Kysymys pettyneille demareille!
Vilpittömästi kysyn: Demareilla on ollut vuosikaudet aikaa hoitaa esim. terveyden- ja vanhustenhoitoasiat kuntoon, mutta tilanne on nyt se, että molemmat ovat aivan hirveässä tilanteessa ja yhteyskuntamme häpeäpilkku. Eikö ole ihan tervetullutta että nyt on joku muu puolue vallassa ja se yrittää parhaansa? Oletteko todellakin sitä mieltä että demarit ovat tehneet hyvää työtä?
T. Onnellinen kokoomuslainen joka uskoo hyvään muutokseen
Kommentit (5)
Vierailija:
kokoomus ja keskusta nimenomaan ovat ne jotka ovat keiltäytyneet kunnallisbudjeteissa laittamasta rahaa terveydenhuoltoon - pitäisi vain ostaa yksityisiltä ja ulkoistaa ja sitten kun se ei toimikaan, syytetään meitä.Asiat olisivat olleet vielä huonommin jos me emme olisi yrittäneet viedä niitä oikeaan suuntaan teidän vastustuksesta huolimatta. Mutta eipä surra, kyllä me saadaan aikaan yhtä suuri jarruvastus teidän politiikalle kuin te meidän...
demarit ja mm. Sirpa Asko-Seljavaara, jonka lauantainen Hesarin etusivun mainos oli saa yrjöt kurkkuun. Rouva pokkana laskee ansiokseen toimimisen terveyslautakunnan varapuheenjohtajana helsinkiläisten terveysasioiden edistämiseksi. Juu niin varmaan. Ainoa joka vastusti oli aito vasuri, ei demari.
Minulle sattui eräs tapaus jonka takia otin yhteyttä moneen kansanedustajaan seudullani. Kysymys oli työssäkäyvän lapsiperheen ongelmista. Ja täytyy sanoa että ainoat järkevät vastaukset sain kahdelta ihmiselta ja heistä molemmat ovat demareita. Muut aeivtä olleet edes kunnolla lukeneet asiaani ja teksti oli pelkää minua aliarvioivaa vaalimainontaa. Niin päätin ketä äänestän.
Mutta samalla olen tyytyväinen että vaalien tulos meni näin. Toivon että nyt herätään tajuamaan että muutos pitää tapahtua. Pelkään tosin ettei kokoomus sitä tee ja ensi vaaleissa kaikki äänestää taas jotain muuta protestiksi. Pääasia olisi nyt että muutos tulee, ihan sama kuka sen tekee. Mutta onhan se vuosia nähty että omia asioitaan ne siellä ajaa (omat palkat ja lomat) ja vaalilupaukset on jo unohdettu :(
Siis jos otetaan vaikka toi 200 hoitajan palkkaaminen pitkäänniemeen.. Töitä tehdään alimiehityksessä, potilaat kärsii, työntekijät vetää itsensä piippuun -kunnes jää saikulle ja vaihdetaan alaa.. ?
Miksi HOITAJAT ei pidä itse huutoa ja mekkalaa työstään. Näytetä sitä todellisuutta?? Lääkärit saa palkankorotuksia jne koska ne vaatii. Heillä on munaa.
Ja juuri otettiin ulkomailta mallia ja lääkäriin pitää päästä järkevässä ajassa.
Kaikki ei ole puolueiden syytä jos hoitajat itse omassa työpaikallaan tekee väärin hoitaessaan viiden tai viidentoista hoitajan työt joka päivä kuukaudesta toiseen!
että kokoomus ja vihreät ajattelevat, että isommissa terveyskeskuksissa hallitaan poikkeustilanteet paremmin ja samassa talossa olisi kaikki labrat ja muut, joka säästäisi potilaan ja henkilökunnan aikaa.
Minulla on terveyskeskus kotia vastapäätä, mutta siitä ei ole mitään iloa, koska kaksi lääkäriä jatkuvasti sairaslomalla, sijaisia ei saada ja jos ei akuuttia hätää, niin ajan saa puolentoista kuukauden päähän. Mieluummin matkaisin 2 km isommalle terveyskeskukselle, jos saisin ajan heti, kun nyt kävelen pihan poikki, mutta odotan aikaa pahimmillaan 2 kk.
kokoomus ja keskusta nimenomaan ovat ne jotka ovat keiltäytyneet kunnallisbudjeteissa laittamasta rahaa terveydenhuoltoon - pitäisi vain ostaa yksityisiltä ja ulkoistaa ja sitten kun se ei toimikaan, syytetään meitä.
Asiat olisivat olleet vielä huonommin jos me emme olisi yrittäneet viedä niitä oikeaan suuntaan teidän vastustuksesta huolimatta. Mutta eipä surra, kyllä me saadaan aikaan yhtä suuri jarruvastus teidän politiikalle kuin te meidän...