Suosittele hyvää pyykinpesukonetta
Hakusessa edullinen, helppokäyttöinen ja hiljainen edestä täytettävä. Mutta malliviidakko on saanut minut jo ihan sekaisin. Mielellään saisi olla sellainen, jossa pesuaikaa, huuhteluiden määrää ja linkousnopeutta voi itse säätää. Kerro merkki ja malli. Voit vinkata jos jossain tarjouksessa nyt. Saa kertoa myös, mitä kannattaa kaihtaa.
Kommentit (45)
Tuo 500 euroa aika lailla pitäisi riittää, saa toki olla halvempikin tai ei ainkaan kovin paljon kalliimpi kun ei ole mitään mahdottomia summia siihen sijoittaa.
Siksipä kaikki vinkit otankin mielelläni vastaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
LG. Meillä on toiminut hyvin. 15 vuotta toiminut ilman ongelmia. 400-500 euron välillä hintaa
Noissa LG:ssa on erilainen moottori kuin muissa. Tietääkö joku, onko se niiden suoraveto myös hiiliharjaton ja onko hiljainen vai äänekäs? Itsellä ei ole aiemmin ollut tuon merkkiistä.
LG on paras jos puhutaan edullisista pyykinpesukoneista. Ovat pitkäikäisiä ja pesutuloskin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LG. Meillä on toiminut hyvin. 15 vuotta toiminut ilman ongelmia. 400-500 euron välillä hintaa
Noissa LG:ssa on erilainen moottori kuin muissa. Tietääkö joku, onko se niiden suoraveto myös hiiliharjaton ja onko hiljainen vai äänekäs? Itsellä ei ole aiemmin ollut tuon merkkiistä.
Tietääkö joku?
jos haluut halvan ja hyvän niin sun pitää ostaa ne molemmat. Merkeistä Bosch tai Miele.
Kannattaa tsekkailla tarjouksia. Ostettiin itse 900 euron Bosch Gigantista 400 eurolla. Päälle vielä tulee joku cash back Boschilta 25 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tsekkailla tarjouksia. Ostettiin itse 900 euron Bosch Gigantista 400 eurolla. Päälle vielä tulee joku cash back Boschilta 25 euroa.
Minkä mallin ostitte? Noissa Nyt näyttäisi joku olevan tarjouksessa. Ootteko olleet tyytyväisiä pesuohjelmiin ja onko ollut hiljainen?
Bosch sarja 6 joku niistä. Hyvin pesee 9 kg maksimi. 1400 linkous. Puoleen hintaan alennuksesta n. 5 v sitten ostettu, oli jotain n. 450 kotiin kuljetettuna ja asennettuna. Ihan ok normikäytössä.
Nyt niillä näyttää olevan serie 4 sarjaa ja serie 2 sarjaa tarjouksessa, nuo serie 6 mallit selvästi kalliimpia nyt.
Bosch sarja 6. Ei ole Gigantista ostettu eri kauppa ja eri ostaja.
Verkkokaupan poisto-osastolta joku melko kallis mutta pintavaurion takia halpuutettu.
Kaikki on paskaa nykyisin, Mielekin, joten joku rusina nurkkaan kohtuurahalla eikä sen kummemmin mieti. Sekundaa tässä maailmassa riittää hyvin.
Mallit vaihtuu ihan koko ajan, vaikea suositella kuin merkkiä. Itsellä on Bosch 6-sarjan pesukone, ja olen siihen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
MIele.
Kaikki muu on aikalailla paskaa.
Osta kallis ja laadukas asunto, missä pesukone on valmiina!
https://www.power.fi/kodinkoneet/pyykinpesu-ja-kuivaus/edesta-taytettav…
Entäs Electrolux näyttää olevan tarjouksessa ja aika hyvät arvostelut saanut.
Vierailija kirjoitti:
Mallit vaihtuu ihan koko ajan, vaikea suositella kuin merkkiä. Itsellä on Bosch 6-sarjan pesukone, ja olen siihen tyytyväinen.
Bosch on nyt mainittu sen seitsemän kertaa. Hifistit tietävät miltä kokoonpanolinjoilta heidän koneensa tulee. Tiedättekö te?
Jotain (useita) merkkiä tehdään neljällä tehtaalla ja vain yksi tuottaa priimakamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä mallin ostitte? Noissa Nyt näyttäisi joku olevan tarjouksessa. Ootteko olleet tyytyväisiä pesuohjelmiin ja onko ollut hiljainen?
https://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/pyykinpesu-ja-kuivaus/pyyki…
Hiljaisempi kuin aikaisempi LG, joka kesti kyllä pitkään ison perheen käytössä. Olisin LG:n ostanut uudeksikin, mutta ei sattunut silmään yhtä hyvää tarjousta. Ainut ohjelma puute on, ettei ole vuodevaateohjelmaa. Sitä käytin LG:n yhteydessä kun pesin peittoja ja joskus pieniä mattoja. Ja täytyy tutkia, millä ohjelmalla joku täkki kannattaisi pestä.
Täällä tuntuu eniten kannatusta olevan Boschin ja LG:n koneilla. Mitä mieltä ollaan Samsungista?
Vierailija kirjoitti:
Täällä tuntuu eniten kannatusta olevan Boschin ja LG:n koneilla. Mitä mieltä ollaan Samsungista?
EcoBubble mikä lie kesti 6v ja sitten poiki niin, että korjaaminen yhtä kallis kuin uusi kone. Siihen asti toimi muuten hyvin, mutta muutaman kerran oli lammikko vettä koneen edessä lattialla. En tiedä mistä sitä puski, ehkä luukun välistä tai sitten nukkasihdistä. Ei sitä vettä paljoa ollut, ehkä pari desiä. Vaihdoin itse kuitenkin merkkiä. Nykyinen koneeni on LG.