Ootteko tehneet kansalaisaloitteita
Niin ootteko tehneet aloitteita siellä sivustolla ja jos tekisitte mistä asiasta
Kommentit (10)
En ole tehnyt mutta kannattanut olen useampaa aloitetta. Harmittaa kun ihmiset kannattaa niitä niin vähän. Kun kannatukset olisivat satojatuhansia niin poliitikkojen olisi vaikeampi hylätä niitä.
Tekisin kansalaisaloitteen kansalaisaloitteiden kieltämiseksi
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt mutta kannattanut olen useampaa aloitetta. Harmittaa kun ihmiset kannattaa niitä niin vähän. Kun kannatukset olisivat satojatuhansia niin poliitikkojen olisi vaikeampi hylätä niitä.
Mistä johtuu ettei ihmiset käy niitä allekirjoittamassa .. eikö sitä tuoda esille tarpeeksi
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mites tämä Elokapinan lakkauttaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu ettei ihmiset käy niitä allekirjoittamassa .. eikö sitä tuoda esille tarpeeksi
En ymmärrä miksei kansalaisaloitteita kannateta enemmän. Se on helppoa ja nopeaa.
Mun mielestä tuosta pitäis enemmän puhua.. koen tämän yhtä tärkeänä jopa tärkeämpänä kuin äänestämisen .. toki se vaikuttaa ketkä on siellä hallituksessa kuinka paljon heitä kiinnostaa tavalliset ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset määrättävä lakkautettavaksi
Alle 2tonnia ääniä ja kohta jo aika loppu. Eli eipä kovin moni kannattanut hihhihhiii........
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis haluat että sinulle sanelleen mitä saat ja mitä et saa tehdä.
Perussuomalaiset määrättävä lakkautettavaksi