Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa mielestäni yhtä ihmistä

Vierailija
09.05.2025 |

Vietimme viime vuonna muutaman kuukauden yhdessä. Olemme pitäneen todella epäsäännöllisesti sen jälkeen yhteyttä. Tapasin hänet nopeasti viikko sitten ja tuli sama olo kuin aikaisemmin. Naureskelin hänelle vaikka hän ei mitään erityistä tehnyt. Hän on muuttamassa kaupungista pois, en tiedä minne. Sanoi minulle että jos ei enää nähdä, niin annan sinulle muutaman suukon. Hän antoi. Nyt jäänyt taas ajatuksiin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset jäävät elämään muistoihin. Silloin tietää kaiken olleen todellista.

Vierailija
2/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa retardia, kunnon casanova-meininki. Jätä tuollainen roska taaksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä.

Vierailija
4/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin muutamia ihmisiä joita en saa päästä pois.. Pääosin 2. Ehkä pitäs vaan jatkaa elämää ja eikä haikailla menneitä. Jospa sit jonain päivänä universumi tuo hänet elämääni joz nii on tarkoitettu. 

Vierailija
5/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin täällä. Minulla on outo visio, että jos tarkoitus on (Jumala), niin muutan hänen kanssaan joskus Viroon.

Vierailija
6/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin täällä. Minulla on outo visio, että jos tarkoitus on (Jumala), niin muutan hänen kanssaan joskus Viroon.

Miksi Viroon?

Vierailija
7/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Viroon?

En tiedä. Näen siitä unia.

Vierailija
8/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Viroon?

En tiedä. Näen siitä unia.

Suloista.

Vierailija
9/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkisesti epätasapainoisilla on aina noita merkityksellisyyden tunteita. Että joku puolituttu ihminen olisi erityinen ja merkityksellinen tai joku asia on merkki, että pitää tehdä jotain. Oikeastihan nainen ole, vaan sairas mieli aiheuttaa tuollaisia ajatuksia. 

Vierailija
10/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastihan näin ei ole  

Vierailija
11/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalia. 

Vierailija
12/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei normaalia. 

En ole, enkä halua olla normaali.

Vierailija
13/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes tiedä, mihin on muuttamassa??? No ettepä kovin syvällisiä sitten puhu.

Vierailija
14/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko hänen sykkivän seksisauvansa anaaliisi ja nautit kyyneleet silmissä kasvavasta kiihkosta ja lopulta valtavasta spermaryöpystä itkuisilla taikinamaisilla kasvoillasi?

Vierailija
15/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi yksi työpaikkaihastus varmaan viideksi vuodeksi työn loppumisen jälkeen mieleen :D En oo vieläkään ikinä ihastunut niin isosti, enkä siis seurustellutkaan. Ja oon nyt jo vähän yli 30 😅 Tää mieskin oli silloin sinkku mut en uskaltanut tehdä aloitetta vaikka kirjoitin s-postinkin valmiiksi. Vikana päivänä emmin uskallanko sen lähettää ja en uskaltanut. Elämä on.

Vierailija
16/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppaa? 👴🏻💜🥩

Vierailija
17/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psyykkisesti epätasapainoisilla on aina noita merkityksellisyyden tunteita. Että joku puolituttu ihminen olisi erityinen ja merkityksellinen tai joku asia on merkki, että pitää tehdä jotain. Oikeastihan nainen ole, vaan sairas mieli aiheuttaa tuollaisia ajatuksia. 

Se, että kokee satunnaisen ihmisen tai tapahtuman erityisen merkityksellisenä ilman selkeää syytä, voi viitata siihen, että mieli hakee järjestystä, tarkoitusta tai selityksiä tilanteisiin, joissa niitä ei objektiivisesti ole. Tämä ei tarkoita, että nuo ihmiset tai asiat todella olisivat merkityksellisiä jollain ulkoisella tai universaalilla tavalla vaan että merkityksellisyyden tunne syntyy omassa mielessä.

Niillä voi olla myös muita, vähemmän patologisia selityksiä:

Ihmismielen luontainen tarve löytää merkityksiä: Aivot on rakennettu etsimään kaavoja ja syy-seuraussuhteita. Joskus tämä johtaa siihen, että näemme merkityksiä sattumissa (ns. apofenia), vaikka ne eivät olisi todellisia.

Emotionaalinen herkkyys tai elämäntilanne: Vahva stressi, rakastuminen, menetykset tai muut murrosvaiheet voivat herkistää aivoja tulkitsemaan tavallisia asioita poikkeuksellisen merkityksellisiksi.

Henkinen tai eksistentiaalinen pohdinta: Jotkut ihmiset käyvät läpi vaiheita, joissa he kokevat syvää pohdintaa elämän tarkoituksesta. Tällöin he voivat kokea tiettyjen ihmisten tai asioiden olevan kohtalon sanelemia ilman, että kyseessä olisi harha.

Taiteellinen tai intuitiivinen ajattelu: Luovat ihmiset voivat usein kokea maailmaa runollisemmin tai symbolisemmin, mikä ei ole sama asia kuin harhaluulo.

Vierailija
18/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi eräs mieleen, mutta onnekkaasti 12 vuoden jälkeen kohdattiin uudelleen. 

Vierailija
19/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mihin nyt viittaat, mutta jos jään miettimään toista ihmistä, ei se tarkoita ettenkö olisi tasapainoinen. Hän tuli elämääni sattumalta ja jäi elämään tunteena, ajatuksena ja -mitä jos- mahdollisuutena. Ap.

En koe että tämä olisi kohtalo, vaan olen sitä mieltä että jokainen ihminen joka tuo vahvoja tunteita, opettavat meille jokaiselle jotakin.

Vierailija
20/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista elämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi