Suomessa käytetään enemmän huumeita kuin koskaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomessa-kaytetaan-enemman-huumeita…
No maailman onnellisin maa🤣 Luonnollisesti myös huumeisiin liittyvä väkivalta ja omaisuusrikollisuus on kasvanut samassa suhteessa.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kenen pää tässä maailmassa enää kestääkään. En ihmettele yhtään. Mun huume on sokeri.
No mitä kummallista tässä maailmassa nyt on?
Ihan sitä samaa kuin ennenkin.
Se, että muutaman kymmenen vuotta typerimmät olivat sitä mieltä, että historia on loppu, ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedämme keitä kiitellä (huumeiden sallijoille)
Kielto ja rankaiseminen ei ole vähentänyt käyttöä vaan koko niiden ajan käyttö on kasvanut.
On vähentänyt, koska ilman kieltoa ja rangaistuksia olisi käytetty enemmän.
Todisteet puhuvat toista. Hollannissa käytetään vähemmän huumeita kuin suomessa asukaslukuun suhteutettuna. Portugalissa kovien huumeiden käyttö väheni kun käytön rangaistavuus poistettiin.
Sinä valehtelet. Portugalissa diktatuurin aikana aineiden käyttö ei ollut rangaistavaa vaan valtio jakoi niitä huumeita jotta kansa pysyi aineissa eikä kapinoinut. Hollannissa käytetään enemmän huumeita kuin Suomessa, tämä on täysin selvää eikä sinulla ole tähän ollenkaan todisteita esittää.
Oliskohan mukava tapa tehdä itsari huumeiden yliannostus jos kerta antaa hyvän olon?
Vierailija kirjoitti:
Huumeita käytetään paljon koska halutaan käyttää. Miksi suomalaisten valinta on olla nistejä, en tiedä. Siitä on kuitenkin turha syyttää ketään muuta kuin sitä käyttäjää joka tekee sen valinnan ihan itse. Minun puolestani saisivat kantaa seuraukset täysin itse eli ei mitään vieroituksia tai terveydenhoitoa nisteille vaan tappopiikki jos tulevat sellaista pyytämään.
Valtaosa huumeiden käyttäjistä on viihdekäyttäjiä, sillä jätevesitutkimuksissa selvät piikit (hah!) viikonloppujen jälkeen. Keskiverto kokaiininkäyttäjä on myös työelämässä, sillä työtön päihdeongelmainen tuskin pystyy maksamaan grammasta 130+ e.
Hyvää perusbisnestä. Ei väliä vaikka sylttytehtaan kannatus romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan mukava tapa tehdä itsari huumeiden yliannostus jos kerta antaa hyvän olon?
Et ole vaan enää tajuissasi ja hengitys pysähtyy/sydän lakkaa lyömästä. Epäonnistuminen saattaa tarkoittaa loppuelämää vaikeavammaisena.
HALLELUJAA ! Se alkkohoolin tuoma syntinen meno ynnä melsket raukeneva on ! TOTISESTI, TOOOTIIISESTI uskovain hurskaat rukkovukset kulltu on, hyviksi havaittu ! Jaa, eipä aikaakaan, kun Kaikkivaltias jo on lloputtomassa viisaudessaan kaikkivallinnut sen katalan viinapirun korpuiksi kuivummaan ! H A L L E - L U J A A !!! Enää eivät väärintekijät, huorintekijät, LAKKOILIJAT ja rähinöittijät käy ympäri kuin kiljua juoneet Beelsebubbelit, nee sorkkajalkaiset karvareidet ! TOOTISESTIII "
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin kulutus on vähentynyt ja nuoret ovat siirtyneet huumeisiin.
Se on huono juttu. Alkoholia suurkuluttavatkin pystyvät hoitamaan työnsä. Huumeita käyttävä ajautuu yhteiskunnan ulkopuolelle täysin. Ja lyhyessä ajassa.
Puhukaa lapsillenne ja varoittakaa. Elämä menee pilalle noiden kanssa puuhatessa ja se ei ole vain sen käyttäjän elämä.
Vierailija kirjoitti:
Huumeita käytetään paljon koska halutaan käyttää. Miksi suomalaisten valinta on olla nistejä, en tiedä. Siitä on kuitenkin turha syyttää ketään muuta kuin sitä käyttäjää joka tekee sen valinnan ihan itse. Minun puolestani saisivat kantaa seuraukset täysin itse eli ei mitään vieroituksia tai terveydenhoitoa nisteille vaan tappopiikki jos tulevat sellaista pyytämään.
Mites muut itseaiheutetut ongelmat kuten diabetes ja keuhkosyöpä.
I get no kick from champagne, 'cause i get a kick from cocaine!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen pää tässä maailmassa enää kestääkään. En ihmettele yhtään. Mun huume on sokeri.
No mitä kummallista tässä maailmassa nyt on?
Ihan sitä samaa kuin ennenkin.
Se, että muutaman kymmenen vuotta typerimmät olivat sitä mieltä, että historia on loppu, ei ole totta.
Kiva, jos on mukavat olot siellä. Huumeet houkuttaisi muakin, kun ahdistaa tämä työttömäksi joutuminen. On ihan massiivista työttömyyttä. On tekoälyä joka tulee korvaamaan ihmisen työn. On erittäin suuri maailmansodan uhka. Peruskansalaisten olosuhteita koko aika heikennetään. Ei terveydenhoito toimi eikä moni muukaan asia tässä yhteiskunnassa. Väkivalta on lisääntynyt, joka varmasti johtuu lisääntyneestä pahasta olosta olosuhteiden heikennettyä.
Tämmöistäkö on koko aika ollut?
Vähemmästäkin ihmiset ahdistuu. Kaikki ihmissuhde kimurantit vielä päälle ja tunne siitä, että ei pärjää tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin kulutus on vähentynyt ja nuoret ovat siirtyneet huumeisiin.
Se on huono juttu. Alkoholia suurkuluttavatkin pystyvät hoitamaan työnsä. Huumeita käyttävä ajautuu yhteiskunnan ulkopuolelle täysin. Ja lyhyessä ajassa.
Milloin tämä tapahtuu? Lopetin neljä vuotta sitten alkoholin käytön ja siirryin piriin, käyttö yhtä usein kun aiemmin alkoholin kanssa. Olen ihan hyvissä töissä, esihenkilö 60 hengelle.
Todisteet puhuvat toista. Hollannissa käytetään vähemmän huumeita kuin suomessa asukaslukuun suhteutettuna. Portugalissa kovien huumeiden käyttö väheni kun käytön rangaistavuus poistettiin.