Pesetkö juomatölkin juontikohdan ennen kuin avaat ja juot?
Kommentit (71)
Pesen.
En pessyt ennen koronaa. Mutta jäi tavaksi. Lisäksi kun luin sen uutisen siitä äijästä joka virtsaan kaupassa tölkkien päälle.. yök.
Sitten etsin tietoa netistä ja törmäsin noihin hiiret/rotat juoksee tölkkienpäältä juttuihin..
Välillä katselee niitä tölkkejä niin ei kovin puhtaita.
Kuka juo suoraan tölkistä? Juoma kaadetaan tölkistä lasiin ja juodaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin miehet näpelöivät ensin käsi housujen alla sitten ottavat tölkin käteensä juuri siitä suuaukon kohdalta ja ihmettelevät hetken ja laittavat takaisin hyllyyn.
Vaikka noin ei tapahtuisi niin kyllä se viimeistään siinä paskaantuu kun kassa ottaa sen käsiinsä joilla on käsitellyt miljoonaa hikistä kolikkoa
Kassahihnat myös likaisia. En tiedä eikö ne putsaa niitä???. Kiva laittaa ostokset niille likaisilla hihnoille.
Välillä olen huomauttanut tyyliin eikö voisi putsatam,mutta kassat katsoo vaan ja on kuin ei kuulis mitään.
Eilenkin oli joku jätski?? Suklaajätski ehkä sulanut siihen linjastolle. Toivottavasti oli suklaata...
Vierailija kirjoitti:
Kuka juo suoraan tölkistä? Juoma kaadetaan tölkistä lasiin ja juodaan
Aina ei ole lasia mukana jos juo ulkona.
Vierailija kirjoitti:
En. Kaadan lasiin.
Siinä lasissa voi silti olla sadan ihmisen DNA:ta sen jälkeen kun olet kaatanut juoman.
Pesen, olen ollut kassalla töissä. Känniläiset kantoi tölkkejä hikisissä taskuissaan kassalle jossa ne otettiin takavarikkoon ja vietiin takas hyllyyn.
On stressiä ihan tarpeeksi ilmankin, että jaksaisi vielä kaikkia mahdollisia ja osin mahdottomiakin pieniä "uhkia" murehtimaan.
Kaadan juoman aina lasiin, tölkit puhdistan kostealla pyyhkeellä jo ennen jääkaappiin laittoa.
En pese. Tölkin muovinen sisäpinnoitehan se myrkky niissä on. Ei sen myrkkyjä ulkoisella pesulla juomasta saa pois.
En pese enkä pyyhi. Vaikka olen kaupassa nähnyt miten työntekijä seisoo työkengillään tölkkipakkauksn päällä ylettyäkseen ylähyllylle. Pakkaus ei ollut mitenkään muoveissa siis, ihan paljaitten laatikossa olevien tölkkien päällä kengillään seisoi.
Tölkit siis kannattaisi pestä.
Ei jaksa.
Eikä bakteerit käsittääkseni oikein muutenkaan tykkää elää alumiinin pinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Pesen, olen ollut kassalla töissä. Känniläiset kantoi tölkkejä hikisissä taskuissaan kassalle jossa ne otettiin takavarikkoon ja vietiin takas hyllyyn.
😅 Senkus peset mutta siinä kuivalla alumiinipinnalla ei käytännössä elä mitään sairastuttavia bakteereja ja viruksia. Ottaisitte asioista selvää.
En. Jos ostan energiajuoman ja juon sen heti niin en todellakaan ala etsiä vessaa että pääsen pesemään tölkin 🤣
En. Ostan paistopisteiden tuotteita ja juon tölkeistä pesemättä.
Vierailija kirjoitti:
Kaadan juoman aina lasiin, tölkit puhdistan kostealla pyyhkeellä jo ennen jääkaappiin laittoa.
Miten tämä vedellä kostutettu pyyhkeesi siis puhdistaa mielestäsi tölkit? :DD
Jos joku on kussut päälle. Muuten en.