Pelkään, että en saa enää töitä
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se on kova juttu, mutta mä en ole mikään kova kundi. t. AP
Loppuelämää työttömänä??? ??? ???
No mä olen 54 vuotias ukko, tämmönen setämies. Lääkäri sanoi, että olisin voinut vaikka kuolla. AP
Tuohan on hyvä ikä jäädä jo himmailemaan ja odottamaan eläkettä. Ota iisisti, muut stressaa työllä itsensä hautaan ennen aikojaan.
Ei tarvi pelätä, saat töitä varmasti. Uusi sossulaki tulee pian, jossa on kaikki tuet samssa. Sitten kun käy änkyröimään, ettei työt maistu, niin kaikki tuet pätkäistään kerralla.
Aika hurja tilanne, melkein mahdotonta uskoa kun en ole koskaan tavannut työtöntä ihmistä. Voisitko ajatella muuta työtä? Voisi olla virkistävää. Taloustilannetta estää?
Alussa pelkäsin joutuvani takaisin töihin. Nyt seitsemän vuoden työttömyyden jälkeen en pelkää enää niin paljon töihin joutumista.
Vierailija kirjoitti:
Perusta yritys?
Miksi kysymysmerkki?
Mä olen yli viisikymppinen pätkätyöläinen, jonka nykyinen työsuhde päättyy kesällä. Nyt on ensimmäistä kertaa sellainen olo, että mahdanko enää koskaan saada uutta työtä. Aina aikaisemmin, siis 40 vuotta, uusia töitä on löytynyt ennemmin tai myöhemmin.
Mulla on työkokemsta usealta eri alalta, hyvät pohjakoulutukset, monenlaisia kursseja ja osaamista. Tiedän että pääsen useaan paikkaan vaikka tältä istumalta vapaaehtoistöihin, mutta sitä en tiedä maksaako mulle kukaan enää ikinä palkkaa.