Olen huolissani presidentin oikeassa poskessa olevasta luomesta
Stubbin oikeassa poskessa aivan silmälasin kehyksen alla on näppylä tai luomi?
Onkohan tuo tutkittu, kannattais ainakin tutkia, ettei siinä ole mitään pahanlaatuista.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se luomi ei ole ollut edes kauaa. Nuoremmissa kuvissa ei luomea vielä ole. Se on siis yllättäen siihen kasvanut politiikon uran aikana.
Ihan normaalia, että luomia tulee elämän aikana. Minulla on ollut kausia, kun luomia on tullut enemmän mm. hormonitoiminnan vaihteluiden takia. Stubbin luomi näyttää tasareunaiselta ja tasaväriseltä. Kasvoissa olevat luomet vaan kiinnittää enemmän ihmisten huomiota. Tuollainen luomi vaikka jalassa ei ihmetyttäisi ketään.
Ärtyneen näköinen tuo on. Voi tietysti olla joku ihotulehdus, on lähes silmälasien kehyksen alla.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet huolissasi presidentin luomesta???
Mitähän jos keskittyisit omiin ongelmiisi. Stubb pitänee huolen itsestään.
On meitä moneen junaan ja osa joutuu menemään vielä taksillakin.
Osaan keskittyä omien ongelmieni lisäksi myös toisten murheisiin. En pyöri oman napani ympärillä.
Minä olen huolissani ap:n typeryydestä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo luomi (näppylä ) on ollut jo pitempään. Itse otattaisin jo näytteen.
Eiköhän se päivittäin tutkita, älkää pelätkö.
Stubbin henkivartijahan ampui itseaan halikolla paahan. Ymmarran hyvin ottaen huomioon, miten raskaaseen seuraan oli joutunut.
Pakko myöntää että minäkin olen huomannut tuon luomen. Läheiseni on käynyt hoitoja läpi juuri samassa paikassa löytyneiden eriasteisten muutosten vuoksi. Se ei ole vain kosmeettinen haitta.
Ikä ja tunnit auringossa ovat riskitekijöitä. Kannattaa pitää luomia silmällä ja vaikka kuvata esim. kuukauden välein jos tuntuu että muutosta värissä, muodossa on. Jos antaa vaan ajan kulua, muutos voi jäädä huomaamatta pitkäksikin aikaa.
Muistakaa aurinkovoide ja lisätkää sitä tarvittaessa päivän mittaan!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huolissani siitä, että Stubb on presidentti.
Minä en ole huolissani, mutta pahoinvoiva Trumpin lipsuttelusta jota Stubb harrastaa
Hänestä on paljon valokuvia ja helppo zoomata tietokoneen ruudulla.