä jotakin muuta kun siivoilla.

T. kolomonen, jolla lähi-tavoitteeseen matkaa " enää" ....13,3 kg!

Tässä vielä nuo tiedot virallisesti:

lähtöpaino 20.3) : 81.6 kg (BMI 27.38)

27.3 : 79,5 kg

4.4 : 78.3 kg

lähitavoite: 65kg

iso tavoite: 60 kg

Vierailija
36/41 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tuo joka kerta tullessaan jotakin herkkuja!!!! Mä en kestä enää, ärsyttää kun yrittää olla syömättä mitään hyvää niin sit noi vieraat kuskaavat jotakin pullapitkoja pöytään ja suklaata jne, jne... ARGH!!

Miten te saatte pidettyä näppinne kurissa noista herkuista, niin ja pakkokin on osittain aina maistaa jos joku tuo jotain sellaista minkä on itse tehnyt.

No nyt on koitettava vaan pääsiäisenä lenkkeillä tuolla myrskyssä, jos sitten vaikka ensi viikon punnituksessa olisi kilot kuitenkin pysyneet kurissa =)

Anteeksi tämä purnaus!

T.kolomonen

P.s Tehdäänkö me joku lista meistä ja kiloista vai jatketaanko vaan itse tietojen päivittelyä tänne sivulle? Laitetaanko kokonaan uusi pino ensi viikolla?

Vierailija
37/41 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko vielä mukaan? Oletteko siis Helmikuussa " poikineita" kuten ymmärsin?

Täälläkin tarttisi pudottaa painoa ja oikeen kunnolla koska tavoite olisi päästä siihen mitä oli ennen esikoista eli jos uskaltaa edes ääneen sanoa niin siinä 20kg pois... KÄÄK!

Kuulostaa iiihan kauhialta =(

Onko kukaan liittynyt esim. Keventäjiin? Ajattelin niitä kokeilla, baikka siellä kyllä sanotaan etteri saaliittyä jos imettää... siis pitää vielä miettiä.

Ensi viikolla on jälkitarkastus ja sitten pääsee kunnolla jumppaamaan.

Vierailija
38/41 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa mukaan!:) Juu, olemme helmikuussa poikineita, tai no minä jo tammikuulla mutta odottanut olen helmisten kanssa, joten pinoilen helmikuisissa. ;) Meillä siis pino myös tuolla vauvapuolella, jos kaipaat muutakin juttuseuraa.

Ja älä huoli, minullakin on semmoiset 20kg pudotettavaa ja paino vain tuntuu junnaavan.. :/ Mutta eiköhän se tästä!:)

Ja minä liityin tuonne kiloklubiin tässä muutama viikko sitten. Sinne voi siis imettävätkin liittyä ja siellä on imettäville ohjeita erikseen ohjelman käytöstä. Erittäin tyytyväinen olen ollut!;)

Ja KOLOMOSELLE: En minäkään pysty vieraiden edessä kieltäytymään herkuista. :( Mutta meillä niitä ei onneksi ihan älyttömästi käy. Sitten vaan taas seuraavana päivänä itsekuria, niin eiköhän se tästä.. :)

Tsemppiä kaikille! Kyllä me vielä onnistumme!:)

-frog2

Vierailija
39/41 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sitten melkein samointein ja liityin niihin keventäjiin.... Paripäivää on mennyt tutustuessa sivuihin ja vaikuttaa ihan kivalta.

Vaaka näytti perjantaina siis 87,3kg VOEHAN KIESUS! ja tavoite on 68kg että ei muuta kuin sauvat heilumaan ja kävelylle ;)

Onko meillä jokin punnituspäivä? Vai oliko se jossain mutta meni vaan minulta ohi, täytyypi tarkistella.

Lähdetään siis viettämään pääsiäistä ja pitää yrittää kieltäytyä pahimmista herkuista!

Tsemppiä kaikille pyhien yli kärvisteleville. =P

Vierailija
40/41 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUPUTTI: Punnituspäivä on maanantai. Tai alkuviikosta ihmiset yleensä käy tietonsa päivittämässä ja kuulumiset kirjoittamassa. :) Mitään yhteistä pinoa ei noille painoille ole, mutta saisi kai semmoisenkin tehdä, jos joku viitsii. :)

Ja yleensä emme täällä ihan hirveästi viikon aikana pinoile, vaan muuten kerromme kuulumiset tuolla vauvapuolella. Että tervetuloa sinnekin mukaan! :)

-frog2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi