Joku täällä oli oikeassa: 45-50 v koulutettu mies on maailman nirsoin deittailija
Eivät anna itsestään kerrassaan mitään ja kaikki - siis aivan kaikki - asiat tuntuvat olevan parisuhteen luomista tärkeämpiä.
Kommentit (165)
Ei se tarkoita, jos mies ei kalenteria muokkaa heti ensi metreillä etteikö olisko aikomusta suhteeseen.
Oikean tultua kohdalle muutokset tapahtuu pyytämättä.
868
Naiset eivät tunnu tajuavan, että he eivät ole näiden miesten maailman keskipisteitä eikä sellaista enää tule kuten parikymppisenä. Ottakaa mitä saatte tai olkaa ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
52-vuotias mies (jo selkeästi ulkoisesti pappautunut) oli hankkinut lapset vasta nelikymppisenä. Oli vuoroviikkovanhempi ja lisäksi kuljetti lapsia harrastuksiin myös äitiviikolla. Lisänä urheiluharrastukset ja niihin liittyvät luottamustehtävät. Koskaan ei aikaa. No, päätin suhteen. Nyt kahden kuukauden päästä tuosta haluaa kuitenkin taas tavata. En taida jaksaa, kun ei hän tuosta varmastikaan tule muuttumaan.
48-v mies (ei vielä ulkoisesti ollenkaan pappautunut) oli hankkinut lapset jo alta kolmekymppisenä. Viikot yrittäjähommaa, reissuja ja kaiket illat jotain urheilua, kokouksia yms. Viikonloput myös yleensä ammuttu täyteen ja mulle aikaa aamuisin (heräs silloinkin joskus kuudelta) tai iltamyöhään.
Sitten kun oli loma tulossa, kävi ilmi että oli suunnitellut reissun - ei mun vaan parikymppisen poikansa kanssa reppu selässä jonnekin Norjan skutsiin. Se oli v
No ei kai nyt kun olit vaan low effort pano, jolle laitetaan häthätää leivänmuru sieltä aamiaispöydästä tai sängyn pohjalta, jos muistetaan.
Älkää enää langetko näihin.
Jos miehellä on yhteishuoltajuus niin skipatkaa.
Toinen tapa selvittää miehen motiivit on kysyä hänen mielipidettään avioliitosta ja lapsista heti kättelyssä. Jos sanoo ei, niin uskoa ettei hän kykene myöskään kumppanuuteen naisen kanssa, vaan on jo varattu. Siis jos hän on esim. lapseton. Jos hänellä on lapsia niin se nyt on Venäjän kokoinen punalippu siitä, että mies ei ole suhdekelpoinen: hän on lastensa äidin hylkääjä ja promiskuiteettinen. Sellaisen miehen kanssa ei voi perustaa perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sille mahtaa, kun on vientiä?
En tiedä, onko se edes sitä. Tuntuu että kun on maailma täynnä töitä, harrastuksia, lasten harrastuksia, taloyhtiön kokouksia, kavereiden kanssa pyöräilyjä, mökin kunnostusta, matkoja jne. niin ei siinä nainen nouse kovin korkeelle prioriteettilistalla.
ap
Kyllä ne prioriteet muuttuu kun oikea nainen tulee kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tunnu tajuavan, että he eivät ole näiden miesten maailman keskipisteitä eikä sellaista enää tule kuten parikymppisenä. Ottakaa mitä saatte tai olkaa ilman.
Jeps, paitsi sellaiselle miehelle jolla ei ole koskaan ollut naisystävää.
"Olkaa ilman" on erinomainen neuvo.
Kyllä noille kelpaa kevyt suhde jossa ollaan yhdessä vaikka viikonloput. Ei yhteen muuttoa ei yhteistä taloutta. Tuossa iässä ei enää tarvitse mitään vakavaa suhdetta kun lapsetkin on tehty jos niitä nyt ylipäätänsäkkään on halunnut.
Naiset vaan vielä tuossakin iässä etsii vakavaa suhdetta, mutta miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhdetta ilmankin pystyy olemaan - ja varmaan tuohon ikään mennessä pystyy - niin sitten on varaa olla niin nirso kuin huvittaa. Ja hyvä näin.
Ymmärrän sen, mutta miksi sitten pitää etsiä parisuhdetta ja yrittää deittailla?
Saa pinperoosaa halvemmalla kuin ammattilaisilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko se edes sitä. Tuntuu että kun on maailma täynnä töitä, harrastuksia, lasten harrastuksia, taloyhtiön kokouksia, kavereiden kanssa pyöräilyjä, mökin kunnostusta, matkoja jne. niin ei siinä nainen nouse kovin korkeelle prioriteettilistalla.
ap
Kyllä ne prioriteet muuttuu kun oikea nainen tulee kohdalle.
Niin, eli parempi kuin se nainen kenen kanssa on se edellinen pesue. On tiedossa ja miehet hyppäävät sen uuden kelkkaan vaikka olisi vielä naimisissakin sen edelliesn kanssa - siis nämä promiskuiteetti-ateistimiehet.
Naisen ei silti kannata ottaa tällaita miestä, vaikk mies olisikin innokkaasti jättämässä lastensa äidin ja/tai lapsensa. Ei ole negatiivisen karman arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noille kelpaa kevyt suhde jossa ollaan yhdessä vaikka viikonloput. Ei yhteen muuttoa ei yhteistä taloutta. Tuossa iässä ei enää tarvitse mitään vakavaa suhdetta kun lapsetkin on tehty jos niitä nyt ylipäätänsäkkään on halunnut.
