Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on aviomies ja kaksi poikaystävää

Vierailija
09.05.2025 |

Olen 46-vuotias akateeminen omistusasuja Helsingistä. Onko muita samanikäisinä vaimoja, joiden perässä sinkkumiehet juoksevat ja pyytävät jatkuvasti treffeille?

Onhan tämä imartelevaa, mutta samalla vähän hassua. En ole koskaan ollut missään deittiäpissä tai etsinyt mitään seuraa. Baareissa en käy ja alkoholia en käytä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kadulla kävellessäni nappaan suuhuni koiran kakkaa jota mutustan lenkin loppuun.

ap

Vierailija
22/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kaikki HULLUJA?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä on L.L.

ap

En ole lääketieteen lisensiaatti.

ap

Vierailija
24/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauneudenhoitoalan yrittäjä

ap

Vierailija
25/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön juoppojen paskaa juhlaruokana.

ap

Vierailija
26/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Only in your dreams.

Etkö ole löytänyt edes sitä yhtä miestä?

Olen ja muita en kaipaa. 

Vierailija
27/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi niitä miehiä, miten epätoivoisia he ovatkaan?

Itse en harrasta yli kolmekymppisiä naisia, mieluummin olen ilman ja onanoin miettien teinityttöjä joita olen nähnyt kaupungilla.

M59

Vierailija
28/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua piirittää varatut ukot. Eipä silti, minä en halua kuin omaa ukkoani. Nämä varatut kai kuvittelevat, että tällainen sosiaalisesti vajaa on helppo höynäyttää sivusuhteeseen. Mutta ei. 

Vierailija
29/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullapa sitten riittää ruoanlaittoa ja kalsaripyykkiä

Vierailija
30/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi niitä miehiä, miten epätoivoisia he ovatkaan?

Itse en harrasta yli kolmekymppisiä naisia, mieluummin olen ilman ja onanoin miettien teinityttöjä joita olen nähnyt kaupungilla.

M59

No nämä kakkosmiehet ovat 50- ja 52-vuotias. Aviomieheni on 49v. On kyllä pyörinyt mielessä, että pystynkö olemaan tällaisena nuorena ja hyvännäköisenä yli 50-vuotiaan miehen kanssa pitemmän päälle lainkaan.. Jossain vaiheessa saatan joutua hylkäämään juuri tuon korkean iän takia.

ap

Vierailija
31/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta jo sinne Somaliaan. 😏

Vierailija
32/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta jo sinne Somaliaan. 😏

No siellä ymmärtääkseni naisella ei voi olla useita miehiä.

ap

Vierailija
33/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähipiirissä jokseenkin vastaava tapaus. Tämän avioparin lapset vähän säälittävät, kun he ovat aika lailla pyörällä päästään siitä, keitä perheeseen oikein kuuluu ja millä dynamiikalla :/

Vierailija
34/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lähipiirissä jokseenkin vastaava tapaus. Tämän avioparin lapset vähän säälittävät, kun he ovat aika lailla pyörällä päästään siitä, keitä perheeseen oikein kuuluu ja millä dynamiikalla :/

No meillä ei lapset tiedä näistä kahdesta mitään. Pyrin mahdollisimman pitkään pitämään rinnakkaissuhteet heiltä piilossa.

ap

Vierailija
35/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullapa sitten riittää ruoanlaittoa ja kalsaripyykkiä

En laita ruokaa lainkaan, en ole koskaan laittanut. Pyykinpesunkin olen ulkoistanut.

ap

Vierailija
36/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin vaimo ja useita naisystäviä. Lapset tehty ja maailmalla, vaimoa ei enää kiinnosta eikä minuakaan kiinnosta joten omia menojamme mennään. Ei tää nyt niin ihmeelliistä ole.

Vierailija
37/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minullakin vaimo ja useita naisystäviä. Lapset tehty ja maailmalla, vaimoa ei enää kiinnosta eikä minuakaan kiinnosta joten omia menojamme mennään. Ei tää nyt niin ihmeelliistä ole.

Ymmärrän tuon. Oma mieheni on kiinnostunut ainoastaan urastaan, hän ei halua enää järjestää minulle mitään kivaa (kuten nämä sivusuhteet haluavat) tai yllätyksiä. Minun pitäisi vain olla kiinnostunut hänen kiinnostuksen kohteistaan, mutta hänen ei minun. Seksiä meillä kyllä on, mutta siinäkään hän ei ole valmis yhtään näkemään vaivaa (kuten nämä sivusuhteet ovat). Olen tylsistynyt.

ap

Vierailija
38/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks poikaystävää, molemmat tuttuja meidän klinikalta, ihan vakkarikävijöitä.

Niilläkin on omat naiset. Yks niistä naisista on käyny meillä botoxissa, eikä sillä oo aavistustakaan siitä, että mä oon sen miehen kanssa.

Mut ei se vaikuta mun ja mun jätkien meininkiin, onhan mulla itellänikin mies.

Vierailija
40/50 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin hyvä aloitus !!!  10 points.