Yritys lupasi harjoittelupaikan ja soittaa minulle, eivät vastanneet.
Eli siis homma on että otin yhteyttä erään paikalliseen yritykseen ja kysyin heiltä pääseekö työharjoitteluun. Tämä kyseinen yritys sitten lupasi että he voivat soittaa minulle seuraavalla viikolla ja kattoa asiaa. No sitten seuraavalla viikolla minä ITSE soitan heille, mutta eivät vastaa puhelimeen, ja lähettää tekstiviestissä suunilleen "En ehdi nyt soittaa takaisin". Kysyn häneltä sitten että milloin voisin soittaa uudestaan, ja ei ole sen jälkeen vastanut ollenkaan ja on mennyt jo 2 viikkoa.
Onko työelämä muka oikeasti tällaista, että lupauksia vain peruutetaan tai ei haluta sanoa asioita suoraan jos ei sittenkään heitä kiinnosta? Itse olen jo vuosia nyt yrittänyt opintojen aikana saada harjoittelupaikkaa. Ei kukaan halua ottaa edes palkattomaksi, ja on erittäin turhauttavaa. Onko opiskelu edes sen arvoista?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Unohda tuo yritys. He eivät tarvitse tai halua harjoittelijaa. Tälläistä se on nykyään.
Onhan se kyllä outoa kun heillä riittää aikaa vastata että ei ehdi vastata, mutta ei aikaa vastata että haluaako harjoittelijaa sittenkään.
Lopeta yrityksen "häiriköinti". Et tullut valituksi tai heillä on jo työntekijät, ehkä hakijoita on aina paljon tai ei kiinnosta. Ei se johdu siitä välttämättä että sussa olisi vikaa. Ole helpottunut ettei pääse, ehkä olisi ollut tarjolla vain raatamista.
Unohda tuo yritys. He eivät tarvitse tai halua harjoittelijaa. Tälläistä se on nykyään.