Määrittele vakava. Itse etsin rakkautta. Mihin muuhun miestä olisin voinut haluta?
Vierailija kirjoitti:
No itse olen keski-ikäinen, naimisissa ja samaan aikaan deittailen sinkkumiehiä. Tykkään olla monen miehen elämän keskipiste samanaikaisesti.Hyvin onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Lasten harrastuksia
Sillä miehellä on jo perhe. Koska te uuvatit tajuatte, että jos mies on "eronnut" hän on käytännössä vain asumuserossa sen vaimonsa kanssa. Ei etsi puolisoa, vaan maksimissaan hyvänpäivän panoa ja terapeuttia. Olette alhaisemmassa asemassa kuin prostituoidut tuollaiselle miehelle.
En ole tällaisiin kuvioihin törmännyt kyllä. Mu havaintojen mukaan monet ihan oikeasti eronneet isätki
Jos on sitoutunut edellisen pesueen lapsiin niin on edelleen varattu. Sen lisäksi että mies joutuu käyttämään paljon aikaansa lapsiin, hän rakentelee heidän perintöään. Vapaa mies omistautuu naiselle ja rakentaa yhdessä tämän kanssa. Tuollaisen miehen kuuluisi käyttää maksullisia ja mieluummin ei niitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele vakava. Itse etsin rakkautta. Mihin muuhun miestä olisin voinut haluta?
No siihen P A N E M I S E E N .
Miehet ostavat pikapanoja rahalla rumilta maksullisilta.
Oletko täysin sokea.
Vierailija kirjoitti:
Jos on sitoutunut edellisen pesueen lapsiin niin on edelleen varattu. Sen lisäksi että mies joutuu käyttämään paljon aikaansa lapsiin, hän rakentelee heidän perintöään. Vapaa mies omistautuu naiselle ja rakentaa yhdessä tämän kanssa. Tuollaisen miehen kuuluisi käyttää maksullisia ja mieluummin ei niitäkään.
Päteekö muuten naisiin kanssa, että pitäisi toimia näin, jos on jo ennestään lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan fyysisiin tarpeisiisi, siis seksiin.
Ei noilla vuosikymmenillä enää räväkästi rakastuta. Eikä hehkuteta.
Itse olen jo pitkään ollut etäsuhteessa tuollaiseen mieheen. Tavataan vkonloppuina ja pitkillä vapailla.
Ei aikomustakaan muuttaa yhteen, enää tässä iässä, kummakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko sitä rakkautta nyt joka päivä? Eikö viikonloput ja lomat riitä.
Tuo paneminen on kyllä aika surkeeta edellä kuvattujen miesten kanssa. Libido on vaan heikentynyt. Kangistuttu vanhoihin kaavoihin, mitään uutta eivät JAKSA edes yrittää. Aina sama vastaus, ei oikein nyt jaksais. Odottavat vaan selällään suihinottoa.
En enää ikinä huoli yli 40v miestä seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep tapasin tuon ikäisen tohtoriopiskelijan joka haukkui minut ensi töikseen lyttyyn vaikka tarjosin kahvit. Kaikki oli väärin. Nyt tykännyt musta taas tinderissä. Hei haloo.
Narsissi on narsissi. Minäkin kävin treffeillä miehen kanssa joka kirjaimelliesti kiusasi minua noilla treffeillä ja sen jälkeen kutsui itsensä jatkotreffeille kotiini.
Tämä. Vtu kysyitkö mikä tanan jumalan lahja naisille kuvittelee olevansa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo paneminen on kyllä aika surkeeta edellä kuvattujen miesten kanssa. Libido on vaan heikentynyt. Kangistuttu vanhoihin kaavoihin, mitään uutta eivät JAKSA edes yrittää. Aina sama vastaus, ei oikein nyt jaksais. Odottavat vaan selällään suihinottoa.
En enää ikinä huoli yli 40v miestä seksiin.
Tuossa iässä ei enää tarvitse esittää mitään toisen mieliksi kuten nuorena miehenä on pitänyt tehdä. Jos itse olisin koulutettu ja tuon ikäinen, niin varmaan pyrkisin hankkimaan aasialaisen naisen hoitamaan fyysiset tarpeeni ja pitämään talon siistinä.
Olenko minä ainoa jonka mielestä kaikki, myös miehet, saisivat olla juuri noin nirsoja?
Toki sitten se on typerää jos ei puhuta nirsoudesta vaan että jo suhteessa ollessa tai suhteeseen näennäisesti molempien pyrkiessä lupaillaan tyhjiä, se on taas valehtelua/epärehellisyyttä.
Mutta mihin lapsia haluamaton ihminen jolla sisältöä omasta elämästään tarpeeksi, tarvitsisi "vain jonkin" kumppanin?
Itse olen kolmikymppinen nainen ja minusta paljon isompi ongelma seuraa hakevissa miehissä on epätoivo (ikähaarukka 35-60, joo tykkään vanhemmista) ja epärehellisyys. Yhteen olen päätynytkin vain terveen nirson yksilön kanssa. Mutta kauhean moni mies lähestyi aivan pakonomaisesti vaikka ei hakenut samaa kuin minä eikä pitänyt ulkonäöstäni jo profiilinsa perusteella.
Tästä kun kysyi niin osa sanoi suoraan että kun ei löydy ketään!! 😳 No hyi ja hui, en halua olla jonkun kompromissi tai lohdutuspalkinto.
En ole tällaisiin kuvioihin törmännyt kyllä. Mu havaintojen mukaan monet ihan oikeasti eronneet isätkin touhuaa lastensa harrastuksissa.