Olen huolissani presidentin oikeassa poskessa olevasta luomesta
Stubbin oikeassa poskessa aivan silmälasin kehyksen alla on näppylä tai luomi?
Onkohan tuo tutkittu, kannattais ainakin tutkia, ettei siinä ole mitään pahanlaatuista.
Kommentit (28)
Eikö sulla muka ole yhtään luomea?
Itse olen huolissani hänestä sen vuoksi, että roikotteli ilman takkia vähän aikaa sitten pesäpallo-ottelussa, jossa teki avauslyönnin. Kyllä joku viitta harteilla olisi ollut paikallaan, ihan jäätävä tuuli ja kylmä kevät. Alfakin voi sairastua nuhaan. Että adjutanteille jos menee tätä kautta viesti, että pikkasen huomioikaa nyt valtiomiehemme lämpimänä olo, ei ole kivaa jos putte uhittelee ja täällä podetaan räkätautia.
Olen myös pannut merkille tuon luomen, kun omiakin luomia tiirailen tämän tästä.
Mä olen huolissani siitä, että Stubb on presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huolissani hänestä sen vuoksi, että roikotteli ilman takkia vähän aikaa sitten pesäpallo-ottelussa, jossa teki avauslyönnin. Kyllä joku viitta harteilla olisi ollut paikallaan, ihan jäätävä tuuli ja kylmä kevät. Alfakin voi sairastua nuhaan. Että adjutanteille jos menee tätä kautta viesti, että pikkasen huomioikaa nyt valtiomiehemme lämpimänä olo, ei ole kivaa jos putte uhittelee ja täällä podetaan räkätautia.
Jotta ensi kerralla sitten mantteli päälle ja raappahousua jalkaan esim Tangomarkkinat.
Ei ole häpeä pukeutua säänmukaisesti ja suojaavasti!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on todella hyvä presidentti.
Se luomi ei ole ollut edes kauaa. Nuoremmissa kuvissa ei luomea vielä ole. Se on siis yllättäen siihen kasvanut politiikon uran aikana.
Vierailija kirjoitti:
Se luomi ei ole ollut edes kauaa. Nuoremmissa kuvissa ei luomea vielä ole. Se on siis yllättäen siihen kasvanut politiikon uran aikana.
Kyllä nuo kannattaa tarkistuttaa. Stubbikin liikkuu varmasti paljon ulkona kesäisin auringon paisteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on todella hyvä presidentti.
Ei ruotsalainen ole koskaan hyvä meille.
Mistä keksit, että Stubb on ruotsalainen?
Miten olette päässeet Stubbia niin lähelle, että olette erottaneet luomen, en usko ollenkaan.
En näe, että se olisi huolestuttava. Se on kuitenkin osa häntä, oli luonnollinen tai erikseen tehty.
Tulevaisuudesta ei ole hyvä tietää liikaa, kenenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia, että luomia tulee elämän aikana. Minulla on ollut kausia, kun luomia on tullut enemmän mm. hormonitoiminnan vaihteluiden takia. Stubbin luomi näyttää tasareunaiselta ja tasaväriseltä. Kasvoissa olevat luomet vaan kiinnittää enemmän ihmisten huomiota. Tuollainen luomi vaikka jalassa ei ihmetyttäisi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kylmä ilma ja viima aiheuta flunssaa. Semmoiseen pitää nääs olla se virus.
Totta. Huomannut myös.
Pitäisi ihotautilekurin ottaa näyte.
A on varmasti myös oleillut aikoinaan auringossa.
Sinä olet huolissasi presidentin luomesta???
Mitähän jos keskittyisit omiin ongelmiisi. Stubb pitänee huolen itsestään.
On meitä moneen junaan ja osa joutuu menemään vielä taksillakin.
Lincoln kuoli melkein 200 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jännä miten häntä pidettiin täytenä vitsinä siihen asti, kunnen Kokoomuksella ei ollutkaan ketään muuta heittää kisaan ja vastustajat muissa puolueissa olivat vielä naurettavampia. (Esim. demareiden paras (sic!) ehdokas kisaan oli Afrikka-ministeri Jutta Urpilainen.) Putinilla on taikavoimia, sillä hän muutti YHDESSÄ YÖSSÄ ydinvoimankin vihreäksi.
Tuo luomi (näppylä ) on ollut jo pitempään. Itse otattaisin jo näytteen.