Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rattaisiin 3 vai 4 pyörää? teutonia spirit s3 ?

19.03.2007 |

Niin kolme vai neljä pyörää rattaisiin?

Ja kiinteä etupyörä vai pyörivä?

Onkos kellään kokemustaa noista Teutonian Spirit S 3 rattaista?

Miten kolmepyöräsillä onnistuu busseihin meno ja rappusten luiskissa kulku? Onko malliltaan pitkät hissejä ajatellen?

Muita kokemuksia?

Spirit S 3 :t saa käännettyä naama kumpaan suuntaan vaan, se ois niissä hyvä asia.

Olin jo päätynt Teutonian Timmyihin, mutta kun ne on vaan naama menosuuntaan... Olisivat sopivan kapeat ja kevyet ja mahtuu kantokoppakin.

Kannattaako yleensäkkään hankkia kumpiakaan Teutonia Mistraleiden tilalle?

Vinkkejä vankkurikuumeiselle kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noista rampeista pääsee helpommin neljällä pyörällä.

Pyörivät etupyörät ovat tosi hyvät, jos liikkuu paljon kaupungissa. Vain vaunulenkeillä kaipaan kiinteitä suurempia renkaita.

Jos jo olet katsellut Teutonian malleja, niin kannattaa katsastaa Teutonia Fun. Tässä voi penkin kääntää kummin päin vain.

Vierailija
2/4 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt paljon, tosi kätevät esim. kaupoissa ja toimivat hyvin myös vaunulenkeillä kun liikutaan suht. tasaisessa maastossa. Jos liikutte paljon vaunuilla metsäpoluilla tms. epätasaisissa maastoissa tai talvella auraamattomilla teillä niin Spirit S3:set eivät ole paras valinta. Vantaalla lähiöolosuhteissa hyvät.

Bussiin pääsee ihan helposti kunhan vaan lukitsee ensin etupyörän. Rampeissa kuljen kuten rullaportaissakin, eli kolmas pyörä ilmaan ja itse olen vaunujen " yläpuolella" . Eipä ole rampit, hissit tai bussit aiheuttaneet mulle ongelmia.

+ Kääntyvä etupyörä kätevä kaupoissa yms. ahtaissa tiloissa

+ Tilava makuutila, 73cm pitkä poika mahtuu mainiosti vielä talvitamineissaan kantokoppaan nukkumaan eikä tee edes tiukkaa.

+ Sporttisen näköiset

+ Riittävästi jalkatilaa myös pitkälle työntäjälle (meille yksi tärkeimmistä kriteereistä kun molemmat vanhemmat yli 180 cm pitkiä).

+ Kevyet ja mukavat työntää

+ Kiva kompakti kokonaisuus

+ Isot renkaat

- Kasaantaitettuna hieman pidemmät kuin perus nelipyöräiset

- Selkänoja säätyy vaan kolmeen asentoon (makuu, pysty ja siihen puoliväliin)

- Jalkatuen säätö ei mielestäni paras mahdollinen

- Kun lapsella kasvot työtäjään päin niin tavarakoriin hieman hankala päästä käsiksi.

Kouluarvosanani Spirit S3:lle on: 9- (eli riittävän hyvät, ei kuitenkaan täydelliset).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi näppärät ja sirot, kuitenkin " kunnon" rattaat isoilla pyörilä.Pitkä makuutila ja tarpeeksi leveät sisämitat, vaikka ovatkin pienet ulkomitoiltaan.

Funin etupyörät ovat pienet, siitä ei pääse mihinkään. esim tänään tässä loskassa niillä ei pääsisi eteenpäin...

Vierailija
4/4 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on herquleksen joggerit kiinteällä etupyörällä. lueskelin juuri uutta vauvalehden vaunutestiä, ja ne kun kasaa niin ne ovat liki 10 nelipöyärisiä lyhyemmät =) eli kattele netistä niiden mallien mittoja mitä olet miettinyt ostavasti, noissa on huono puoli leveys. mutta se on pieni murhe, kun löytyy käännettävää istuinta, tosi iso tavarakori, taskuja kuomussa, säädetävää työntöaisaa jne =)