Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sarjassamme omaa vikaa ja sattumaa

Vierailija
09.05.2025 |

Olimme menossa  paikkaan x, jossa piti olla klo 10. Olin sanonut miehelle, että tietääkö paikan ja vastasi kyllä. Vielä ennen lähtöä kysäisin tietääkö varmasti, vai laitetaanko gps. Sanoi tietävänsä.

Lähdimme matkaan ja yhtäkkiä ilmoitti  mies, että olimme perillä. En tuntenut  seutua kunnolla, joten en itsekään huomannut heti, että olimme väärässä paikassa. Ihmettelin kyllä, miten niin nopeasti rampista kääntymisen jälkeen, olisimme paikassa x.

No, kun nousimme autossa, tajusin heti olevamme väärässä paikassa ja eikun takaisin autoon. Menetys oli n. 5 min. Valitin kyllä miehelle, että et siis tietänytkään paikkaa, muttä hänelle oli tullut ilmeisesti ajatusvirhe, kun hieman samannimiset paikat ja samaan suuntaan. 

Kiireen vilkkaa lähdimme ajamaan oikeaan paikkaan, jossa meidän piti tavata seurue  jossa 2 sukulaista , 1 tuttava. Tarkoitus oli alunperin tavata portilla. 

Soitin ja lähetin viestiä, että olemme myöhässä, menetämme ensin vahingossa väärään paikkaan, mutta n. 5 min. kuluttua siellä. 

Kun lähestymme paikkaa soittaakseni, että olemme nyt lähellä. henkilö kenen kanssa olin viestitellyt, ei vastannut, eikä toinenkaan seurueesta. Olimme 10.09 parkkipaikalla, eikä tietoa minne mennä. Menimme sinne mihin alustavasti oli puhetta kylttejä seuraten,  mutta sieltä henkilö opasti sanoen, että  ei ole oikea paikka, 

Kävelimme  n. 15 min ja löysimme seurueen. 

Kyselin kyllä, miksi ihmeessä ei voitu vastata puhelimeen , niin olisimme saaneet vähön. tietoa  mihinpäin mennä ja ehkä olisivat voineet odottaa, kun saisivat tarkemman tiedon, koska olisimme siellä. 

Oli vissiin ollut äänettömälle puhelin, mutta huom!  ei ollut vielä klo 10 sellainen tilanne, missä olisi ollut pakko pitää puhelin kiinni. 

Kuulemma klo 10 olivat sitten lähteneet parkkikselta. Olimme siellä itse klo 10.09 ja kerään ei saanut kiinn puhelimella enää. 

Niinpä, klo 10 on klo 10, se on jämpti,  mutta ainakin itse kyseisessä tilanteessa olisin soittanut myöhästyjille  vielä klo 10. tiedustellen, koska olette paikalla approx, tai olisin ollut itse  tavoitettavissa. 

Mitå mieltä myöhästelystä ja kummankin seurueen käytöksestä tilanteeseen nähden? 

Koska  lopulta tavoitimme muun seurueen vasta 10.30, oliko nyt taas hurja osoitus siitä, että ne ovat aina ihan törkeästi myöhässä eivätkä kunnioita mitään aikatauluja? 

Kommentit (3)

1/3 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä ajoissa 😄

Vierailija
2/3 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten puhelinlinjoissa oli jotain vikaa nimittäin kun kyselin henkilöltä, jonka kanssa oli viestitellyt, että miksi ei vastannut klo 10 puhelimeen, jotta olisin voinut kertoa, että olemme lähellä, hän sanoi että ei kuullut puhelinta ja ei ollut saanut viestiä. 

Katsoin puhelimestani, niin, en itsekään nähnyt viestiä, jota ihmettelin, koska oli sen muistaakseni lähettänyt . 

Kun myöhemmin kotona katsoin viestejä, niin viestiketjussa näkyi tuo viesti ja myös soittoyritykset. . . 

Vihjeeksi ääliöille. Eikö ne muut tomppelit,   ja nyt en tarkoita tuossa seurueessa olevia vaan muita, jotka ovat seuranneet tilanteita , että puheluita ja viestejä hakkeroimalla, on saatu järjestettyä vaikka mitä tilanteita, mitkä näyttäytyvät muka henkilöiden omina toilauksina, mutta jeidän oma osuus on varsin pieni. Tuo ylläoleva ei paras esimerkki siitä, on paljon muitakin. Esim. mehukas tilanne lentokentältä, missä lentokoneesta myöhästyminen johtui töysin henkilöiden kännyköiden ja netin hakkeroimisista!!!

Kuvitelkaa itse, mitä voidaan aiheuttaa, jos puheluita tai viestejä estetään, silloin kun ne olisivat tärkeitä? Ehkä joskus jopa muokataan? Joillain voi olla laitteet tuota varten. Ei se mitään  yliluonnollista ole.

Ihan uskomaton väite? Miksi ihmeessä jonkun tavallista elämää hakkeroitaisiin ja aiheutettaisiin  jotain sellaisi,  kun myöhästyminen tai muuta pikkuharmia? 

Mitäs jos kuulisit, että henkilöt ovat olleet törkeän gang stalkingin kohde vuosikymmeniä mihin liittyy , valheet, väärennykset, manipulointi, sabotointi ja rikokset? Jos kuulisit tuosta luotettavalta  taholta, eikö olisi aika laittaa yks plus yks?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaaaa, täs oli jotain tällaista Stephen Kingin tyyliä 😃