Olispa taas kiva viedä joku nainen treffeille
Pitäisi ladata tinder ja hommata muutama match.
Keksin aina jonkun nokkelan avauksen ja aloitan heti grindaamisen, eli juttelen naiselle intensiivisesti pari tuntia. Jätän sit matchin muhimaan ja yleensä jo heti seuraavana päivänä nainen jatkaa juttua.
Treffit sovitaan jo seuraavalle viikonlopulle. Keksin jonkun hyvän treffipaikan, ja treffipäivänä ehdotan, että voisin hakea naisen, jotta hänen ei tarvitse vaivautua julkisilla. Avaan naiselle auton oven jne. kavaljeerin käytöstavat. Annan treffeillä 100% huomion naiselle ja keskityn kuuntelemaan, jotta saan hänestä mahdollisimman paljon tietoja, ja voin miettiä sen perusteella seuraavia peliliikkeitä.
Treffiaktiviteetin jälkeen ehdotan, että mennään autollani ajelemaan ja haetaan vaikka kahvit ja sitten merenrantaan kävelemään.
Kun nainen ihailee maisemia ja rentoutuu, niin painaudun hänen taakseen ja otan hellään karhuotteeseen. Voin aistia hänen liikkeistään ja haistaa hengityksestä, että keho alkaa tuottaa feromoneja. Yleensä siinä vaiheessa nainen kysyy itse, että haluaisinko tulla hänen luokseen.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on nykyään omat autot, rahat ja elämät. Kaltaistasi tyhjää, tylsää tusinaliukuhihna-pippelipöljäkettä ei tarvita.
Vaikutat epätasapainoiselta. Noinko koville mielenterveydellisesti käy olla "itsenäinen" nainen?
Ei, se on vain kivaa, vaikka kuinka keljuttaa. Vaikutat itse katkeralta projisoijapetteriltä, jolla ei todellakaan ole pätevyyttä arvioida kenenkään mielenterveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Annan treffeillä 100% huomion naiselle ja keskityn kuuntelemaan, jotta saan hänestä mahdollisimman paljon tietoja, ja voin miettiä sen perusteella seuraavia peliliikkeitä."
Varokaa naiset!
Varokaa miestä, joka haluaa miellyttää ja antaa hyvän kokemuksen. Huomaa, että palstanaiset joutuu tyytymään miehiin, jotka eivät edes 20 vuoden avioliiton jälkeen ole vaivautuneet ottamaan selvää, mistä vaimo pitää. :DD
Varokaa tosiaan "tavalliskilttikeijokeinottelijaa", joka heti nyhtää tietoja, joita voi sitten hyväksikäyttää naisen pään menoksi. Tästä aiheesta on lukuisia leffojakin.
En ole kilttis, vaan jännis. Minua ei yksi nainen todellakaan kiinnosta niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on nykyään omat autot, rahat ja elämät. Kaltaistasi tyhjää, tylsää tusinaliukuhihna-pippelipöljäkettä ei tarvita.
Vaikutat epätasapainoiselta. Noinko koville mielenterveydellisesti käy olla "itsenäinen" nainen?
Ei, se on vain kivaa, vaikka kuinka keljuttaa. Vaikutat itse katkeralta projisoijapetteriltä, jolla ei todellakaan ole pätevyyttä arvioida kenenkään mielenterveyttä.
Narsisti spotattu.
Kauhean työläältä kuulostaa. En taida jaksaa tuommoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Annan treffeillä 100% huomion naiselle ja keskityn kuuntelemaan, jotta saan hänestä mahdollisimman paljon tietoja, ja voin miettiä sen perusteella seuraavia peliliikkeitä."
Varokaa naiset!
Varokaa miestä, joka haluaa miellyttää ja antaa hyvän kokemuksen. Huomaa, että palstanaiset joutuu tyytymään miehiin, jotka eivät edes 20 vuoden avioliiton jälkeen ole vaivautuneet ottamaan selvää, mistä vaimo pitää. :DD
Varokaa tosiaan "tavalliskilttikeijokeinottelijaa", joka heti nyhtää tietoja, joita voi sitten hyväksikäyttää naisen pään menoksi. Tästä aiheesta on lukuisia leffojakin.
En ole kilttis, vaan jännis. Minua ei yksi nainen todellakaan kiinnosta niin paljoa.
Sinäkin minäminäminämuistaviispimppiäpliis olet silti potentiaalinen vaara naiselle ja naisille. Mikään määrä eksytysulinaa ei poista muodostamaasi uhkaa.
En lähtisi tuntemattoman autoon, enkä ajelemaan yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pyydä naista suoraan kotiisi treffeille? Teen itse aina niin.
Kukaan täyspäinen nainen ei lähde ensitreffeille tuntemattoman miehen kotiin. Eikä kutsu miestä omaan kotiinsa. Nyt valot päälle, Stagala.
Olet vain pelkuri. Normaali nainen uskaltaa tulla kotitreffeille.
Mieluummin "pelkuri" (vain saaliitta jääneiden saalistajien mielestä ja heidän mp merkityksetön) kuin tyhmänrohkea ja "Mitäs läksit" uhrisyyllistetty.
Todellisuus: ei mitään vastauksia.
Vaikutat epätasapainoiselta. Noinko koville mielenterveydellisesti käy että kaikki naiset eivät ole _saatavillasi_?
Vierailija kirjoitti:
No jos on lapio ja köyttä mukana ja mennään metsäautotielle? <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on lapio ja köyttä mukana ja mennään metsäautotielle? <3
Ei mennä.
mä luin tän jostain toisesta ketjusta. Tuli oksennus suuhun.
Nyt tää jäppinen oli tehnyt tästä alotuksen. Hyi yrjö
Kukaan järkevä nainen ei tuo viihdyttäjiä kotiinsa. Sitten, jos rakastuu ja alkaa seurustelemaan niin ei pyöri ylimääräiset kollit nurkissa. Mieskaverille speciaalikohtelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittaja lukenut pelimiesoppaita?
Toki "the game":n olen lukenut jo 15 vuotta sitten, mutta on mulla myös omia taktiikoita ollut ennen sitä.
Mutta edelleen haaveilet vauvapalstalla treffeistä. Miten on toiminut, omasta mielestäsi, taktiikat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti spotattu.
Sporsisti natattu.
Narkissos oli muuten mies.
"Keksin jonkun hyvän treffipaikan, (josta naisella mahdollisimman huonot mahkut karata/paeta) ja treffipäivänä ehdotan, että voisin hakea naisen, jotta (nainen yksin armoillani eikä pääse pakenemaan) hänen ei tarvitse _vaivautua julkisilla_ ".
Miesselitys dekoodattuna, olkaa hyvä. Varokaa naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pyydä naista suoraan kotiisi treffeille? Teen itse aina niin.
Kukaan täyspäinen nainen ei lähde ensitreffeille tuntemattoman miehen kotiin. Eikä kutsu miestä omaan kotiinsa. Nyt valot päälle, Stagala.
On muutama tullut toisesta kaupungista tai maasta. Muistan kyllä kun hain yhden naisen lentokentältä ja vasta autoon istuessaan hän jotenkin tajusi tulleensa vieraan miehen luo outoon maahan ja silminnähden tärisi jännityksestä. Oli kuitenkin kivaa, ja hän tuli toisenkin kerran.
Tuollaisessa tilanteessa menisin ilman muuta hotelliin. Ahdistaa pelkkä ajatuskin olla riippuvainen umpioudosta ihmisestä.
Niin? Ja yksikään nainen ei vaan suostu vietäväksi mihinkään? Ainakaan ap:n ja peliliikkeidensä kanssa?