Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en jää tänne maksamaan 3 potilasta päivässä vastaanottavien lääkäreiden kasvavia palkkoja

Vierailija
08.05.2025 |

Minä en jää tänne maksamaan 3 potilasta päivässä vastaanottavien lääkäreiden kasvavia palkkoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää, hei hei.

Vierailija
2/8 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iigorit voi pysyä Venäjällä, ei haittaa yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin Suomeen mutta jättäydyin yhteiskunnan elätiksi. Saan kaikki palvelut, mutta en joudu maksamaan niistä mitään. Suosittelen käyttämään tätä porsaanreikää.

Vierailija
4/8 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotepalkkoja nostettiin ja nyt nostetaan taas. Aivan järkyttävää palkannostoa näille jotka muutenkin tienaavat äärimmäisen hyvin. 3 miljardia tulee lisää budjettiin eli mistäs leikataan, täh???

Vierailija
5/8 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jäin Suomeen mutta jättäydyin yhteiskunnan elätiksi. Saan kaikki palvelut, mutta en joudu maksamaan niistä mitään. Suosittelen käyttämään tätä porsaanreikää.

Olet siis persu.

Vierailija
6/8 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen

Vierailija
7/8 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis persu.

En ole persu. Olen lähes aina äänestänyt Kokoomusta. Mielestäni he ovat eniten oikeassa, vaikka itse menenkin sieltä missä aita on matalin.

Vierailija
8/8 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa kyllä päähän vakavasti sairastuneiden saama lähes maksuton hoito. Suurin osa sairauksista on kuitenkin omista valinnoista johtuvia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi