Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on aviomies ja kaksi poikaystävää

Vierailija
09.05.2025 |

Olen 46-vuotias akateeminen omistusasuja Helsingistä. Onko muita samanikäisinä vaimoja, joiden perässä sinkkumiehet juoksevat ja pyytävät jatkuvasti treffeille?

Onhan tämä imartelevaa, mutta samalla vähän hassua. En ole koskaan ollut missään deittiäpissä tai etsinyt mitään seuraa. Baareissa en käy ja alkoholia en käytä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehen kosketusta ei saa tarpeeksi kotoa, sitä on haettava muualta.

Vierailija
42/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mun miehen Espoon metsässä. Mä olin siellä halkomassa puita ihan tosissani, kun se tuli kysymään tulitikkuja. Siitä se sitten lähti. Se muistaa vieläkin sen hetken, kun se näki mut ekaa kertaa miten paiskin töitä halkojen kanssa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mun miehen Espoon metsässä. Mä olin siellä halkomassa puita ihan tosissani, kun se tuli kysymään tulitikkuja. Siitä se sitten lähti. Se muistaa vieläkin sen hetken, kun se näki mut ekaa kertaa miten paiskin töitä halkojen kanssa. ap

No en sentään. Mä tapasin mun miehen museossa. Ollaan oltu nyt 20 vuotta yhdessä. Pystyn pitkään parisuhteeseen.

ap

Vierailija
44/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sentään. Tapasin mun miehen Kamppin parkkihallissa. Se oli tullut keskustaan kokoukseen, ja me meinattiin melkein kinata samasta parkkiruudusta. Molemmilla oli kiire. Mutta se antoi lopulta paikan mulle, koska mulla oli silloin iso maha eli olin raskaana.

Vierailija
46/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mä ja mun mies alettiin seurustella virallisesti vasta sen jälkeen kun olin saanut mun ensimmäisen lapsen. 

ap

Vierailija
47/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, mä ja mun mies alettiin seurustella virallisesti vasta sen jälkeen kun olin saanut mun ensimmäisen lapsen. 

ap

Ai jaa. Me taas oltiin oltu 8 vuotta naimisissa kun saatiin eka lapsi.

ap

Vierailija
48/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön mieheni paskaa kulhosta päivittäin.

ap

Vierailija
49/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa vaivoikseen enemmän kuin yhden miehen? Siinäkin on monesti yksi liikaa.

Vierailija
50/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakorasia aloitti taas kootut selityksensä.