Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö juomatölkin juontikohdan ennen kuin avaat ja juot?

Vierailija
09.05.2025 |

Mä laitan vähän tiskiainetta ja pesen.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök jos joku ei pese. Tottakai jokainen normaali ihminen pesee ne. Kuten pesee kätensä Wc käynnin jälkeen.

Normaali ihminen ei ole pöpökammoinen.

Pöpökammoisuus on myös järkevää.

Esim. mä en juuri koskaan sairasta mitään vatsatauteja, vaikka kansa ympärillä lakoisi.

Vessassa on yksinomaan realistista olla koskematta pintoihin paljain käsin ja pestä silti kädet saippualla.

Mitä tölkkeihin tulee, huljautan hanan alla, jos hana on lähellä. Taskussani on aina kosteuspyyhkeitä. Mutta edellä mainittu paidalla hinkkaaminenkin on parempi kuin ei mitään.

Usein tölkkien päällä on suorastaan hiekkaa - en todella puhdista niitä suuni limakalvoilla.

Pöpökammoinen muttet ymmärrä näemmä paljoa bakteereista ja viruksista. Ehkä juuri sen takia noita absurdeja ja hyödyttömiä toimia kuten paidalla hinkkaamista ja jotain kosteuspyyhkeitä. Ymmärrä nyt ihminen hyvä ettei noilla ole mitään vaikutusta taudinaiheuttajiin. Edes käsidesi ei tehoa esim. noroon ja todella moniin flunssaviruksiin. Normaalit käsienpesut taas on itsestäänselvyys, kuuluu NORMAALIIN hygieniaan.

Vierailija
62/71 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myytinmurtajissa tutkittiin asiaa eikä tölkeistä löytynyt pöpöjä.

Taisivat etsiä sisäpuolelta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on metallia, siinä ei bakteerit ym. elä kovin pitkään.

Vierailija
64/71 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan pese

Vierailija
65/71 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te panikojat ikinä käyneet pussikaljalla?😅 Miten pesette tölkit  jossain  kalliolla?

Mikä ongelma se nyt muka on, jos kaupasta menee suoraan jonnekin puistoon? Kauppojen aulassa on pesuallas pullopalautusautomaatin vieressä, jos joku haluaa pestä ne ostoksensa.

Ja ennen vanhaan upotettiin ne pussikaljat veteen, järven- tai merenrantaan, että psysyvät viileinä. Samalla siinä myös huuhtoutuivat.

huuhtoutui ja vaihtui bakteerikanta ahventen kakkaan

Vierailija
66/71 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni muutaman viestin verran tajuta, mikä on juomatölkki. Toki tiedän mikä se on, mutta sen verran harvinainen sana omassa käytössä, että ihan heti ei tullut mieleen. Joo en siis pese, koska en moisia edes osta. 

Vierailija
67/71 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kuullutkaan että noin voisi tehdä.

Vierailija
68/71 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulkulla töpöttelen muiden purkit ja putelit heti kun on sauma.

tuon takia juon vain pullosta kun niissä ei ole saumoja

Vierailija
69/71 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä pesi. Ärsytti kun tultiin  kaupasta ja kauhea jano nii  yksi suunnilleen repi kokistölkin mun suusta ja hinkkasi fairyllä. Tölkin siis ei mun suuta.

Janoon juodaan vettä. 

Vierailija
70/71 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaadan lasiin.

Vierailija
71/71 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin just ekaa kertaa elämässä astianpesuaineella ja sienellä ton tölkin juomaosan ja... juon siis limpparia jota en oo koskaan ennen juonut ja se maistuu ihan pskalta :D Tai siis just joltain pesuaineelta vaikka tiedän että ei oo mitenkään mahdollista et se pesuaine olis mennyt sen tölkin sisään ku sen tottakai huuhtelin kans. Mut oikeastihan se pska maku tulee tosta limusta (verigreipin makuinen 😅). Erehdyttävästi maku muistuttaa vaan pesuainetta. Mut eipä mulla suukaan vaahtoa eli no problem :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi