Paraneeko skitsofreniasta koskaan?
Kun määrätään lääkkeitä eikä anneta lupaa kokeilla olla ilman lääkitystä, niin eihän sitä voi ikinä tietää pärjäisikö lääkkeettä. On koko loppuelämän neuroleptikoukussa sitten.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Se miten psykiatriassa kohdellaan ihmisiä on vakavampaa kuin mikään mielenhäiriö
Kyllä mun mt sairaudet on kusisempia kuin hoito mitä olen niihin saanut
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä provo.
Lutikka
Paranee siitä. Lääkärit vaan haluaa, että pysyisivät loppuelämän sairaana, niin riittää heillekin töitä. Skitsofreniadiagnoosi annetaan nykyään aika helposti. Esimerkiksi moni uskovainen on sen saanut, kun on vaan kertonut, että rukoilee päivittäin. Lääkäreiden mukaan se on tietysti merkki harhoista.
Vierailija kirjoitti:
Paranee siitä. Lääkärit vaan haluaa, että pysyisivät loppuelämän sairaana, niin riittää heillekin töitä. Skitsofreniadiagnoosi annetaan nykyään aika helposti. Esimerkiksi moni uskovainen on sen saanut, kun on vaan kertonut, että rukoilee päivittäin. Lääkäreiden mukaan se on tietysti merkki harhoista.
No höpöhöpö
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenian voi testauttaa geenitestillä.
Näin olen tehnyt, eikä itsellä ole. Uupumiset ja neurohommelit on eri juttu.
Ap, säälin sua ja sun tyhmää provoa.
Tämä on uutta. Onko skitsofrenia fyysinen sairaus ? Todennettavissa jollain mittareilla?
Voiko sen testauttaa, missä ja miten ja mitä maksaa.
- tuntematon tausta
Ei. Nykytrendi on tulla ministeriksi tai vähintään olla Persu.
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenian voi testauttaa geenitestillä. Näin olen tehnyt, eikä itsellä ole. Uupumiset ja neurohommelit on eri juttu.
Mistä tuon testin saa? Paljonko maksaa?
Vaikohan karjulla olla skitsofrenia ? Se röhkii vellilleen.
Neurolepitit lienee aika heviä kamaa. Liian köykäisin perustein niitä nykyään määrätään myös esim. unettomuuteen ja masennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on uutta. Onko skitsofrenia fyysinen sairaus ? Todennettavissa jollain mittareilla?
- tuntematon tausta
On se myös fyysinen aivosairaus, näkyy aivokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tuntematon tausta
Millä tavalla? Aivojen tuhoutuminen johtuu tuhoavista neurolepteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tuntematon tausta
Millä tavalla? Aivojen tuhoutuminen johtuu tuhoavista neurolepteistä.
Tuota aivokuvista skitsofrenian tulkitsemista ei pidetä validina tieteellisesti. Diagnoosi tehdäänkin tällä hetkellä ainoastaan sen perusteella, miten potilas kuvailee omia oireitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenian voi testauttaa geenitestillä. Näin olen tehnyt, eikä itsellä ole. Uupumiset ja neurohommelit on eri juttu.
Mistä tuon testin saa? Paljonko maksaa?
Ei voi testata. Olen ollut vuosikausia psykiatrien kanssa tekemisissä. Koskaan ei ole maininneet mistään geenitesteistä.
Skitsofrenia on henkivaltojen hyökkäyksiä. Jos joku sanoo että demoni/joku paha puhuu hänelle, hän todennäköisesti puhuu TOT-TA, koska paha on eksyttäviä valheita. Mutta ihmiset pitävät hulluna tottakai. Henkivallat saavat ihmisen sekaisin. Eiväthän ne kaikille puhu, mutta yleensä jokin portti pitää avata niille, esim. spiritismi
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia on henkivaltojen hyökkäyksiä. Jos joku sanoo että demoni/joku paha puhuu hänelle, hän todennäköisesti puhuu TOT-TA, koska paha on eksyttäviä valheita. Mutta ihmiset pitävät hulluna tottakai. Henkivallat saavat ihmisen sekaisin. Eiväthän ne kaikille puhu, mutta yleensä jokin portti pitää avata niille, esim. spiritismi
Ja sairaus on "vaikea" siksi että sitä ei ymmärretä. Lääketiede ei tunnista henkimaailman olemassaoloa saati ymmärrä sen toimintaa ja jo siitä puhuminen tulkitaan oireeksi.
Jeesus parantaa, ja parannuksen tekeminen
Sekin on toki lääkebisnes-puppettien psykiatrien mielestä hulluutta
Se miten psykiatriassa kohdellaan ihmisiä on vakavampaa kuin mikään mielenhäiriö